Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od 1. ledna 2008 opět vstoupí v platnost akviziční sleva, a to v relacích Praha - Brno a Praha - Chomutov. Jízdenky bude možno zakoupit jen v předprodeji v osobních pokladnách, a to od dvou měsíců až do jednoho dne před plánovaným odjezdem, respektive do půlnoci dne před cestou. V den odjezdu již nebude možné jízdenku s akviziční slevou zakoupit. Platnost je omezena jen na přímé vlaky. Cena zlevněné jízdenky pro jednu cestu z nebo do Brna bude činit 175 Kč, do Chomutova pak 125 Kč.
Jiří Průša
| 22.12.2007 (7:00)
| 22.12.2007 (7:00)Související zprávy

22.12.2007 (13:59)
Některým lidem se prostě zavděčit nejde. Když bude jízdné relativně levné, budou nadávat, že vlakem jezdí moc lidí, že to není žádná kultura cestování, že ČD jde jenom o to, dostat peníze z ministerstva a z krajů.
Když jízdné zdraží, budou říkat, že je to hrůza, je to drahé, je špatná kvalita, špatné vagóny, špatné lokomotivy, velká zpoždění a ještě za to chtějí moc peněz, jde jim jen o peníze z ministerstva a z krajů.
Co byste vlastně chtěli?
Když jízdné zdraží, budou říkat, že je to hrůza, je to drahé, je špatná kvalita, špatné vagóny, špatné lokomotivy, velká zpoždění a ještě za to chtějí moc peněz, jde jim jen o peníze z ministerstva a z krajů.
Co byste vlastně chtěli?
22.12.2007 (13:20)
M: tak s těmi expresy bych si dovolil nesouhlasit, kdybych se rozhodl jet vlakem a věděl že ECčko narvané cestujícími z nichž mnozí tím jedou hlavně proto, že se tam nemusí platit příplatek a v expresu bude relativně volno, tak tu cestu Bčkama přežiju (lepší sedět v kožence než stát ve vlaku 'vyšší kvality'). A oproti rychlíku, který to pojede o hodinu déle, je to taky jasná volba.
22.12.2007 (13:15)
infected.bass: teď jsem se díval na řazení Vindobony a je to nějaké divné, když jsem tím na jaře jel tak minimálně druhý a třetí vagón byly DB (bílé s červeným pruhem) velkoprostory 2. tř. s klimatizací a zásuvkama. Že by to řazení natolik změnili?
S tou SA, nevím jak je to ze Žiliny, ale na nejčastěji využívaný spoj Praha Brno jde koupit jízdenka vždy, pokud je to aspoň týden dopředu. Při nákupu 2-3 dny dopředu taky, pokud nejde o pátek odpoledne, ale většinou se člověk musí spokojit s náhradními autobusy bez služeb co má ve žlutých busech. Pokud tyhle autobusy jezdí jen Praha Brno, tak je jasné, že týden dopředu už to bude ze Žiliny vyprodané, ale 11 dní je vážně extrém.
S tou SA, nevím jak je to ze Žiliny, ale na nejčastěji využívaný spoj Praha Brno jde koupit jízdenka vždy, pokud je to aspoň týden dopředu. Při nákupu 2-3 dny dopředu taky, pokud nejde o pátek odpoledne, ale většinou se člověk musí spokojit s náhradními autobusy bez služeb co má ve žlutých busech. Pokud tyhle autobusy jezdí jen Praha Brno, tak je jasné, že týden dopředu už to bude ze Žiliny vyprodané, ale 11 dní je vážně extrém.
22.12.2007 (13:13)
No já jel v pondělí vlakem z Brna do Prahy za 35.- Kč, tak co kafráte!
22.12.2007 (13:11)
Je to proste o tom, ze CD se snazi konkurovat za kazdou cenu vzdy a vsude (a je to stejne jako s tou nakladni dopravou, kde by nekteri jedinci vlakem nejradsi vozili uplne vsechno).
Praha-Chomutov je vlakem proste hloupost a to skoro bez ohledu na cenu (nota bene, pokud vlak stoji vic nez bus...).
Praha-Brno je cena rekneme dobra, ale k cemu tam jsou ty Expresy? Copak opravdu jeste existuji lide, kteri maji moznost volby a dobrovolne si sednou do Becka? (Ano, vim, ze mi par takovych mi odpovi, ale ja myslim obecne a vic nez deset.) Jaka je vytizenost tech Ex a kdo jimi vlastne jezdi? Naka "anketa" by mne fakt zajimala...
Nemohu si pomoci, ale ja v nich vidim jen pokud za kazdou cenu vytvorit teoretickou (velmi dulezite slovo) alternativu k autobusu. Bez ohledu na "navratnost investice"...
Praha-Chomutov je vlakem proste hloupost a to skoro bez ohledu na cenu (nota bene, pokud vlak stoji vic nez bus...).
Praha-Brno je cena rekneme dobra, ale k cemu tam jsou ty Expresy? Copak opravdu jeste existuji lide, kteri maji moznost volby a dobrovolne si sednou do Becka? (Ano, vim, ze mi par takovych mi odpovi, ale ja myslim obecne a vic nez deset.) Jaka je vytizenost tech Ex a kdo jimi vlastne jezdi? Naka "anketa" by mne fakt zajimala...
Nemohu si pomoci, ale ja v nich vidim jen pokud za kazdou cenu vytvorit teoretickou (velmi dulezite slovo) alternativu k autobusu. Bez ohledu na "navratnost investice"...
22.12.2007 (12:53)
Autobus Praha-Chomutov stojí 80-100 Kč (podle toho odkud z Prahy jedu) a jede cca 1:45.
125 Kč za více než 2 hodiny vlakem je výsměch
125 Kč za více než 2 hodiny vlakem je výsměch
22.12.2007 (12:45)
Relačku Praha-Brno chápu a je to správný krok, ale proč zrovna Praha-Chomutov?
22.12.2007 (12:44)
To si delaj srandu, ne? To ty vlaky do Chomutova budou uplne narvany diky extremne levny jizdence za 125 Kc a kratky cestovni dobe srovnatelny snad jen se Sinkanzenem...
22.12.2007 (12:42)
Tenzor: Vindobona má de facto kmenovou soupravu českou. Já osobně, ještě za dob co jsem jezdil vlakem, tak nejlepší zkušenost byla se soupravou MÁV. Ale třeba jsem měl jen štěstí.
No a teďka SA, to je náhodou "luxusní" podnik, v létě jsme potřebovali s kamarádem ze Žiliny do Brna, no podle idosu, byl spoj SA nejrychlejší, tak jsme šli do příslušné kanceláře se zeptat na lístky (dva dny byly do odjezdu) a baba v kase nám řekla, že tento spoj je už 11 dní vypredaný, a to nebyl pátek, pondělí, konce prázdnin, snad to byla středa nebo čtvrtek. No to sorry, ale plánovat si cestu dva tejdny předem je taky dost na hovno, takže to, že si lístek na vlak s relační slevou musim koupit maximálně den předem, je luxusní záležitost, nota bene když to jezdí každou hodinu.
No a teďka SA, to je náhodou "luxusní" podnik, v létě jsme potřebovali s kamarádem ze Žiliny do Brna, no podle idosu, byl spoj SA nejrychlejší, tak jsme šli do příslušné kanceláře se zeptat na lístky (dva dny byly do odjezdu) a baba v kase nám řekla, že tento spoj je už 11 dní vypredaný, a to nebyl pátek, pondělí, konce prázdnin, snad to byla středa nebo čtvrtek. No to sorry, ale plánovat si cestu dva tejdny předem je taky dost na hovno, takže to, že si lístek na vlak s relační slevou musim koupit maximálně den předem, je luxusní záležitost, nota bene když to jezdí každou hodinu.
22.12.2007 (12:23)
Souhlasim s uzivatelem tenzor. Srovnavat by se mely ceny jizdenek, ktere nejsou ovlivneny zadnymi vernostnimi slevovymi nesmysly, jakou jsou Inkarta a pod. Potom, at se nikdo nezblobi vychazi v porovnani cena/rychlost/komfort SA opravdu nejlip. Osobne nemam rad slevy typu. Poridte si nejakou kartu, nejlepe tak na pet let, objednavejte pres internet s mistenkou, aby pak jizdenka platila pouze na vybrany spoj, jedte jen z krajskeho do krajskeho mesta a my vam milosrdne dame nejakou lepsi cenu, nez kdybyste si koupil jizdenku jen tak.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko










