..: Cestující si nemohli vyzvednout zavazadla z úschovny :..

Ilustrační obrázekPraha - Cestující, kteří si uložili svá zavazadla do úschovny zavazadel ve stanici Praha-Holešovice, se dočkali v sobotu nemilého překvapení. Úschovna zůstala zamčená i s uschovanými zavazadly. Jelikož úschovnu provozuje soukromá firma, byl problém sehnat jakoukoliv kompetentní osobu. Provozovatel nebyl uveden ani na dveřích úschovny a kontakt neměli k dispozici ani zaměstnanci Českých drah. Zástupce firmy se na místě objevil až kolem 16.00.

Některým cestujícím tak vznikly škody ve výši několika desítek tisíc korun. Jedna z poškozených klientek měla například v úmyslu z Holešovického nádraží pokračovat na letiště a odtud na dovolenou. Zástupce provozovatele přiznal chybu a přislíbil poškozeným cestujícím odškodnění. Mluvčí ČD Ondřej Kubala k tomu dodal: "Rozhodně to budeme s provozovatelem velmi důrazně řešit."

Zdroj: TV NOVA


Samir Lepara | 14.10.2007 (12:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
15.10.2007 (4:13)  
Malá poznámka název a IČO provozovatele je na dveřich úschovny uvedeno.Ale žádné spojení.
15.10.2007 (1:45)  
M: To je trochu bizarni.
Ve skutecnosti takto: rano se na nadrazi doveze kolo metrem, svrhne se i s krosnou do uschovy, odjede se nalehko do pracovniho procesu, odpoledne se kolo vyzvedne a odjede se vlakmo pryc. Panjatno?
Registrierter Benutzer M 
15.10.2007 (1:29)  
No, napis do iDnesu:-))
Registrierter Benutzer milos  mail  
15.10.2007 (0:16)  
ja teda myslel, ze v holesovicich byl zavreny jakoby pristup ke skrinkam (boxum). ani nevim, ze tam pultova uschovna je...

btw: zazitek kolegu z nadrazi v Jindrichove Hradci z letniho cundru - ichtilove si nejdriv veci dali do boxu, ktery zabouchli, aniz by znali kod :- )). no budiz, stane se - ale pri pokusu o zachranu veci jim bylo nejakou postarsi nadrazackou pani sdeleno - "jo, klice ma pepan, bude asi za dve hodky..." tak sli na pivko, za dve hodky "pepan" skutecne byl, vypadal taky ze jde zrovna z dvoudeni akce v nadrazce, zaplatili mu dvacet kacek "poplatek", pepan prisel s nimi k boxum a "tak kterou chcete otevrit?" stacilo ukazat a bylo to. Ze pry jsme si neukazali kazdej na nejakou, on by nam je v klidu rozdal...
Registrierter Benutzer M 
14.10.2007 (22:31)  
Ciste teoreticky - to kolo v Praze hl.n. jako ze nekdo prijede na vlak na kole, da ho do uschovny, vecer se vrati ze sluzebky z Ostravy a zase na tom kole odjede pres Prahu domu?
14.10.2007 (22:25)  
No pri te prilezitosti zde uvadim, ze na "Hlavnim" nadrazi neni uschovna vubec. Jsou tam jakesi samoobsluzne boxiky, kterym zaprve neverim a zadruhe do nich kolo nedate...
Mas. n. relativne blizko, ale i tak vzduchem letelo nekolik ostrych slov...

Dale si dovolim tvrdit, ze zpusob vendor managementu, ktery praktikuji CD NENI obecnym argumentem proti outsourcingu... :))
Registrierter Benutzer ICN 
14.10.2007 (19:32)  
Vidím, že je nutné vrátit 50. léta, aby někteří železniční rádobyfandové-chytrolíni pochopili, čeho je stát schopen. Já osobně si nepřeji dát ani penny ze své daně na státní "podnikání".
PS: Státní organizaci by se přece nepřihodilo, aby toalety na nádraží byly pod její správou zavřené či dokonce špinavé (že, modří ruďáskové).
14.10.2007 (16:39)  
Neuvedení provozovatele na dveřích provozovny je v rozporu se zákonem.
Nicméně i kdyby tam ten provozovatel uveden byl, včetně sídla firmy, případně spojení na statutární orgán nebo majitele firmy, tak je to v daném okamžiku celkem k ničemu. Majitel firmy ani statutární orgán zpravidla klíče od provozoven jednak po ruce nemají, jednak nejsou "za rohem", aby do pěti minut mohli s klíčemi přiklusat.
I kdyby měly ČD klíče k dispozici (nevím jak dnes, ale v době, kdy všechny místnosti ve stanicích i depech patřily ČD, byly záložní klíče uložené v zapečetěné obálce u výpravčího / strojmistra, takže se kdykoli dala ta místnost otevřít – pochopitelně základním důvodem byla přístupnost v případě požáru apod.), tak vstup do cizího podnikatelského subjektu, aniž by existovalo nebezpečí "obecného ohrožení" je nerálný. Cokoli by se ztratilo nebo poškodilo, šlo by k tíži toho, kdo ten objekt otevřel.
Na místě ČD bych se touto záležitostí vůbec nezabýval. Řeší snad ČD stížnost na to, že není dodržena zveřejněné otevírací doba nějaké občerstvvny … nebo jiného obchodního podniku případně blbou prodejní dobu ? Např. novinový stanek "RELAY" se otvírá v 5.00, ale hromadná vlaková skupina odjede kolem 4.50, takže by bylo na místě otevřít ve 4.30 …
Registrierter Benutzer Barich 
14.10.2007 (15:01)  
Jeden z nejzákladnějších axiomů pravé víry praví, že stát je nejhorší podnikatel (v tomto případě v provedení ČD). Proto je třeba vše privatizovat...
(Kdo si to nemyslí, je "proti nám") ... a zde je popsána praktická aplikace této poučky...
14.10.2007 (13:13)  
Už jsem to tady jednou psal. V případě telematiky to máte na denním pořádku. Skoro obden šlohnuté kabely. Místo aby je zakopali tak je nechají vést venku (čímž jsou v zápětí fuč), to proto, že oprava se nafakturuje matce (SDC), která je zaplatí.
S realitama to samé. Chtějí nájmy po stanicích, berou elektriku od matky, nechávají si zpracovat mzdy matkou, ale matce neplatí nic. Takže se prachy přelévají, jak jsem napsal.
Velmi zjednodušeně: náklady jednotek = zisk dcery = část příjmů matky (ne vždy jsou ČD 100 % vlastníkem).
Pro obyčejné zaměstnance ale zmatek v tom, komu to patří, co mu všechno patří (nikdo nepřevzal celou agendu toho, ale jenom to co se hodí), kdo je odpovědná osoba, kdo řeší problémy, kdo je prostředník mezi ČD a onou firmou, jaký kontakt, co mají ve smlouvách atd.
Totéž máte s úklidem na nádraží, úschovnou a to ještě navíc nejsou dcery ČD, stejně jako strojní stanice, které převzaly podbíječky a další stroje, za které teď ČD platí nekřesťanské prachy.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko