..: Aktuálně: Stržená trolej u Kolína :..

Ilustrační obrázekKolín - Dálkovou dopravu na velké části území ČR dnes ovládl chaos. Příčinou je stržená trolej v zastávce Kolín dílny. Vlaky jsou vedeny odklonem přes Chlumec nad Cidlinou a nabírají velká zpoždění, běžně okolo dvou hodin. Rekordmanem se stal spoj EC 174, který se do Prahy dostal o více než čtyři a půl hodiny později, než měl. Část vlaků je dokonce přesměrována přes Havlíčkův Brod. Aktuální informace o zpoždění naleznete na Babitronu, situace se stabilizovala až během noci.

zdroj: vlastní pozorování

Aktualizováno 18:00.


dandys | 9.8.2007 (16:10)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
09.08.2007 (22:37)  
174 nafasovala 125 minut v Pardubicích, 704 nejela spojená s 706, ale pod číslem 706 (přečíslování) = jeden z "triků" jak ze zpožděné vlaku udělat vlak jedoucí včas a vyhnout se tím možným návratkům jízdného podle představ úředníků z Bruselu; kmenová 706 jako 100706 (první násled 706).
Registrierter Benutzer Fauny  mail  
09.08.2007 (22:32)  
Když se podíváš, tak jeden Hradišťan měl téměř o 100 minut zpoždění míň, než ten spojený s Bečvou, tak bych tipoval, že něco poslali z Prahy
Registrierter Benutzer Semík  mail  
09.08.2007 (21:58)  
Já jen nechápu, proč udělali z Bečvy a Hradišťana 3 zasebou jedoucí vlaky? Podle Babitronu jela Bečva, za ní Bečva s Hradišťanem a za tím vším ještě Hradišťan.
V podstatě během 10min. Prostě jedno logické vysvětlení proč o jeden vlak , jednu lokomotivu, jednoho strojvedoucího navíc. Děkuji.
09.08.2007 (21:44)  
Ano, některé páry SC jsou vedeny klasickými soupravami. Jednotky 680 jdou na vyvazování, zálohy nejsou... . Samozřejmě nezapomínají na nádraží dopovědět ústně, že vše pořád za příplatek SC, i když předtím říkají, že je to v kvalitě IC/EC. A 45 minutové zpoždění SC od Ostravy se v Olomouci v té změti hodinových zpoždění dálkových vlaků nějak ztratí.
Registrierter Benutzer vtipnýjony  mail  
09.08.2007 (21:27)  
Dotyčným vlakem, který měl strhnout trolej byl podle výpravčího žst. Pardubice hl.n. os 9309. Jinak co jsem tak zpozoroval SC 509, který jel také odklonem přes Pardubice - Rosice nad Labem byl v podobném složení jako běžné IC s 151 006 v čele.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Andrew33  mail  
09.08.2007 (21:13)  
A Bečva jela s Hradišťanem normálně po 090??Protože v Praze od obou odpojujou 4 vozy a najíždí eso,takže to museli bejt hrozný čenže:-)
Registrierter Benutzer Fauny  mail  
09.08.2007 (20:11)  
Bečva je spojená s Hradišťanem už někde od Kolína a je to asi proto, že jedou oba do Chebu a oba čekali kvůli stržené troleji.
Registrierter Benutzer Semík  mail  
09.08.2007 (19:42)  
a teď ho spojili s Bečvou. Co se to děje?
Registrierter Benutzer Semík  mail  
09.08.2007 (19:24)  
A proč roztrhli R706
R706 - 107 min - Most
R706 - 212min - Kyjice
Registrierter Benutzer Semík  mail  
09.08.2007 (19:19)  
Neví někdo proč v Kyjice stojí tolik rychlíků?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko