Praha - Rekonstrukce pražského hlavního nádraží neúprosně pokračuje. Z toho důvodu dojde v těchto dnech k první dlouhodobější mimořádnosti v novém jízdním řádu. Od dnešního rána do nedělní půlnoci budou vybrané rychlíky do/z Brna přes Havlíčkův Brod odkloněny z Prahy-Vršovic do Prahy-Smíchova. Cestující do stanice Praha hlavní nádraží využíjí MHD nebo osobní vlaky ČD z Prahy-Vršovic nebo Prahy-Smíchova. Omezení se dotkne na příjezdu do Prahy vlaků: R 673, R 677, R 679, R 681, R 607, R 683, R 685 a na odjezdu z Prahy vlaků: R 670, R 672, R 674, R 676, R 678, R 680 a R 682. Podrobný výpis navazujících osobních vlaků je k dispozici na webových stránkách Českých drah. Cestující mohou v době výluky získat informace o jízdě těchto spojů 24 hodin denně na infolince 840 112 113.
Zdroj: České dráhy

Já si myslím, že to většina lidí chápe. Je to z toho důvodu, aby cestující, kteří se o této pozdě oznámené změně dozví až na hlavním nádraží těsně před odjezdem, měli možnost se přepravit jiným vlakem na Smíchov nebo do Vršovic (kde ty brněnské rychlíky taky mimořádně zastaví) a přestoupit. Nebo jim raději mají ujet?
Kteří němečtí kolegové posílají na ONJ vlaky na ostré obraty ? Vlaky z Německa jedou vesměs dále na východ směr Pardubice.
nesmysl číslo 2)vlaky z - do Brna jsou odkloněny na Smíchov. Chá, chá.
Tyto vlaky jedou přes Malešice do a Vršovice na HLN. Na HLN nepojedou z důvodu přípravných stavebních prací na HLN. Kubala zřejmě nečte tiskové zprávy, které vydává tiskové oddělení, resp. které jako tiskový mluvčí podepisuje.
Nebo je už chaos i na tiskovém oddělení a tiskové oddělení vydává zprávy, aniž by je dalo číst tiskovému mluvčímu.
Nevidím důvod k tomu, aby vlak jedoucí ze Smíchova místo z HLN jel z Vršovic do Brna se 20 minutovým zpožděním. Proč to zpoždění má být nechápe víc lidí.
Pokud mají padat hlavy, tak musí padat hlavy těch, kdo vymysleli revoluční obraty souprav na ONJ i přes nesouhlas DKV Praha.
DKV má písemné podklady týkající se toho, že se ta technologie nedá stihnout. Když někdo vymyslí lokomotivní obrat 376 - Lv ONJ - 71 (4,02 - 4,31) a ta 376 dojede na HLN v době, kdy už má být lok na ONJ, nebo dokonce v době, kdy má už souprava pro EC 71 odjíždět z ONJ, tak asi těžko můžete očekávat, že vlak 71 odjede včas. Ten výpravčí se po lok na 71 začne shánět nejdříve v době, kdy má pravidelný příjezd, a ona nikde. Záleží na dispečerovi, zda včas vyrozumí strojmistra a ten po dohodě s výpravčím vyveze na HLN soupravu "Éčkem" nebo nečím jiným a tam se lokomotiva vymění.
A když ta lok 376 přijede studená, tak je problém, protože DKV Praha modré nemá.
Koho hlava padne zato, že DKV Praha nemá modré lok ?
To máte asi tak, jako když do restaurace přijede zájezd 40 lidí, na oběd budou mít naplánováno 60 minut, ale bude je obsluhovat jeden číšník, protože ten druhý se věnuje dalším 40 hostům. I když budou mít předem objednané jednotné jídlo navařeno, ale budou si individuálně objednávat nápoje a platit, tak prostě ten číšník nestačí zákazníky obsloužit tak rychle, aby se plánovaných 60 minut pobytu dodrželo.
A tak to vypadá na tom ONJ. Tím, že mnohé vlaky jezdí přes Malešice, tak jsou tahány z ONJ na HLN a naopak tzv. "Éčkem", čili na konci soupravy se veze vlaková lokomotiva. Když se ta souprava přiveze z HLN na ONJ tak se tam ty lokomotivy třebas musí vzájemně prohodit, případně se ta co jede z HLN na konci musí odvěsit a jede do depa ve Vršovicích a z Vršovic dojede jiná lok.
Proč chce tolik lidí v Brně totéž?
kenny: Jen dotaz, co se od nového GVD zhoršilo? Já si nemůžu tedy ztěžovat.
Nemluvě o tom, že posledních pár let je každá změna GVD akorát k horšímu (čest světlým výjimkám). Jestli se už vážně nenaštvu (musím se velmi krotit, abych nebyl sprostej) a budu ještě za dva roky jezdit vlakem, tak určitě GVD 2009/2010 nepřežiju.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











