..: Veolia Transport podala nabídku na provozování dopravy na trati 173 :..

Desiro vjíždí do žst. Čelákovice Beroun - Dne 6.6.2007 byl vypraven mimořádný vlak společnosti Veolia Transport na trase Zittau (Žitava) - Liberec - Turnov - Mladá Boleslav - Nymburk hl. n. - Lysá nad Labem - Praha Mas. n. Ranní vlak byl opožděn oproti jízdnímu řádu cca o 25 minut. Ostatní spoje jely již dle grafikonu. Z Masarykova nádraží vyjel vlak se skupinou odborníků na trasu přes Hostivici a Rudnou do Berouna a zpět. Stejná trasa byla určena v odpoledních hodinách pro širokou veřejnost s tím rozdílem, že vlak vyjížděl a přijel na pražské hlavní nádraží. Odtud vlak odjel stejnou trasou do Žitavy.

Jízda zvláštního vlaku se uskutečnila v rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“. Společnost předala svou nabídku na provozování železniční dopravy na trati 173 zástupcům ROPIDu a Středočeského kraje. Moderní vlaky s kratším intervalem by se tu mohly rozjet od 1.1.2009. Společnost Veolia Transport počítá s tím, že by na trať nasadila plně klimatizované motorové jednotky švýcarské výroby STADLER RegioShuttle RS-1 a zajišťovala by perfektní palubní služby pro širokou cestující veřejnost.

Společnost v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR má zájem provozovat od 15.12.2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun. Toto víkendové spojení s odjezdem v dopoledních a návratem v odpoledních hodinách bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.

Desiro Desiro

zdroj: Jízdní řád vlaku (formát pdf), Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 6.6.2007 (20:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
06.06.2007 (21:21)  
Cituji: "sice tu máme pár nových mostů ale jinak by si myslím mohlo díky tomuto projektu také něco pohnout". Vcelku by mne zajimalo co tim chtel basnik rict. Napred by to chtelo se naucit alespon trosku psat a pak podavat myslenky tak, aby mely hlavu a patu.
06.06.2007 (21:17)  
Vážení mohl by mi někdo říci co to je zač za společnost - polopatě
06.06.2007 (21:16)  
to Pendozabak: A proc se tak cilite? Neni to snad vec te spolecnosti za co utraci? Muzete byt rad, ze ma nekdo zajem neco pro zeleznici ci na zeleznici delat. Toto mi prijde vrcholne "dementni" pristup. Nekdo nabidne, ze na sve naklady, v ramci snahy ukazat, ze to jde i jinak, zlepsi sluzby a Vy mu za to nadavate a prejete mu neuspech? Demence jak vysita, zajimalo by mne cim se zivite. Mozna tak u CD nekoho takoveho zamestnaji. Spis ale pocitam, ze jste jen dalsi pubertalni krikloun, ktery si na internetu honi sve malinkate ego a pindika.
06.06.2007 (21:14)  
stejně tak by se dalo mluvit o vhodnosti stavu trati sice tu máme pár nových mostů ale jinak by si myslím (s přihlédnutím na přednedávnem oznámenou možnou elektrifikaci trati Šumperk - Kouty) mohlo díky tomuto projektu také něco pohnout, když má SŽDC jiné priority. Ohledně výnosnosti a lukrativnosti této dopravy je tu jestě mnoho práce viz níže
06.06.2007 (21:06)  
Diky za váš názor ale mně přjde že bez posílení infrastruktury (nové domy) v blízkosti trati nebo případně reklamy a plné integrace trati a mnoho dalšího, trochu vyhozené peníze ať už tam jezdí kdokoli, Dráhy nebo nikdo jiný
06.06.2007 (20:53)  
Nedá mi to, abych nereagoval.
Škoda, že jste se nezúčastnil této akce, protože jinak byste měl možnost pohovořit s lidmi, kteří za tímto projektem stojí a upravit si tak třeba svůj názor. Mě třeba mrzí, že na mé domovské trati (120) se o podobném projektu neuvažuje. Nevěřím Vám, že byste nasazení takových vozů společně s jeho vlastnostmi a 30-ti minutovými intervaly na Vaší trať neuvítal. Navíc je zde perspektiva kvalitnění zastávek a dokonce zavedení nových, potřebných.
Společnost Veolia Transport podala kraji nabídku, stejně jako to dělají ČD a pokud ji kraj přijme, bude provozovat osobní dopravu tato společnost a bude dostávat stejné dotace jako ČD, takže na tomhle rozhodně nikdo nezbohatne.
Přeju Vaší trati, aby tento projekt vyšel a rozšířil se třeba i na jiné tratě. Tom Kladno
06.06.2007 (20:52)  
čd4ever má novou inkarnaci?
06.06.2007 (20:40)  
Tohle je moje domovská trať (173) a já jim a taky vám garantuju že toto je pěkná blbost protože i ve špičku zde vůz řady 810 plně vyhovuje a tak jak to jezdí teď uplně nejlepší pokud si ten podělanj soukromník myslí že se na tom nakapsuje nebo zbohatne tak je na velkym omylu protože tato trať kterou provozují Naše dráhy je hodně dotovaná a pokud to chtěj jezdit na vlastní pěst tak to se maj na co těšit protože rentabilita je velice nízká!!!!!! VIVA ČD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Registrierter Benutzer CSPSV 
06.06.2007 (20:30)  
George_Couser: Obraťte se s dotazem na PR Senior konzultanta společnosti p. Pavla Nováka (Alperg Communications, s. r. o.), e-mail - pavel.novak@alperg.cz), případně na projektového manažera společnosti Ing. Jiřího Schmidta (Veolia Transport ČR, a. s.), e-mail: jiri.schmidt@veolia-transport.cz. Jistě Vám rádi dotaz zodpoví.
Registrierter Benutzer junkrs 
06.06.2007 (20:29)  
Hlavně si myslím, že na té zarostlé trati působí Desiro jako pěst na oko :-)
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko