..: Pojeďte s námi na výlet motoráčkem - nedělní termín :..

Ilustrační obrázekKralupy nad Vltavou - Vážená čtenářko, Vážený čtenáři,
Před rokem jsme vás při akci Poprvé do Středokluk! svezli po čerstvě obnovené trati kolem letiště. Letos nám ústecký kraj neobjednáním osobní dopravy na několika tratích připravil ještě větší hřiště. Dovolujeme si Vás pozvat na druhý společný výlet pořádaný Klubem přátel městské dopravy a sdružením ŽelPage u příležitosti sedmých narozenin webových stránek www.zelpage.cz. Letos jsme připravili celodenní jízdu po trase Kralupy nad Vltavou - Vraňany - Straškov - Libochovice - Obrnice - Březno u Postoloprt - Louny - Zlonice - Straškov - Vraňany - Kralupy. Zvláštní vlak ŽelPage vyjede 1. března 2008 ve složení 810+2x010 v 9:20 z Kralup n. Vlt., kam se vrátí v cca. 16:10. Během cesty projedeme i úseky, po kterých se dnes pravidelnými osobními vlaky nesvezete, konkrétně se jedná o úseky tratí 095 Račiněves - Libochovice, 113 Čížkovice - Obrnice a spojku Bažantnice - Vrbka mimo stanici Postoloprty.

Ilustrační obrázekNedělní jízda
Protože byla sobotní jízda během několika málo dnů vyprodána, nabízíme ještě alternativu v neděli 2. března. Vlak ale vyjede pouze za předpokladu, že se přihlásí alespoň 60 zájemců a dopravce objednávku akceptuje. O výsledku vás budeme informovat 14 dní před jízdou.

Po trase bude možnost fotozastávek, konkrétní místa budou domluvena na začátku akce. Pokud se rozhodnete náš vlak fotit, napište si o informace o jízdním řádu. Prosíme jen o poskytnutí pořízených fotografií pro článek na ŽelPage.

Zvláštní vlak KPMD a ŽelPage v Podlešíně - rok 2007

Jízdenku je třeba si »rezervovat«. Platí se u vlaku při nástupu.

Předpokládaná cena jízdenky 200,- Kč (v neděli s ohledem na nižší kapacitu vlaku 250,- Kč). Počet míst je omezen na místa k sezení. Případné volné lístky budou nabízeny před odjezdem vlaku, ale nemůžeme zaručit, že ještě budou k dispozici, proto si svá místa, prosím, včas rezervujte. Úsekové jízdenky budou nabízeny jen v případě volné kapacity ve vlaku.

Rezervace nevyzvednuté pět minut před odjezdem mohou být nabídnuty dalším zájemcům. Nevyzvednuté rezervace, které se nepodaří prodat dalším zájemcům, je třeba zaplatit i v případě nevyužití.

Srdečně zvou pořadatelé!

aktualizováno 3.2.2008


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 3.2.2008 (17:24)
Related newsopen/close

More on Pozvánky ŽelPage

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Registered user mirek2 
05.02.2008 (13:34)  
Pes38:To jo každá sranda něco stojí,ale jsou úseky,kde se 810 + 2x 010 nepohne.O jednom úseku jsem tu psal.Leda ža šotouši budou tlačit.
05.02.2008 (13:11)  
Špáňa - ale takovou 714+020+020 bych si líbit nechal.
05.02.2008 (12:32)  
No nevim jestli by byla 810 + 010 + 810 do kopce nejlepší o tom sme se přesvědčili u Reginy trio na zubačce. :-DDD

Buďtě rádi že se nepovezete 714 + 021 + 021. To bych nejel ani zadarmo :-)
Registered user PES38 
05.02.2008 (12:20)  
Mirek2: To by si ale musel někdo připlatit za naftu a fíru do té druhé 810...
Registered user mirek2 
05.02.2008 (11:05)  
Nejlepší sestava vlaku by byla:810 + 010 + 810. Na stoupání a počet úvratí je to nejlepší řešení.
04.02.2008 (23:30)  
A proč nepoužít 812 ? Ta i s dvouma Bafíkama jede jako ďas ;-D
04.02.2008 (20:41)  
i nedele se slusne plni
04.02.2008 (16:33)  
Ucelená souprava je výraz pro něco trošku jiného.původní koncepce počítá s 810 + 010, stím že použitelné je i 810 + 2x010(víc kompresor a dobíječ neutáhne).Z hlavy nevím kolik je povoleno 810 v jednom vlaku,ale běžně jezdilo 810 + 4x 010 + 810.
04.02.2008 (15:51)  
810 010 010 je v podstatě ucelená souprava. Každý další 010 znamená nepřípustnou zátěž pro alternátor v motorovém voze a pro ovládací systém dveří. Takže zanechte polemik o výkonu adhezi a rychlosti.
04.02.2008 (15:50)  
od toho tam bude dost šotoušů,aby mohli poradit co stím :))
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko