Benešov u Prahy - Od pondělí 24. září začíná další etapa optimalizace železniční tratě mezi Benešovem a Prahou. Kvůli postupu stavebních prací spojených s výlukami traťových i staničních kolejí a vypínání proudu v trakčním vedení, budou jezdit vlaky s přepravou cestujících podle upraveného jízdního řádu.
Osm osobních vlaků z Prahy ukončí jízdu v Říčanech, takže do Benešova vůbec nedojedou. Místo nich ve Strančicích a v Čerčanech ve směru do Českých Budějovic zastaví vnitrostátní rychlíky a v Čerčanech v pracovních dnech ráno v 6:50 dokonce i Ex 101 Jóže Plečnik.
U dalších spojů dochází k úpravě času odjezdů, ale i tak cestující musí počítat se zpožděním. V opačném směru do Prahy nepojede z Benešova šest osobních vlaků. Místo nich zastaví v Čerčanech 5 rychlíků a navíc dráhy zavedou z Benešova mimořádný spěšný vlak s odjezdem ve 14:43 (jede v X). Uvedená opatření platí do 19. října. Na stránkách ČD je k dispozici výlukový jízdní řád .
Omezení a zpoždění musí cestující na přelomu září a října předpokládat také při jízdě do jižních Čech. Na jednokolejném úseku mezi Táborem a Veselím nad Lužnicí začne kvůli stavbě koridoru od čtvrtka 27. září nepřetržitá výluka, která skončí v pátek 12. října večer. Všechny vlaky budou v uvedeném úseku nahrazeny autobusy, takže cestující z Benešova používající dálkové spoje musí předpokládat 10 – 15 minutové zpoždění. Rychlíky mezi Prahou a Salzburgem i expresy do/z Lublaně pojedou odklonem přes Plzeň. Výlukový jízdní řád je na stránkách ČD.
Místo vlakem cestují nyní autobusem také lidé na posázavské trati mezi Týncem nad Sázavou a Jílovým u Prahy. Středně těžká obnova tratě skončí v úterý 18. října.
Od 10. - 12. září a tento pátek 14. září nepojedou kvůli výluce vlaky dopoledne od 7:10 do 12:35 mezi Kácovem a Zručí nad Sázavou. Ve čtvrtek 13. září mezi 7:25 a 14 hodinou bude přerušený kvůli údržbě lokálky provoz mezi Kácovem a Českým Šternberkem.
zdroj: Deník
| 12.9.2007 (13:00)
na tratích č. 190 a 220 synchronně.
Trať č.200 je v modernizaci zab.zař, ale vlaky po ní jezdí celkem včas. Už po ní jel i Plečnik, když moudré hlavy udělaly výluku na tratích č. 190 a 200 synchronně. Jak znamenité rozhodnutí. Mám ten dojem, jen dojem, že ještě byly výluku i na trati Veselí/L-Jihlava.
Vedení organizace výluk je třeba stále hladit a hladit a haldit, až bude vyhlazené. Možná to po nich vezme někdo, kdo systematicky přemýšlí a nebude uvádět severojižní tah železničních tratí v ČR do kolapsu. Už aby o tom rozhodovalo jen SŽDC a ne ČD, jako údržbář dopravní inrastruktury. FRK
Co se týká PHS, tak je to ukázka nejen hnusu, ale i fušérského projektování SUDOPu. Stěna je stále stejně vysoká, ať je na úrovni kolejí nebo o několik metrů vejš. Hlavně, že se shrábly prachy za projektové dílko. Bohužel takto odvedená levná práce bude hyzdit krajinu mnoho let a účel poněkud unikl.
Tak tohle bylo to nejlepší, co jsem za poslední dva měsíce slyšel. Já si na téhle trati už pátým rokem naklepávám pozadí. Jezdí tady samý žabinec a před Kolovratama to byla doslova horrorshow. O spaní vr vlaxu se nedalo mluvit, člověk měl spíš strach, že si rozbije hlavu o takový ty hliníkový věci nahoře. Jízda na těch reko-úsecích je skoro jako zjevení. (uáááá)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










