..: Na Pelhřimovsku budou malé zastávky bez lidí :..

Ilustrační obrázekPelhřimov - Cestující po železnici na Pelhřimovsku se musí od počátku tohoto týdne potýkat s několika výlukami. Všechny mají jediný důvod, automatizaci zabezpečovacího zařízení. Z nejmenších zastávek totiž během několika týdnů zmizí obsluha. Výhybky, světelnou signalizaci a další úkony už budou provádět zaměstnanci přímo z pelhřimovské stanice.

Na malých zastávkách už nebude ani výpravčí, lístek si tak budou cestující kupovat přímo ve vlaku. To by pro ně měla být podle vyjádření inženýra železniční dopravy Miroslava Kaliny jediná navenek viditelná změna. Jak dále ubezpečil, žádný ze zaměstnanců drah po zprovoznění systému o místo nepřijde. Zavádění systému se neobejde bez krátkodobých omezení. To první začalo již včera, kdy byl omezen provoz na trati z Pelhřimova do Pacova kvůli úpravám přejezdu u pelhřimovského Agrostroje. Cestujícím poslouží vždy pouze první ranní vlak, ostatní doprava je zajišťována autobusy. Výluka potrvá do středy.

Další výluka čeká na cestující na trati mezi Obrataní a Chýnovem. Tam bude provoz omezen ve dnech 19. a 20.6.2007. Do autobusů se ale nebude muset. V místě prací bude pouze omezena rychlost. Z toho důvodu je možné, že dojde k mírným zpožděním spojů. Nový automatický systém by měl být na Pelhřimovsku spuštěn 27.6.2007.

zdroj: Mladá fronta DNES


JnR | 12.6.2007 (23:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus ČR Jihočeský ČR Vysočina


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Tom  mail  
13.06.2007 (10:53)  
jo lidí je dost tam kde nemají být..nahoře..ale těch kterých by bylo potřeba je málo..jo ono to je všechno hezké, když všechno funguje a jezdí se jak má,ale jakmile nastane nějaká porucha tak je organizace provozu v prdeli..i když se dá vždycky nějak jezdit,ale chybí lidi..kdo pak bude běhat v kolejišti a ručně stavět výhybky.,no nikdo, když tam nikdo není..A pak se všichni diví, že ČD nejsou schopny zajistit provoz při nějakým mimořádnostech
13.06.2007 (10:51)  
To je právě to, kolik lidí tam jezdí. A já si troufám říci, že u velké části tratí se pohyb lidí na vlak pohybuje v řádu jednotek lidí.
13.06.2007 (10:46)  
mates111: Kdyby tam nechali nějakou čekárnu s automatem na prodej jízdenek případně dalším automatem na nápoje tak jsem pro. Ale když zruší čekárnu a prodej jízdenek, tak to pro cestující znamená snížení komfortu. Samořejmě záleží kolik lidí tam jezdí.
Registrierter Benutzer DJ 
13.06.2007 (10:05)  
ad Miroslav Zikmund:

Rozdíl mezi zastávkou a stanicí znají bohužel jen ti, kdo se o železnici zajímají. Jinak ji neznají ani někteří novináři, kteří jsou jistě vzdělaní dost. V různých médiích jsem slyšel např. o "zastávce Ostrava-Svinov" nebo teď v neděli ve "Střepinách" o tom, že 10.6. začíná platit nový jízdní řád.
13.06.2007 (10:04)  
Tak já se vrátim k obsahu jeho článku...
Podle mě je takováto modernizace krokem správným směrem a mělo by se takto postupovat na všech tratích. Jen to nepropouštění lidí mě zaráží. Podle mě je lidí na dráze stále dost a divím se, že se je snaží zuby nehty udržet. Co budou dělat nyní? Někde rozšíří už tak přebujelou administrativu??
13.06.2007 (9:56)  
Jenže ten text je napsán způsobem, kterému nerozumí aní "normální" čtenář nezatížený "modrým myšlením". Průměrně vzdělaný člověk např. ví, že na zastávce není výpravčí.
13.06.2007 (9:50)  
zdenda souhlas.těm těm článkům v novinách musí rozumět čtenáři normální lidi a těch je víc než bláznivej šotoušů.Taky souhlas jen zkuste něco napsat.No je to zavádějící.
Registrierter Benutzer zdenda 
13.06.2007 (9:21)  
á, hnidopiši, hlavně že vy rozumíte všemu a dokonale...každej by rejpal do novinářů a sám by nezplodil ani kloudných deset řádků...ono je taky potřeba, aby tomu rozuměl průměrný čtenář a inteligence je bohužel z vlastní zkušenosti dost nízká, snad jen zastávkou spojenou s výpravčím si mohli odpustit, jinak bych novináře za tenhle článek nekamenoval, ale nakonec průměrný čtenář nerozlišuje mezi zastávkou a stanicí...
13.06.2007 (9:10)  
...když pominu tu "odbornost" článku, tak mě zaráží tvrzení: "...žádný ze zaměstnanců drah po zprovoznění systému o místo nepřijde." Potom by mě totiž zajímalo, nač to všechno je! Žil jsem v domnění, že cílem podobných modernizací je především ušetřit peníze a zefektivnit provoz! Nebo že by to byla jen zástěrka, aby nejvyšší pan železničář Dušek hned nevyhrožoval stávkou???
13.06.2007 (9:03)  
Páni novináři opravdu neovládají problematiku,o které píší.Vždyť lístky jsou na kytkách,ve vlaku se jezdí na jízdenky,světelná signalizace je na silnici,na železnici jsou návěstidla.A prováděná úprava není automatizací zab.zař.(nic takového u nás neexistuje,ani existovat nemůže),ale jeho úpravou na dálkové ovládání.Prostě je vidět,že u periodik typu Mladá fronta je odbornost hodně blízko poslednímu místu zájmu novináře.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko