..: Cestující na trati Praha - České Budějovice si opět budou muset zvykat na změny :..

Ilustrační obrázek Benešov u Prahy - Od pondělí 24. září začíná další etapa optimalizace železniční tratě mezi Benešovem a Prahou. Kvůli postupu stavebních prací spojených s výlukami traťových i staničních kolejí a vypínání proudu v trakčním vedení, budou jezdit vlaky s přepravou cestujících podle upraveného jízdního řádu. Osm osobních vlaků z Prahy ukončí jízdu v Říčanech, takže do Benešova vůbec nedojedou. Místo nich ve Strančicích a v Čerčanech ve směru do Českých Budějovic zastaví vnitrostátní rychlíky a v Čerčanech v pracovních dnech ráno v 6:50 dokonce i Ex 101 Jóže Plečnik.

U dalších spojů dochází k úpravě času odjezdů, ale i tak cestující musí počítat se zpožděním. V opačném směru do Prahy nepojede z Benešova šest osobních vlaků. Místo nich zastaví v Čerčanech 5 rychlíků a navíc dráhy zavedou z Benešova mimořádný spěšný vlak s odjezdem ve 14:43 (jede v X). Uvedená opatření platí do 19. října. Na stránkách ČD je k dispozici výlukový jízdní řád .

Omezení a zpoždění musí cestující na přelomu září a října předpokládat také při jízdě do jižních Čech. Na jednokolejném úseku mezi Táborem a Veselím nad Lužnicí začne kvůli stavbě koridoru od čtvrtka 27. září nepřetržitá výluka, která skončí v pátek 12. října večer. Všechny vlaky budou v uvedeném úseku nahrazeny autobusy, takže cestující z Benešova používající dálkové spoje musí předpokládat 10 – 15 minutové zpoždění. Rychlíky mezi Prahou a Salzburgem i expresy do/z Lublaně pojedou odklonem přes Plzeň. Výlukový jízdní řád je na stránkách ČD.

Místo vlakem cestují nyní autobusem také lidé na posázavské trati mezi Týncem nad Sázavou a Jílovým u Prahy. Středně těžká obnova tratě skončí v úterý 18. října.

Od 10. - 12. září a tento pátek 14. září nepojedou kvůli výluce vlaky dopoledne od 7:10 do 12:35 mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Ve čtvrtek 13. září mezi 7:25 a 14 hodinou bude přerušený kvůli údržbě lokálky provoz mezi Kácovem a Českým Šternberkem.

zdroj: Deník

Odkazy: Jízdní řády vč. výlukových na www.cd.cz


Adys Poslat mail autorovi | 12.9.2007 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JnR 
12.09.2007 (22:22)  
Karel Farkač: loni nebo předloni byla na 240 výluka ze Zastávky do Náměště ve stejnou dobu, kdy se v Zastávce před nádražím dělal přestupní terminál IDS a místo jediné přístupové cesty byla obrovská díra, takže cestující museli několik set metrů hamtam v kolejišti k nejbližšímu přejezdu, kde bylo stanoviště NAD. A lotos má být (nebo už byla?) výuka na 212 mezi Světlou a Ledčí ve stejnou dobu, kdy bude uzavřená souběžná silnice. Ale chtít po ČD, aby koordinovali i s kraji, to už bych chtěl fakt moc, když to nezvládnou ani uvnitř ČD.
12.09.2007 (21:56)  
Oprava:
na tratích č. 190 a 220 synchronně.
12.09.2007 (20:10)  
Ad-Borovička:
Trať č.200 je v modernizaci zab.zař, ale vlaky po ní jezdí celkem včas. Už po ní jel i Plečnik, když moudré hlavy udělaly výluku na tratích č. 190 a 200 synchronně. Jak znamenité rozhodnutí. Mám ten dojem, jen dojem, že ještě byly výluku i na trati Veselí/L-Jihlava.
Vedení organizace výluk je třeba stále hladit a hladit a haldit, až bude vyhlazené. Možná to po nich vezme někdo, kdo systematicky přemýšlí a nebude uvádět severojižní tah železničních tratí v ČR do kolapsu. Už aby o tom rozhodovalo jen SŽDC a ne ČD, jako údržbář dopravní inrastruktury. FRK
12.09.2007 (18:45)  
Nevím zda trať Zdice - Protivín neprodělává také nějakou optimalizaci, i když jen na úrovni zab. zař., takže vedení přes Příbram - Písek by také moho v určitém období narazit.

Co se týká PHS, tak je to ukázka nejen hnusu, ale i fušérského projektování SUDOPu. Stěna je stále stejně vysoká, ať je na úrovni kolejí nebo o několik metrů vejš. Hlavně, že se shrábly prachy za projektové dílko. Bohužel takto odvedená levná práce bude hyzdit krajinu mnoho let a účel poněkud unikl.
12.09.2007 (18:35)  
Mezi Prahou a Českými Budějovicemi vznikají velká zpoždění. V opačném směru poněkud nižší, přesto nezanedbatelná. Po doby výstavby by měly být zavedeny alespoň dva přímé rychlíky v motorové trakci mezi ČB a Prahou a pochopitelně i v opačném směru přes Březnici a Zdice bez zastavení, aby byly zachovány přípoje na další důležité přípoje v Praze a v ČB. Například při použití R654 a R892 je rozdíl +34 minut, což je méně, než zpoždění 50 minut u R643. Ostatním "rychlíkům" mezi Prahou a ČB a zpět přes Tábor by bylo třeba značně prodloužit jízdní dobu, aby byl alespoň rámcově dodržován JŘ. V současné době příjíždí hlavně do ČB rychlíky skoro v čase následujícího spoje. Některé přípoje odjedou, některé jsou značně zpožděné. FRK
12.09.2007 (18:23)  
Karel Čížek: To je sice pěkný, ale je to spíš dohnání zanedbané údržby. Pod optimalizací si představuju něco víc: štíhlejší výhybky, oblouky větších poloměrů a v ideálním případě i větší přeložky.
12.09.2007 (17:52)  
Optimalizace trati je dobrá věc a koridor se zatím docela povedl až na ty protihlukové stěny. To je hnus!
12.09.2007 (17:26)  
stavba Benešov můžu říci nebyl žádný med a div je že se vše dobralo ke zdárnému konci...ale myslím že výsledek bude stát za to
registrovaný uživatel kaja47 
12.09.2007 (17:06)  
--- A co se po té optimalizací zlepší ? --- Já myslím, že se s tím nezlepší nic. ---

Tak tohle bylo to nejlepší, co jsem za poslední dva měsíce slyšel. Já si na téhle trati už pátým rokem naklepávám pozadí. Jezdí tady samý žabinec a před Kolovratama to byla doslova horrorshow. O spaní vr vlaxu se nedalo mluvit, člověk měl spíš strach, že si rozbije hlavu o takový ty hliníkový věci nahoře. Jízda na těch reko-úsecích je skoro jako zjevení. (uáááá)
12.09.2007 (15:07)  
xAd: Oni už ho zdvojkolejňují, ale nejde to tak rychle (jako stavba D3... ;) ).
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko