Ostrava - Od 22. listopadu začala v centru Ostravy pro veřejnost fungovat nová zastávka, která zatím nese názvy dva, a to Ostrava-centrum a Ostrava-Stodolní. Od 1. změny jízdního řádu v březnu příštího roku se poté zastávka oficiálně přejmenuje na Ostrava-Stodolní. Moderním podchodem pod zastávkou se propojí blízké centrum města s mekkou zábavy na Ostravsku - Stodolní ulicí na jedné straně kolejí a s oblastí kolem Městské nemocnice Ostrava a protialkoholní záchytnou stanicí na straně druhé. Centrum Ostravy tak díky právě ukončené elektrizaci úseku trati č. 323 Ostrava hl.n. - Ostrava-Kunčice bude spojeno přímými vlaky mimo jiné i s dalším velkým městem regionu - Havířovem.
zdroj: DNES 22.11.2007 (Kraj Moravskoslezský)
| 22.11.2007 (16:00)
Pri soucasne urbanisticke a dopravni situaci by bylo asi vyhodnejsi stred zrusit a novou zastavku udelat primo pod mostem. V delsim casovem horizontu vsak u stredu vznikne nove centrum mesta, ze stodolni to na stred zase az tak blizko neni, cili to rozhodnuti mit dve zastavky 600m (to neni cca 300m) od sebe zase jako takova blbost neprijde. Horsi uz mi prijde elefant 1x za hodinu. Pro atraktivni spojeni Havirova a centra Ostravy by to chtelo mensi jednotku(3 vozovy elektrotalent?) a mensi interval. Ale tady jsme klasicky u toho, ze CD naprosto ignoruji zahranicni vyrobce vozidel a radsi daji vyrobit neco kusove, doma, nekvalitne, draho a nevhodneho pro danou relaci.
Tady je popis slezské hranice: http://cs.wikipedia.org/wiki/Moravsko-slezsk%C3%A1_hranice
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.










