Praha - České dráhy od 1. srpna rozšířily způsoby nákupu jízdenek o telekomunikační kanál. Do pilotní fáze projektu TeleTiket jsou zatím zařazeny pouze vlaky SuperCity. V další fázi ČD plánují postupně zahrnout i vlaky kategorie IC/EC. Využití výhod tohoto způsobu prodeje však není levnou záležitostí, neboť ke každé transakci se účtuje jednorázový poplatek 100 Kč. Dráhy tuto cenu zdůvodňují tak, že se jedná o nadstandardní službu komfotního odbavení, za kterou zákazníci v květnovém průzkumu vyjádřili ochotu platit.
Nákup cestovního dokladu je jednoduchý. Zákazník zavolá na číslo Kontaktního centra Českých drah a v hlasové nabídce zvolí nákup jízdenky. Následuje rozhovor s operátorem, kde mu sdělí své požadavky. Platba probíhá přes terminál ČD, a proto zákazník musí operátorovi sdělit údaje o své platební kartě. Zakoupenou jízdenku si může nechat zaslat na svou e-mailovou adresu nebo si jí vyzvednout v nástupní stanici před odjezdem vlaku, na přepážce označené logem TeleTiket.
Vzhledem k výši ceny za tuto službu lze předpokládat, že bude využívána především pro delší pracovní cesty. Bude jistě zajímavé sledovat, zda výsledky květnového marketingového průzkumu budou v souladu s průběžnými zprávami o využití této služby.
zdroj: České dráhy

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.










