..: Další reklamní lokomotiva Českých Drah :..

Ilustrační obrázekPřerov - Je už to dost dávno, co na české koleje vyjela první reklamní lokomotiva. Šlo o stroj 151.001 v nátěru Duhová Energie. Jelikož se tento způsob reklamy zalíbil, další celoplošné reklamy na lokomotivách neustále přibývají. Nejnověji jde o lokomotivu 363.033, která nese reklamu na stánky s tiskovinami Relay. Lak provedla společnost DPOV Přerov v rámci vyvazovací opravy.

Prodejny typu Relay vnesly do prodeje tisku novou formu dříve známou pouze z velkých letišť. Se stánky tohoto typu se nesetkáte pouze na Českých nádražích. Firma je mimo jiné provozuje například i ve Francii či sousedním Polsku.

Kromě 363.033 provozují České dráhy dalších 16 elektrických lokomotiv s celoplošným reklamním nátěrem jak komerčním, tak dobročinným. Honosí se například reklamou na Poštovní spořitelnu, ČD Cargo, ČEZ, Grand Princ, vlaky InterCity a EuroCity, či nadaci Pomozte dětem.

Zdroj:Stránky přátel železnic

Foto:Rosťa Kolmačka


Samir Lepara | 25.10.2007 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
25.10.2007 (16:40)  
Tak ono dělat reklamu na mašinku je pro reklamní agentury docela zajímavé a hlavně je zajištěno, že se o ní bude mluvit, bude se propírad v diskusích, bude ve fotogaleriích a počítám, že i brzo bude skin do MsTS atd., takže o pozornost je postaráno a o to jde především.
25.10.2007 (16:33)  
Tady nejde o to, jak reklamní nátěr působí esteticky. Tady jde o to, jestli se dostane psychologicky do podvědomí. To mají lidé z reklamních agentur zvládnuté. Lidé o tom ani neví a nakupují především věci z reklam. Zkuste se zamyslet, co ve vaší ledničce je z reklam nebo jaké sladkosti, které jíte, jsou z reklam, šáhne člověk v obchvodní regále po Tatrance nebo po Horalce? (Chápu, že teď začnou všichni povídat, že Tatranky nejí, :-)))
Nátěr nevypadá zrovna esteticky, ale určitě má větší zapůsobení než ČEZ krysa, apod.. U designově pěkně zvládnutých nátěrů má člověk spíše v podvědomí, že je to esteticky pěkné. To je ale špatná reklama, :-). Prvotní je, aby jsi člověk vybavil onu reklamovanou značku a ne design a barvy, :-). Reklamy založené přímo na designu jsou dlouhodobé, drahé, pro větší firmy.
registrovaný uživatel Brumla 
25.10.2007 (16:20)  
EightyFour

sáhni do prasátka a nech udělat ŽelPage
registrovaný uživatel Semík  mail  
25.10.2007 (16:18)  
Náhodou mě se líbí. Lepší než nějaký starý oprýskaný lak. Jak si tady někteří jedinci přejí.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.10.2007 (16:00)  
samlep: A taky jich vznikla spousta ošklivých.
25.10.2007 (15:57)  
Když před lety natřeli 151.001 jako Duhovou energii, jenom jsem se pousmíval nad výroky některých dříve narozených zainteresovaných osob typu "nedovolíme, aby nějaké zahraniční agentury lumpačily na našich krásných lokomotivách". S postupem času, když vznikly nátěry typu Grand Express a oranžový ČEZ, začínám být mírně v rozpacích. Copak ty "zlé agentury" nemají trochu vkusu?
25.10.2007 (15:53)  
EightyFour: Dovolím si nesouhlasit. Radši budu čučet na "jednobarevný kýblošot s bílými nápisy" než na zbytky po laku, jak je známe z loko řady 141 nebo na ten huns jménem GE.

NIcKON: Ale i bez reklamní agentury vznikly opravdu hezké nátěry jako kuře nebo IC/EC.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.10.2007 (15:52)  
84: Jj, to je tak, když ve středně velké firmě se slušným obratem rozhodují přizdisráči, kterým je líto peněz za pořádnou reklamní agenturu a práci kreativců nahrazují grafikové. Povyprávět by o tom mohly skoro všechny české obchodní řetězce.
25.10.2007 (15:35)  
zajimalo by mě, jaká bude další...
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
25.10.2007 (15:33)  
Tak tohle je bezesporu ještě hnusnější, než Coca-Cola s Grand Expressem dohromady...jednobarevný kýblošot s bílými nápisy. Nápaditost sama.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko