Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - Nerespektování výstražného světelného zařízení, přejíždění a přecházení přes přejezd těsně před přijíždějícím vlakem, to byly nejviditelnější přestupky společné akce Policie ČR a Drážní inspekce, která v uplynulých 14 dnech proběhla na železničních přejezdech. Ještě častější ovšem bylo nedodržování nejvyšší povolené rychlosti jízdy přes železniční přejezd i o více než 20 km/h. Například u Kaznějova na Plzeňsku jel řidič přes přejezd rychlostí 92
km/h.
Celá tisková zpráva: Drážní inspekce
JRtrain
| 1.5.2007 (19:44)
| 1.5.2007 (19:44)Related news

02.05.2007 (18:50)
Poborskiii - no, pokud vlevo kilometr pole, vpravo kilometr pole, tak to zjistovani, jestli jede vlak, zas tak tezke neni...
Jak napsal kozel, tak rychlost prejizdeni prejezdu mne opravdu netankuje. Sledovani rychlosti na prejezdech je zhruba jako pokutovani pripadne padesatky na Jizni spojce. Rekl bych, ze jsou dulezitejsi veci, ktery by se mely na prejezdech sledovat. Bohuzel jedine, co cajti zpravidla delaji je mereni rychlosti na preheldnych usecich mimo zastavbu...
Jak napsal kozel, tak rychlost prejizdeni prejezdu mne opravdu netankuje. Sledovani rychlosti na prejezdech je zhruba jako pokutovani pripadne padesatky na Jizni spojce. Rekl bych, ze jsou dulezitejsi veci, ktery by se mely na prejezdech sledovat. Bohuzel jedine, co cajti zpravidla delaji je mereni rychlosti na preheldnych usecich mimo zastavbu...
02.05.2007 (18:11)
Poborskiii: Na tuto situaci si dávam už hezky dlouho pozor, kdy mi kolega, který zabezpečení přejezdů "fyzicky" řeší, vysvětlil, že pokud nesvítí bílé světlo, nemusí svítit ani červená světla, protože nějaký "dobrák" zcizil kabely (a nějakou chvíli to trvá, než se to spraví). Navíc Vaše vysvětlení je plně v souladu se zákonem pro gumokoly.
Řidiči by si měli uvědomit, že vozidlo větší má přednost před vozdlem menším! :-) I 810 je pořád větší než ferrari nebo mercedes.
Řidiči by si měli uvědomit, že vozidlo větší má přednost před vozdlem menším! :-) I 810 je pořád větší než ferrari nebo mercedes.
02.05.2007 (18:08)
nevim proc je padesatka na prejezdu i kdyz blika bile svetlo. misto aby teda davali bacha na projizdeni zavor na cervenou tak zase resej pikoviny jestli si nahodou nekdo nedovolil jet 53 km/h. njn, floidi a nadrazaci, jedna banda hohotů větší než druhá!
02.05.2007 (17:58)
Vlad: to pozor, zelené na křižovatce odpovídá bílé světlo na přejezdu. Když projíždíte křižovatku, kde jsou zhasnuté semafory, tak taky pojedete vysokou rychlostí? Když přijíždíte k přejezdu, kde jsou všechna světla zhasnutá, závory otevřené, tak se to rovná situaci, kdy přijíždíte z vedlejší silnice na hlavní. Dráha má vždy přednost. Pouze pokud bliká na přejezdu bílé světlo, podobá se to zelené na křižovatce a můžete přejezd bezpečně přejet, aniž byste dával přednost dráze.
02.05.2007 (16:58)
Jarda Konvář: Zas takový výmysl novinářů to není. Například v ČSN 73 6380 z roku 1993 byly přejezdy pouze s křížem označeny jako nezabezpečené.
02.05.2007 (16:46)
Nechcíp tady na zelpage dneska pes?
02.05.2007 (16:11)
Na zabezpečeném přejezdu 92 km/hod není zas tak taková rychlost... To mě fakt netankuje.A už vůbec když nějakej blbec vjede na přejezd když tam nemá co pohledávat.
02.05.2007 (16:09)
No ocenil bych třeba, kdyby Drážní inspekce ráčila zveřejnit počet přestupků. Takhle vlastně jenom konstatovali to, co všichni víme (nebo tušíme). Takže mimo toho pořád omílaného letce v pohřebním voze (asi nějkej mladej, co se nezakecá) jsme se nic nového nedozvěděli.
02.05.2007 (16:03)
Jarda Kovář: "Zabezpčený" - tedy ten se světly, závorami. Nejede-li vlak, světla nesvítí, závory jsou zdvižené, tak proč brzdit (pokud je přejezd v dobrém stavu). Světelnou křižovatku na zelenou taky neprojíždíte třicítkou! Svítí-li červená, pak tam auto nemá co dělat!
A tam, kde nejsou světla, závory - tam by měla být značka STOP.
A tam, kde nejsou světla, závory - tam by měla být značka STOP.
02.05.2007 (14:02)
Vlad: By mne zajímalo, jak se ten řidič ve vysoké rychlosti přesvědčí, že může přejezd bezpečně přejet. To by byla nakonec jen ruská ruleta, nic jiného.
Na přejezdech, kde je vlakům snížena rychlost, bych naopak nařídil vlakům rychlost co nejvyšší a vybavil je pořádnou radlicí, aby měly se sestřelováním aut z přejezdů co nejmenší problémy ;-))
Na přejezdech, kde je vlakům snížena rychlost, bych naopak nařídil vlakům rychlost co nejvyšší a vybavil je pořádnou radlicí, aby měly se sestřelováním aut z přejezdů co nejmenší problémy ;-))
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










