..: První trojdílná Regionova v Jihomoravském kraji :..

Třívozová Regionova 814-202 na ZZO, Sokoleč; autor: Petr LuxVeselí nad Moravou - DKV Brno zařadilo do svého stavu první trojdílnou nízkopodlažní motorovou jednotku Regionova ve složení 814.205-1 + 014.003-8 + 814.206-9. Vůz byl do Veselí nad Moravou, které se stane jeho domovskou stanicí, přivezen ve čtvrtek 10.5.2007. V květnu je očekávána i druhá jednotka v předpokládané sestavě 814.207 + 014.004 + 814.208, v srpnu by se zde měla objevit třetí Regionova v třívozové verzi.

Jednotka by měla jezdit na trati Hodonín - Veselí nad Moravou - Vrbovce, konkrétně na obratech:
Pracovní dny:
Os 2751 / Os 2750 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 14116 / Os 2757 / Os 2760
Soboty:
Os 2750 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 2755 / Os 2756 / Os 4308 / Os 2719 / Os 2718 / Os 14124 / Os 14125
Neděle:
Os 14100 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 2755 / Os 2756 / Os 4308 / Os 2719 / Os 2718 / Os 14124 / Os 14125

zdroj: Železniční zajímavosti


Filip Novotný Poslat mail autorovi | 13.5.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel @ld@  mail  
15.05.2007 (13:00)  
Z palivové stránky máte zajisté pravdu,v tom se s vámi nemíním hádat.Ale palivo není vše.Pokud je vlak,jak říkáte někdy nevytížený na jedné cestě,bývá většinou plný zpět.Proto někdy vlaky vozí vzduch.Sám znám několik takovýchto vlaků.Problém bude ale i v motorech,samozřejmě že 814 je ekonomičtější z hlediska palivového,ale ten motor v 814 žere při vyšších rychlost daleko více paliva,dostává zkrátka kapky.842,843,854 na spěšných se rozjedou a potom drží rychlost zhruba na 20% výkonu,814 by při rychlosti 100 km za a)dost žrala b)motor by byl enormně zatěžován a s takovou by šel do pryč.Minulý rok jezdila 810 z Vláry až do Brna si myslím(cca 170km)jako os.Fíra který na tom jezdil mi říkal že takovýto obrat byl o hubu neboť řídit takový vlak na takovéto trase je za trest.I vzhledem k cestujícím je lepší nasadit 842 na Sp a R neboť jestli to neudělají vyrojí se mnoho lidí co říkají že ČD na cestující kašle a nezajímají je komfort cestování.Já to beru z tohoto hlediska.
registrovaný uživatel tgw 
15.05.2007 (12:34)  
@ld@ Na lokálky to stačí.To s vámi souhlasím.Ale vlaky přeci nejsou někdy tak obsazené a jako náhrada za 842,843 nebo 854 na některých výkonech by se šikla.Viz spotřeba.814 má určitě menší spotřebu než 842 či 843 či 854.Má jeden hnací motor.Například pojedu spěchem či místním rychlíkem kde maximálka je 100 .Kdyby regionova jako že nemá těch 100 km h by dostačovala na tento výkon.A to z pohledu rychlosti při snížení spotřeby i z pohledu nedostatečné obsaditelnosti jednotky.Mimo jiné já jsem jel 842+010 a jel jsem na trati 070 rychlostí 100 km.Tato rychlost je na úseku Bakov město-Turnov.Ne všude.Rychleji to drncalo, ale dalo se to přežít.Kdyby bylo lepší vypružení jednotky, nebylo by to tak znát.Mimochodem podívejte se na konstrukční rychlost přípojného vozu 810, je tam v cedulce 100 km h.Říkejte si co chcete ,ale jako dopravce bych měl úsporné a do rychlosti dostačující vozidlo i na spěšný vlak.Konkrétně na nevytížené spoje by se to hodilo.To máte jako u MHD.jewzdí přeci i menší autobusy.Nebo se snad mylím?Opravte mě!Rád se dozvím něco nového zhlediska úspory palovových produktů!Chete mi snad tvrdit ,že 842,843 s dvěma motory 854 s jedním motorem ale výkonějším než 814 a také někde tažení osobního či spěšného vlaku 749,751,753,754,742,je ekonomičtější?Z hlediska spotřeby paliva mě poučte!
registrovaný uživatel @ld@  mail  
15.05.2007 (11:53)  
tgw:já nevím ale 100 v 814 bych jet nechtěl.Mně docela stačí ten šrumec v 810 v 80km/h.Myslím,že ta 80 bohatě stačí na lokálky na které je určena.Na co 100?Ty vlaky zastavují každou stanici nazodíl např. od 842 kde jezdí na spěšných nebo rychlcích
15.05.2007 (10:48)  
@ld@:
jo aha tož to jsou ty školňáky co jedou enom VesStr., proto jsem je neviděl
registrovaný uživatel tgw 
15.05.2007 (10:36)  
Proč ten rychlošnek nebo šnekorychlík neboli regionova má max80 a ne 100 km h.Vozy jsou přeci na to stavěné!To by při té rychlosti začali lítat z vlaku součástky?Nebo plně obsazená regionova by to nezvládla ani na rovince!!Pokud by byly některé spoje málo vytížené ,dala by se na ně použít.Já zapoměl!Na železnici ještě nezjistili, co je to slovo myslet a na co se používá!
registrovaný uživatel @ld@  mail  
14.05.2007 (22:50)  
sheriff:ne?ja treba na vlaku 2702,14103,14152,14155 :) pokud se mylim opravte mně ale kvatra do strážnice jezdí.A pokud ne tak to sem nebyl ještě střízliv :D
14.05.2007 (20:45)  
uzasne, a rychliky by misto brejlovce mohly tahat tri prasatka. generalka tri prasatek je levnejsi nez generalka brejlovce.
14.05.2007 (20:08)  
no konečně Regionoha i do mých končin, zatím si všecko uzurpovali někam jinam (mimochodem 842 jsem ve Strážnici teda nikdy neviděl, to je nějaká kachna)
registrovaný uživatel Sova 
14.05.2007 (16:34)  
Jiří
Mě se to líbí tak jak to je:-)
14.05.2007 (15:17)  
Proč jsou ty x14 tak škaredě nalakované zvenku? Mít trošku lepší barvy a tvary nátěru, hned by se líbila víc.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko