..: Další jednotka 560 po opravě :..

Řada 560Brno - Dne 23.4.2007 se vrátil z opravy, kterou provedla firma Pars, „panťák“ tvořený vozy 560 025 + 060 037 + 060 038 + 060 039 + 060 040 + 560 026. Jednotka má svůj domov v DKV Brno, PJ Horní Heršpice. Při opravě bylo provedeno dosazení IGCT tyristorů a pomocných pohonů, opravena ventilace trakčních motorů, zajištěna obměna některých elektrických obvodů, původní dva pístové kompresory byly nahrazeny jedním šroubovým a proběhla renovace interiéru (textilní potah sedaček a úprava osvětlení).

Souprava 560 025 - 560 026 je v pořadí již pátá, která prošla výše uvedenými úpravami. Před ní se jednalo o jednotky 560 007 - 560 008 (2003 - 2004), 560 023 - 560 024 (2004), 560 021 - 560 022 (2005) a 560 003 - 560 004 (2006). S největší pravděpodobností budou tyto rekonstrukce nadále pokračovat, neboť na nové jednotky pro střídavý provoz není prozatím dostatek financí. Tato oprava by měla prodloužit životnost jednotky o dalších 15 - 20 let.

zdroj: vlastní pozorování v DKV Brno


RIS Poslat mail autorovi | 24.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
25.04.2007 (9:01)  
...a já pořád žiju v domnění, že IGCT je tranzistorová struktura...a hle, na ŽP tvrdí, že jde o tyristory...
25.04.2007 (8:51)  
Mozek: Bdmpee. Je jen jeden v DKV Brno a jezdi prilezitostne misto Bee neRIC do Prahy. Urovni tak neco mezi tim Bee a normal Bdmtee...
25.04.2007 (8:07)  
Honza: Vidím to úplně stejně.
registrovaný uživatel Honza  mail  
25.04.2007 (7:56)  
Nevím, jestli textilní sedadla jsou větší komfort, akorát se více špiní, obtížně čistí a brzo se prošoupou. To klasické koženkové jsou lepší. Ty se dají umývat, pokud by snad se někdo spletl. To starý interiér 460 (nevím, jestli 560 mají stejný)je moc hezký.
registrovaný uživatel Mozek 
25.04.2007 (7:18)  
2 Liška: Jednou jsem zahlédl rekonstruovaný vůz Bdmtee řazený v rychlíku Praha-Brno - zvenčí se zdál být komfortnější, ale vevnitř jsem neseděl, tak nevím.
registrovaný uživatel Liška 
25.04.2007 (6:21)  
To Josef Petrák: V Bdmtee je mezi sedačkami tak málo místa, že při plném obsazení nastává "válka kolen" - jak se uložit, aby se vešly.
25.04.2007 (0:01)  
No a proc, kdyz neco jako 571 v brzke dobe realne neni, se neudela 561? Ja vim, penize. Ale na Prahu a Ostravu je a Brno nic?
24.04.2007 (23:30)  
Stehrob) Když porovnám panťák a Bdmtee, tak ten druhý u mne komfortem vyhrává. V čem je u něj problém? Podvozky GP200 ti nevoní?
24.04.2007 (23:10)  
Hmm a kdy ty finance budou? Oni sice tvrdi ze ji opravi ale pro cestujici to o moc komfortnejsi neni...Cistsi sedacky ale jinak nic moc. Porad stary spinavy pantak. Mohli si s tim dat trosku vetsi praci s interierem...Ale porad lepsi nez Bdmtee...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko