..: Nová Regionova v Pardubickém kraji :..

Ilustrační obrázekPardubice - České dráhy předaly 11. srpna do provozu v Pardubickém kraji novou dvoudílnou Regionovu. V pořadí čtvrtá Regionova se připojí k dalším třem, které již jezdí na trati 238 Pardubice - Havlíčkův Brod a na trati 261 v úseku Žďárec u Skutče - Polička. Kapacitně odpovídají počtu cestujících právě na těchto tratích, kde nahrazují spoje vedené 810+010. V celé České republice je v provozu celkem 35 těchto vlaků a do konce roku 2010 by jich mělo být 100 včetně 26 třívozových Regionov Trio. Cena za jednu dvoudílnou Regionovu se pohybuje okolo 20 miliónů korun, třívozová pak vyjde na 37 miliónů Kč.

Dvě nové Regionovy zahájily minulý týden svůj provoz také na jihu Čech. V Jihočeském kraji jsou tak v provozu 4 dvouvozové jednotky na tratích Tábor-Písek-Ražice a Tábor-Horní Cerekev.

zdroj: České dráhy


Jik | 12.8.2007 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
13.08.2007 (6:53)  
Když se Vám to nelíbí tak si kupte auta. ČD v dohledné době nic lepšího mít nebudou a budou jezdit i pod drátama tam kde jezdí málo kaštanů. Na té 238 pamatuju 754+2xBt+Bds+2xBt (podle dnešního značení).
registrovaný uživatel SergeS 
13.08.2007 (1:03)  
Seath: Vic informaci o poruchach bys nemel ?
13.08.2007 (0:27)  
Copak záchodek je krásnej, motor taky líp táhne, ale zvuk a chování kolejovýho brusu to prostě celý trochu degraduje .. ovšem pro výstavní účely to nemá chybu. Jinak mam trochu chaos v těch cenách, když je za 20 motor plus řidičák a za 37 dva motory plus vložák, musí ten řidičák bejt v podstatě satarmo nebo ten vložák pozlacenej .. :o)
registrovaný uživatel pekař 
12.08.2007 (23:30)  
Vy si opravdu myslíte , že cestující by ten záchodek oželeli ? Vždyť WC v 810 je naprosto malé a příšerné , velká část cestujících raději pomalu ukapává do prádla než aby tohle okusila...
12.08.2007 (23:15)  
jonasi, jonasi - nejde jen o pohodlnost. novy motor je ekonomictejsi a podobne asi i nektere dalsi subsystemy.

je ale otazka, zda je to ekonomicke i jako celek, vzhledem k poruchovosti a nutnosti nahrad...
12.08.2007 (22:27)  
No když jde o tu pohodlnost .. dosazenim nových sedaček do běžných 810+010 by se dosáhlo srovnatelnýho výsledku, protože ten panoramatickej hajzlík a dveře z ešusu by většina cestujících klidně oželela. Z hlediska hluku a vibrací je to stejný, protože pojezd se neměnil.
registrovaný uživatel SergeS 
12.08.2007 (21:49)  
Ohledne skody 120 ... kdyz to tu prirovnavate jako kdyby to byla ta sama 120 a ze je to zastarale , tak myslim ze kdyz u 120 citky vymenite vse vyjma ramu karoserie ( ram se jen upravi tak aby nesl nove soucasti a karoserie aby vypadala slusne rekneme ) , tak bude se hodit i do moderni doby ... pokud dobre vim tak Regionova je hodne predelana 810, a videl sem par poradne predelanych 120citek , a vubec bych se za to nestydel
12.08.2007 (21:45)  
Mně osobně v článku schází jakákoliv sebemenší zmínka o tom, že existují Regionovy dvouvozové a třívozové. Těch 35 dodaných a 100 objednaných vlaků, to jsou všechny celkem nebo jen ty dvouvozové? Kolik bude čeho?
To je jako kdybych napsal že dopravní podnik ve městě X nakoupí XX článkových tramvají typu Vario LF, každou za XXX miliónů korun, ale neuvedl bych jestli budou dvoučlánkové nebo tříčlánkové...
Jik 
12.08.2007 (22:48)  


Už je to upraveno. Ze 100 jich má být 26 TRIO, v současnosti jsou myslím (ne na 100 pro) 4 trio z 35 celkem.
registrovaný uživatel Semík  mail  
12.08.2007 (21:00)  
Kapacitně odpovídají počtu cestujících právě na těchto tratích, kde nahrazují spoje vedené 810+010. Je hezký, že nahrazují 810+ 010 - - 814 ( 810 + 010 ) To je první logická věc u ČD. Kde asi udělali chybu?
registrovaný uživatel pekař 
12.08.2007 (20:45)  
Ale to je v pořádku , že to ti politici dělají . Těm lidem se vlastně ten vlak líbí , tak proč ne ?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko