..: ČD nechají zmodernizovat 40 vozů Aee, Bee, Apee a Bpee :..

Ilustrační obrázekPraha - České dráhy vypsaly výběrové řízení na zpětný leasing 40 vozů řad Aee, Bee, Apee, Bpee a jejich modernizaci financovanou formou leasingu.

Zakázka má proběhnout jako odprodej 40 ks osobních železničních vozů z majetku Českých drah vítěznému uchazeči (za cenu vycházející ze znaleckých posudků ve výši zhruba 510 milionů Kč bez DPH), ten následně zajistí jejich modernizaci a pronajme je zpět Českým drahám na 10 let s následným odkupem zpět do majetku ČD.

zdroj: www.isvzus.cz, foto: MOVO spol. s r.o.


JiříK. | 27.9.2007 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
28.09.2007 (14:34)  
sAd: U slovenských Bmeer se se sedačkami při rekonstrukci nedělalo nic. Předmětem reko bylo WC, klima a okna.
Registrierter Benutzer sAd 
28.09.2007 (14:18)  
Mirek 1: Tak s tím, že slovenské Bmee jsou zdařilá reko nesouhlasím ani za mák. Ty sedačky jsou tak měkké a odpružené, že si člověk připadá jako na trenažeru divokého býka. Navíc jsou strašně vysoko posazené.
28.09.2007 (12:54)  
Vzhledem k tomu, že v návrhu řazení 2008 jsou některé vozy označeny jako Bee240 61 a Aee142 61 by si měly ČD s tou rekonstrukcí pospíšit nebo to aspoň nedávat do řazení, když se ví, že se to nedá stihnout...
A reko Bmee a Bdbm(r)see co jezdí na EC je potřeba jako sůl.
28.09.2007 (12:38)  
Venca: Jo s prostatou jsou někdy problémy, ale když víš, že to "kydneš" vedle tak to dělěj jako holčička a nechlub se s tím tady...

Rekonstrukce čehokoliv se vyplatí do určitého stáří a obávám se, že některé vozy B už jsou za touto možností. Pořád tu jsou ale mladší vozy, s kterými by se asi ještě něco dělat mělo.
Registrierter Benutzer Kajman  mail  
28.09.2007 (12:16)  
To Venca: tak snad si to čédé dostatečně ošetří aby se to nestalo. To by měly celkem blbé bez těch vozů...
28.09.2007 (12:16)  
jestli se nepletu tak těch vozů Apee (10), Aee(15), Bpee (35), Bee (40) bylo udělaných celkem 100. Co vím tak v rámci rekonstrukce by se mělo dodělat to co se při první modernizaci ošidilo, aby se ušetřilo a to je klima a WC. Zajímavé je, že se bude dělat jen 40 vozů. To budou soupravy vypadat zajívamě. Pár vozů s klima a pár vozů s nuceným větráním. Asi by to chtělo udělat všechny. Co se týká dosazení klimatizace do vozu Apee, tak jsem měl možnost v létě jí otestovat a byla velmi slabá. Takže to bude zase jen nějaká levná verze. Údajně to má být to stejné co je na slovenských vozech , ale tam to teda chladí mnohem více. No určitě by stálo za úvahu modernizovat všechny vozy Bmee, to co jezdí na EC je hrůza, sedačky značně ošoupané a nevzhledné a při dešti do vozu na chodbě značně pod okny zatéká. Bmee mají podvozky na 200, tak by se za málo peněz dali určitě udělat další vozy na 200. Stačí se podívat co dělají slovácí za modernizace na Bmee, to je docela zdařilá rekonstrukce.
Registrierter Benutzer cool 
28.09.2007 (12:09)  
Jinak ty vozy bych docela dal na reko protože když srovnám vozy na košičanu a naše Bee, Aee,Apee a Bpee. tak je to rozdíl. Chybí klima vakuové WC a rychlost pro 200km/h. ale zase ne všechny bych dal na 200km/h ale klimu a wc by to chtělo. A zzároveň bych vzal podvozky z Bdmtee a šou bych je na Béčka a ty béčka od základů překopal na standard Ex nebo IC
Registrierter Benutzer cool 
28.09.2007 (12:05)  
To Glagol: Bee jsou rekonstruovaná Béčka. A Bee RIC na 160 jsou rekonstruovaná Bh tuším ze 60. let
28.09.2007 (11:31)  
Venco to že se netrefíš do mísy nesváděj na vozy nebo rychlost. To víš už ti není 20 a tak se přihlašuje stařeckej třes ,,, to už taky znám...
28.09.2007 (11:06)  
Čest
Taky bych dal na reko další Béčka než reko zase tyhle aspoň by bylo víc vozů na stošede.Hlavně aby když je prodaj nebylo 10 let po vozech.Náká firma to levně koupí hezky opraví a prodá dál dráž a tady nebude čím jezdit.
Taky si myslím že se furt vyplatí ti B reko,páč kastle a interiér je dobrej,tam jde o to poslat do řiti podvozek a dát novej.Hází to jak svin,když jdu na záchod tak mám co dělat se trefit do mísy,stejně vždycky něco kydnu vedle a ted to dilema je čuně cestující nebo je to vina ČD.
Dneska víme jedno a to na 100%,ty vyjetý B se nestihnout nahradit,takže první opatření bude snížit rychlost 120-100km/h, už dneska je 140 s nima o hubu.A pak nebude jezdit nic.Toto si tady uvědomte.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko