..: České dráhy si pochvalují zájem o službu TeleTiket :..

Ilustrační obrázekPraha - České dráhy jsou zřejmě spokojeny s nově zavedenou službou prodeje jízenek přes telefon - TeleTiket. Ve své tiskové zprávě uvádějí, že za prvních 10 dní prodaly tímto způsobem celkem již 100 jízdenek, za které utržily 45 tisíc korun. Stou jízdenku si zakoupila cestujícící první třídy z Ostravy do Prahy dne 10. srpna.

Dráhy tuto nadstandardní službu poskytují od 1. srpna, zatím jen pro vlaky SuperCity. Od 1. září si bude možné tímto způsobem zakoupit vnitrostátní cestovní doklady i na spoje kategorie InterCity a EuroCity. Ke každé transakci si dráhy účtují jednorázový poplatek 100 Kč.

Zdroj: České dráhy


Jik | 12.8.2007 (15:00)
Related newsopen/close

More on Služby

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.08.2007 (11:16)  
ad Martin Jarath : ze způsobu masivní presentace má nutně občan typu "obecní blb" dojem, že tisíce netrpělivých cestujících čekají na tuto možnost ...
Já bych velice rád viděl ten marketinkový průzkum v prvotní podobě. Martketinkový průzkum - pokud není zaměřen na nějakou konkrétní sociální skupinu (např. junioři 15 - 26 let) se musí řídit obecnými pravidly statistiky, aby měl odpovídající vypovídací hodnotu. Jednat počet respondentů (cca 1 200), pak demografické složení (muži, ženy, věk, dosažený typ vzdělání). Z těchto kritérií vyhověl jen počet respondentů, protože sociální kategorie "senior (důchodce) se základním vzděláním" není s pravděpodobností hraničící s jistotou zákazníkem EJ 680 - možná snad když hodné dětičky chtějí udělat tatínkovi nebo mamince radost, tak jim zaplatí svezení ...
Pokud však takováto kategorie zákazníků chybí, není průzkum relevantní ...
Jakékoli "průzkumy veřejného mínění" včetně zkoumání volebních preferencí mají "statististickou" chybu 2 procenta ...
13.08.2007 (11:04)  
Může mi někdo poradit ? Už měsíc se snažím v internetovém shopu koupit 2 lístky 1. tř. na SCP na 15.9. v 5:26 z Holešovic do Ostravy hln. , ale vždy mi to řekne "ChybaVašemu požadavku nebylo možné vyhovět. Požadavku nelze vyhovět v tomto okamžiku (provozní/technické důvody).". Co dělám špatně ?
Registered user Foxx  mail  
13.08.2007 (10:39)  
babilon: Dík za objasnění :-) Takže s jízdenkou typu Kladno - Rýmařov mám zatím smůlu :-)
13.08.2007 (9:56)  
Vy jste fakt (někteří) chytráci... To si jako myslíte, že ihned po zavedení to hned začnou všichni používat?
A těch 25 % je snad taky jasných - až 25 % to je ochotno využít, když nevyužije jiné možnosti. Je to tak těžké pochopit?
13.08.2007 (9:13)  
Foxx: Průvodčí vlaku má seznam prodaných jízdenek - ty se prodávají na konkrétní místo v konkrétním spoji a nikde jinde neplatí.
To je taky odpověď na otázku Georga, proč je spojů v e-shopu tak málo.
13.08.2007 (9:02)  
Súhlasím s Fíšom, je to nasadenie pomerne slabej služby v momente, keď ešte ani internetový predaj nie je úplne funkčný. V každom prípade sa ale zrejme nestratí - bude dosť ľudí, ktorí stále nebudú mať chuť či odvahu kupovať cez net, akokoľvek to bude jednoduché.
Ohľadne e-predaja by ma ale zaujímalo, prečo je počet dostupných spojov stále taký obmedzený, prečo treba lístok stále pracne tlačiť na papier (nie vždy táto možnosť existuje) - stačilo by pritom referenčné číslo napr. v mobile, prípadne skenovateľný kód na displeji mobilu (DB pred časom ohlásili skúšobnú prevádzku; nedávno som to videl v praxi v jednom zábavnom parku vo Francúzsku). Ďalšou možnosťou je In-karta - držiteľ by mohol mať možnosť zaregistrovať lístok na svoju kartu a potom len v pokladni s čítačkou, resp. v budúcnosti v kiosku, by stačilo len kartu priložiť. A ak by POPky mohli fungovať v režime on-line, resp. vytvoril sa nejaký systém registračných čísel dokladov, mohla by In-karta fungovať priamo ako e-ticket. Ten potenciál je obrovský, len sa to stále všetko rieši akosi polovičato.
Registered user tenzor 
13.08.2007 (8:40)  
Tak to je skutečně bomba, celých 10 zákazníků denně. To možná z těch příplatků i zaplatí toho člověka, který to vymyslel :)
13.08.2007 (8:14)  
Spíš bych řekl že v tiskové zprávě mělo být až 25 cestujících je ochotno ... Procenta jim tam asi vpravil nějaký šotek.
Registered user Fíša 
13.08.2007 (1:14)  
Lepší než nic :). Podle mého názoru to ČD berou jako jasnou nouzovku pro cestující,ne jako "vážný" prodejní kanál (viz. poplatek 100 Kč).
Nákup lístku přes net je velmi pohodlný. Ikdyž jsem zatím nakupoval asi jenom 5x na NZ Kopernikus u DB, nemůžu si to vynachválit.
Registered user Foxx  mail  
12.08.2007 (23:14)  
Teď mě ještě napadá a možná budu za blbce, jak průvodčí pozná že jsem doma tisklou jízdenku nevygeneroval v photoshopu ale v e-shopu ČD ?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko