..: Akviziční sleva je zpět :..

Praha - Od 1. ledna 2008 opět vstoupí v platnost akviziční sleva, a to v relacích Praha - Brno a Praha - Chomutov. Jízdenky bude možno zakoupit jen v předprodeji v osobních pokladnách, a to od dvou měsíců až do jednoho dne před plánovaným odjezdem, respektive do půlnoci dne před cestou. V den odjezdu již nebude možné jízdenku s akviziční slevou zakoupit. Platnost je omezena jen na přímé vlaky. Cena zlevněné jízdenky pro jednu cestu z nebo do Brna bude činit 175 Kč, do Chomutova pak 125 Kč.


Jiří Průša Poslat mail autorovi | 22.12.2007 (7:00)
Related newsopen/close

  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
22.12.2007 (12:19)  
To je další blbost tyhle slevy.1.by se měly zavést vlaky kategorie Sex(Super-expres)Praha-Vary po trati 120,páč je to rychlejší než objíždět půlku culcovo navíc a levnější menší vzdálenost.Na Brno rozšířit etchoř at si lidi na Infart kartu jedou za 140kč.
Registered user tenzor 
22.12.2007 (12:12)  
omlouvám se za překlepy, 'Zadruhé' a 's pohledu' vypadá fakt strašně :)
Registered user tenzor 
22.12.2007 (11:59)  
sAd: nemusím za každé situace nadávat na ČD, za návrat relační slevy, byť opožděný, zasluhují pochvalu. Ale proč bych nemohl poukazovat na nevýhodnost použití dle mého názoru předraženého SC, která kromě (o něco) rychlejšího cestování nenabízí žádné podstatné výhody. Mimochodem, slyšel jsem že počet jízdenek kupovaných přes Elišku je docela omezený, nebo se pletu?
Jinak, za prvé, nevidím důvod proč si kupovat na 3 roky kartu, u které ČD mohou dle libosti měnit podmínky použití a využití (jak už to předvedly - snížení slevy oproti normálnímu jízdnému) a která mi stejně (při mých asi 10ti cestách vlakem za rok mimo hranice IDS) zvýší zvýhodněnou cenu jízdenky o 20 Kč, takže až tak moc bych neušetřil.
Zadruhé, srovnání bylo s pohledu obyčejného cestujícího který nemá žádné 'předplatné', jinak ztrácí smysl - u SA stojí jízdenka 150, pokud máte otevřenou kreditovou, a pak těch 226 Kč které chtějí ČD po svých věrných zákaznících, bude docela vysoká suma.
Registered user tenzor 
22.12.2007 (11:47)  
sAd: Tak jsem si zkusil koupit jízdenku na SC z Brna do Prahy přes eShop ČD, pokud dám elišku, tak to po mně chce číslo in-karty, moje informace tedy byly správné. Při zakoupení jízdenky coby obyčejný cestující to po mně chce 514 Kč. Nevím, za co je tedy těch 114 Kč, když v ceníku stojí 400, ale jak tak znám ČD, tak nejspíš za drzost, že si to dovoluju objednávat přes net.
Takže SA 180 Kč, ČD/EC+Ex 175 Kč, ČD/SC 400 Kč/514 Kč, výhody oproti SA víceméně žádné, oproti Ex/EC minimální.
Registered user sAd 
22.12.2007 (11:45)  
tenzor: Nejste náhodou jeden z těch dogmatiků, kteří za každé situace musí nadávat na ČD? Jestli InKartu berete jako úpis Ďáblu, tak je to Váš problém. Mi se její hodnota vrátila za cca 3 měsíce jenom na místenkách SC. O akviziční slevě eliška ani nemluvě. Pořád to je pro Vás takové nevýhodné?

P.S.: Vozy DB vždycky neznamenají kvalitu. Bohužel.
Registered user tenzor 
22.12.2007 (11:29)  
sAd: Takže s SC můžu jet kdykoli za 226 Kč aniž bych se musel ČD upsat na 3 roky a koupit si tu jejich kartu? Pak se omlouvám, mám asi špatné informace (které ovšem uvádějí samotné České dráhy).

Radhošť: moje zkušenosti jsou diametrálně odlišné. Je fakt, že jsem naposledy jel s Vindobonou na jaře (ČT - Brno), ale se špínou ani nepořádkem jsem se tam nesetkal.
22.12.2007 (11:15)  
Naopak Vindobona a vozy DB co pokračují z Prahy směr Brno a Wien nebo Budapest jsou v drtivé většině v tak žalostném stavu co se týká čistoty, až si říkám, že jsou ti Němčouři pěkná prasata. To co přijede do Ústí z Německa není schopno pět lidí, co jsou ve voze cestou z Děčína udělat... A lituju vlakových čet, protože už čtyřikrát se mi omlouvali za čistotu vozu s nálepkou DB...
Registered user sAd 
22.12.2007 (11:08)  
Tenzor: Pokud tím Potěmkinem myslíte vlajkovou loď ČD, tak nevím, kde jste přišel na ty 400 Kč. A sleva byla i nyní a to ve formě elišky. S místenkou na SC mi to vychází na 226Kč a o čemž se teda uvažovat dá.
Registered user tenzor 
22.12.2007 (10:57)  
Jak dlouho jim trvalo než na to přišli? :)
Když si to teď srovnám, tak sice pořád vychází lépe SA, ale o cestování s ČD na této trase se dá aspoň uvažovat. Cesta je (pokud člověk jede expresem nebo EC, rychlíky kvůli 3 a půl hodinové jízdní době neberu v úvahu) o 5 Kč levnější a o cca 10 minut delší, bohužel ve vozech ČD je mnohem horší komfort cestování ve srovnání s autobusy SA. Taková Vindobona s vozy DB už je ale jiné kafe. Docela by mě zajímalo, kdo teď dá 400 za Potěmkina, který je právě ve srovnání s Vindobonou hůře vybavený (chybí zásuvky v 2. třídě) a méně komfortní. Za ušetřených 14 minut se to určitě vyplatí :))
22.12.2007 (8:26)  
Miloš: Je to super , jen to zase pokazili tím nákupem v předstihu . To aby člověk letěl na nádraží pro lístek a další den znovu na svůj vlak .
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko