Letohrad - Elektrifikace trati z Letohradu do Polska ohrozí některá pracovní místa. Moderní systém si poradí bez lidí při přehazování výhybek nebo při zajišťování bezpečného křižování vlaků.
„Dnes ještě nelze říci, kolik zaměstnanců přijde o práci tím, že je nahradí moderní zabezpečovací systém,“ říká přednosta železniční stanice v Letohradě Miloš Mazura.
Odboráři se na propouštění již připravují. „ČD mají s ministersvem financí uzavřenou dohodu o doprovodném sociálním programu. Zaměstnanci v určitém věku budou moci odejít na tento program, ostatním podle možností nabídneme jiná pracovní místa,“ říká Miloš Paleček z odborového sdružení.
zdroj: MF DNES
| 15.6.2007 (14:00)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
- myslím, že mou zkratkovitou formulaci (sorry, starýho psa novým kouskům nenaučíš) - perfektně dovysvětlil DJ.
Jinak to německé slovo značí výměnu, která je plánovitě z jednoho směru "řezána", do druhého pružinami přidržována, takže při křižováno osobních vlaku netřeba jejich obsluhy. Návěsti - buď nejsou, nebo dálkově. V případě manipuláku - vlaková četa má "klíče" a vyřeší to sama.
Ad MildaIV - zase se opakují - blesku neporučíš. To spíš zvládne člověčenstvo, co s vyhořelým jaderným palivem ...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










