Praha, Bratislava - ŽelPage tradičně přináší návrhy jízdních řádů. Protože se jejich sestavování v důsledku regionalizace objednávání stává stále častěji politickou záležitostí, není bohužel situace stejně jednoduchá jako v minulých letech. Dlouho jsme zvažovali, zda zájemce o přesné informace uveřejněním spíše neuvedeme v omyl, nicméně spíše věříme, že naši čtenáři snad vědí, co drží v ruce.
Na internetu je v tuto chvíli k dispozici tzv. konečný návrh jízdního řádu. Upozorňujeme, že z těchto dvou slov je rozhodně důležitější slovo návrh než konečný a finální jízdní řád může ještě doznat i podstatných změn.
Pokračujte prosím na konečný návrh český, případně konečný návrh slovenský.

Například Ústecký kraj má na svých stránkách hezkou zprávu jak seznámili starosty obcí s novým návrhem (tají že některé to pěkně rozzuřilo) a chlubí se například, že budou přímé Os Ústí - Praha a Most - Děčín (způsob jak se zbavit nevyužité řady 460 a tiše zrušit trať 132), dále třeba Most - Louny - Domoušice a Postoloprty - Louny - Lovosice - Česká Lípa (samozřejmě vše 810), že zkrátí jízdní doby Os na 081 díky vysokému výkonu Regionov (cože?) a zavedou po loňském zrušení zase vlaky Kadaň - Podbořany. Nepíšou tam ale, jestli na Vejprty se nepojede ani o víkendu, co udělají s tratí 113 a že zruší Os v úsecích Žatec - Podbořany (no budiž) a Deštince - Žatec (kde od Rakovnicka na Chomutovsko neexistuje dostatečná náhrada ani v podobě rychlíků, ani autobusů).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











