Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - Od 1. ledna 2008 opět vstoupí v platnost akviziční sleva, a to v relacích Praha - Brno a Praha - Chomutov. Jízdenky bude možno zakoupit jen v předprodeji v osobních pokladnách, a to od dvou měsíců až do jednoho dne před plánovaným odjezdem, respektive do půlnoci dne před cestou. V den odjezdu již nebude možné jízdenku s akviziční slevou zakoupit. Platnost je omezena jen na přímé vlaky. Cena zlevněné jízdenky pro jednu cestu z nebo do Brna bude činit 175 Kč, do Chomutova pak 125 Kč.
Jiří Průša
| 22.12.2007 (7:00)
| 22.12.2007 (7:00)Related news

22.12.2007 (17:41)
Ja jsem jel Vindobonou asi pred dvema tydny, bylo pondeli, na trase Praha-Decin, byl jsem v prvnim voze(DB), pro prepravu kol....wc vylozene vonelo, nikde zadny odpadky, koberce ciste, klima ticha...Ty vozy MAV jsou taky celkem komfortni, ale maji desne rusivou klimu...myslim si, ze je celkem prehnany tady kritizovat a srovnavat kvalitu prepravy DB a CSD:)
22.12.2007 (16:43)
Web: jsou, no a?
22.12.2007 (16:37)
Cituji web ČD: ... jízdenku s akviziční slevou lze použít pouze v přímých vlacích a to po trase Praha – Ústí nad Labem hl. n. – Chomutov i Praha – Žatec – Chomutov ... Tím je to jasné.
22.12.2007 (16:35)
pekař: ???????? Ony snad ty expresy nejsou dotované? :)
22.12.2007 (16:34)
Myslím, že sleva Praha - Chomutov byla zavedena hlavně z toho důvodu, aby padl poslední důvod používat několik málo zbývajících rychlíků po 120. Dost lidí už je nevyužívá čistě proto, že o nich nevědí. Ve Varech nastoupí do rychlíku do Prahy a nepřemýšlí o tom, že tento jede zajížďkou. Koupí si lístek a jedou, a když náhodou zjistí, že jej mají pro kratší trasu, raději doplatí rozdíl, než by se ptali, zda mají po kratší trase spojení (zažil jsem takto jet skupinu turistů z Klášterce nad Ohří, sám jsem v Chomutově přestupoval). Jelikož trať 120 je dlouhodobě neupravovaná (posledním počinem byla nedávno přeložka před Chomutovem, kde jednokolejnou neelektrifikovanou rozbitou trať nahradila jednokolejná neelektrifikovaná, posléze opět rozbitá trať, u níž je jednokolejnost fixována tunelem), trvá po ní cesta rychlíkem, zastavujícím i v několika méně významných stanicích, zhruba jen o 10 minut méně než po 090+130 (což je nyní srovnáno dalšími zastávkami suplujícícmi neobjednané osobní vlaky). Sleva odbourá cenový důvod a častější stejně rychlé spojení zvítězí. Podle mě by měla platit pro obe trasy, důležitá je nástupní a výstupní stanice, ale raději se ještě podívám na web ČD.
22.12.2007 (16:27)
M: já s tebou naprosto souhlasím, mělo by se centrálně nařídit kde, kdo a za kolik bude jezdit a tečka.:)
22.12.2007 (15:42)
Nevíte někdo na jakou trať se ta sleva Praha - Chomutov vztahuje? Jestli na 120, nebo na 090 a 130 přes Ústí? Přímý vlaky jezdí po obou.
22.12.2007 (15:01)
tenzor: nene neměnilo se, ale spíš to byly nějaké náhrady za naše vozy, Vindobona v německé režii jezdila naposledy asi 2005/2006.
22.12.2007 (14:12)
Palko: co bychom vlastně chtěli? No, asi kvalitu cestování srovnatelnou se SA za stejné ceny, to by spoustě lidí stačilo :)
22.12.2007 (14:04)
Palko: Jezdit zadarmo v Ampz a nejlépe až do Liptákova;) Dnešní společnost je založena převážně na kritice, a je jedno jaké(viz politika).
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










