..: Mimořádná změna jízního řádu :..

Praha - Rekonstrukce pražského hlavního nádraží neúprosně pokračuje. Z toho důvodu dojde v těchto dnech k první dlouhodobější mimořádnosti v novém jízdním řádu. Od dnešního rána do nedělní půlnoci budou vybrané rychlíky do/z Brna přes Havlíčkův Brod odkloněny z Prahy-Vršovic do Prahy-Smíchova. Cestující do stanice Praha hlavní nádraží využíjí MHD nebo osobní vlaky ČD z Prahy-Vršovic nebo Prahy-Smíchova. Omezení se dotkne na příjezdu do Prahy vlaků: R 673, R 677, R 679, R 681, R 607, R 683, R 685 a na odjezdu z Prahy vlaků: R 670, R 672, R 674, R 676, R 678, R 680 a R 682. Podrobný výpis navazujících osobních vlaků je k dispozici na webových stránkách Českých drah. Cestující mohou v době výluky získat informace o jízdě těchto spojů 24 hodin denně na infolince 840 112 113.

Zdroj: České dráhy


Samir Lepara | 12.12.2007 (16:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský ČR Vysočina


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel George_L  mail  
13.12.2007 (7:07)  
Minimálně se ČD podařilo proniknout na titulní strany novin, MF DNES: CHYBA DRAH: KOLAPS NA KOLEJÍCH ;o)))
registrovaný uživatel dohlib 
13.12.2007 (0:34)  
Ti nahoře co tvořili jízdní řád se asi moc neptali ONJ a DKV. Oni jsou přece nahoře a nejchytřejší. A když to nevyjde, Ti nahoře zůstanou a najde se nejvhodnější oběť, většinou ta, co má a měla sice třeba pravdu, ale dovolila si kritizovat "vrchnost". A takhle to bohužel "funguje" u nás ve většině velkých podniků a firem, možná i menších a snad i v politice. Sice platí či chleba jíš, toho píseň zpívej, ale manažeři si neuvědomují, že kdyby využili názory těch, kteří tomu rozumí a znají problematiku víc a z jiné strany, mohlo by to být lepší. Ale co by chodili za dělníky, v nejhorším dostanou zlatý padák...
13.12.2007 (0:24)  
Nevidím důvod k tomu, aby vlak jedoucí ze Smíchova místo z HLN jel z Vršovic do Brna se 20 minutovým zpožděním. Proč to zpoždění má být nechápe víc lidí.
Já si myslím, že to většina lidí chápe. Je to z toho důvodu, aby cestující, kteří se o této pozdě oznámené změně dozví až na hlavním nádraží těsně před odjezdem, měli možnost se přepravit jiným vlakem na Smíchov nebo do Vršovic (kde ty brněnské rychlíky taky mimořádně zastaví) a přestoupit. Nebo jim raději mají ujet?
12.12.2007 (23:42)  
nesmysl číslo 1)
Kteří němečtí kolegové posílají na ONJ vlaky na ostré obraty ? Vlaky z Německa jedou vesměs dále na východ směr Pardubice.
nesmysl číslo 2)vlaky z - do Brna jsou odkloněny na Smíchov. Chá, chá.
Tyto vlaky jedou přes Malešice do a Vršovice na HLN. Na HLN nepojedou z důvodu přípravných stavebních prací na HLN. Kubala zřejmě nečte tiskové zprávy, které vydává tiskové oddělení, resp. které jako tiskový mluvčí podepisuje.
Nebo je už chaos i na tiskovém oddělení a tiskové oddělení vydává zprávy, aniž by je dalo číst tiskovému mluvčímu.

Nevidím důvod k tomu, aby vlak jedoucí ze Smíchova místo z HLN jel z Vršovic do Brna se 20 minutovým zpožděním. Proč to zpoždění má být nechápe víc lidí.

Pokud mají padat hlavy, tak musí padat hlavy těch, kdo vymysleli revoluční obraty souprav na ONJ i přes nesouhlas DKV Praha.
DKV má písemné podklady týkající se toho, že se ta technologie nedá stihnout. Když někdo vymyslí lokomotivní obrat 376 - Lv ONJ - 71 (4,02 - 4,31) a ta 376 dojede na HLN v době, kdy už má být lok na ONJ, nebo dokonce v době, kdy má už souprava pro EC 71 odjíždět z ONJ, tak asi těžko můžete očekávat, že vlak 71 odjede včas. Ten výpravčí se po lok na 71 začne shánět nejdříve v době, kdy má pravidelný příjezd, a ona nikde. Záleží na dispečerovi, zda včas vyrozumí strojmistra a ten po dohodě s výpravčím vyveze na HLN soupravu "Éčkem" nebo nečím jiným a tam se lokomotiva vymění.
A když ta lok 376 přijede studená, tak je problém, protože DKV Praha modré nemá.
Koho hlava padne zato, že DKV Praha nemá modré lok ?

To máte asi tak, jako když do restaurace přijede zájezd 40 lidí, na oběd budou mít naplánováno 60 minut, ale bude je obsluhovat jeden číšník, protože ten druhý se věnuje dalším 40 hostům. I když budou mít předem objednané jednotné jídlo navařeno, ale budou si individuálně objednávat nápoje a platit, tak prostě ten číšník nestačí zákazníky obsloužit tak rychle, aby se plánovaných 60 minut pobytu dodrželo.
A tak to vypadá na tom ONJ. Tím, že mnohé vlaky jezdí přes Malešice, tak jsou tahány z ONJ na HLN a naopak tzv. "Éčkem", čili na konci soupravy se veze vlaková lokomotiva. Když se ta souprava přiveze z HLN na ONJ tak se tam ty lokomotivy třebas musí vzájemně prohodit, případně se ta co jede z HLN na konci musí odvěsit a jede do depa ve Vršovicích a z Vršovic dojede jiná lok.
12.12.2007 (22:10)  
Qaws: nemůžete, jelikož myslím, že ČD s DP takovou dohodu neuzavřely. Ale ze Smíchova na Hlavní můžete jet osobním vlakem, stejně tak z Vršovic, přestupy by měly být zajištěny (záleží asi na zpoždění).
registrovaný uživatel Qaws 
12.12.2007 (22:05)  
Jeden takový dotaz: Budu mít koupenou jízdenku Havl. Brod - Praha hl. n. Vystoupín na Smíchově. Můžu na Hlavas použít metro s jízdenkou ČD?
12.12.2007 (21:00)  
Opět se musím trochu zastat pana Kubaly. On musí na kameru, mikrofon a dalším médiím přednášet to, co od něj vedení ČD chce slyšet a důkladně ho na to připraví. Jsem jen zvědav, co bude psát týdeník Železničář. Ten také uvádí jen to, co se vedení ČD líbí. A problémy? No vždyť jsou vždy po ruce objektivní příčiny. Možná, že někdo bude z funkce odvolán, někdo jiný jej nahradí, ale co je nejhorší, cestujícímu vlastně nikdo nic nenahradí, protože jsou tarifní předpisy postaveny tak, že cestující je zcela v moci ČD, které ho sice dopraví do místa jeho cíle, ale on nikdy neví v který čas. A pokud se mu to nelíbí, vrátí mu sice jízdné, nebo jej bezplatně přepraví zpět, ale jeho problémy ČD už vůbec nezajímají. On si je vlastně přivodil sám, protože se rozhodl jet vlakem, který-jak vidíme-sice jede, ale kdy dojede tam, kam on chce, nikdo dopředu neví, protože na síti českých železnic je co minuta, nějaký problém, který pan Kubala nezavinil, ale musí o něm hovořit. Je za to placen. FRK
12.12.2007 (20:57)  
tady vidíme, jakou má výhodu přestavba nádraží na původním místě :-)
Proč chce tolik lidí v Brně totéž?
12.12.2007 (20:40)  
marco: Já také netvrdím, že je chyba na ONJ, ale tam se bude hledat nejlépe.

kenny: Jen dotaz, co se od nového GVD zhoršilo? Já si nemůžu tedy ztěžovat.
registrovaný uživatel kenny 
12.12.2007 (20:32)  
Může mi prosím pan Kubala vysvětlit proč vždycky svádějí svá zpoždění na kolegy ze zahraničí a proč to řešili odklonem těchto rychlíků, které dopravu kolem Vršovic neomezovaly nijak víc, než ji omezují po odklonu a jezdily téměř včas? Proč kvůli dvěma kolejím na Hlavním nádraží udělají čtyři dny po platnosti nového JŘ takovouhle zásadní změnu, kterou navíc oznámí na poslední chvíli? To o tom nevěděli dostatečně dopředu? Tohle už je lemplovství nejhrubšího zrna!

Nemluvě o tom, že posledních pár let je každá změna GVD akorát k horšímu (čest světlým výjimkám). Jestli se už vážně nenaštvu (musím se velmi krotit, abych nebyl sprostej) a budu ještě za dva roky jezdit vlakem, tak určitě GVD 2009/2010 nepřežiju.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko