Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Opava - Unikát, který nemá v České republice obdoby. I to zaznělo na adresu nově opravené výpravní budovy železniční stanice Opava východ, která byla 21. února slavnostně otevřena. Tak definitivně skončila rekonstrukce, započatá v roce 2004. Výpravní budova Opava východ byla opravována v rámci celkové modernizace, během níž prošlo obnovou kolejiště, nástupiště a trať mezi Opavou a Ostravou.
Budovu zdobí malby z roku 1855


Ilustrační foto: George Couser
zdroj: denik.cz
NIcKON
| 1.3.2008 (7:00)

Súvisiace správy

1 2 | Zpráv na stránku: |
15.08.2010 (23:26)
Píše se rok 2010 a vaše požadavky se splnily. Podívejte se třeba na hradecké nástupiště. Splývá s ostatními :) Podívejte se na 460ku, ta se tady objeví jen vyjímečně - většinu dopravy mezi Opavou a Ostravou obstarává CityElephant. No a dokonce od nového jízdního řádu brázdí koleje Opavska také RegioNova. No myslím si, že si tady dal opravdu nědo záležet a myslím si, že se peníze investovaly správně, tam kde byly potřeba. Kultura cestování na Opavsku se pozvedla a nádraží zapadá do historického jádra celého města :)
13.11.2008 (19:35)
a co je na těch žabotlamech tak strašnýho?
05.03.2008 (9:44)
Rekonstrukce se opravdu povedla, ale ještě k výčtu toho, co se ještě udělat mohlo - třeba "hradecké" nástupiště mohli spravit celé a ne jenom z půlky. Docela mě štvou takovéto "nedodělky", při stavbě v řádech desítek milionů by se už ten jeden snad najít mohl ne?
04.03.2008 (13:26)
JnR: CE se hlavně pohubují na rameni Opava východ - Ostrava-Svinov - Čreský Těšín; Ostrava hl. n. - Havířov; ráno je jedna jízda z Ostravy do Zábřehu na Moravě (ať si ho užijí i v Olomouckém kraji).:-)
04.03.2008 (10:50)
milos: Co já vím, tak CE na Moravě zastavuje na jediném nádraží - v Ostravě-Vítkovicích. Jinde na Moravě nejezdí.
03.03.2008 (22:46)
to sem zvedav, kdy to bude posprejovany, zvenku poblity, pomoceny a zahumuseny...jinak v okoli prahy par 471 jezdi, ale fakticky na benesov a kraupy nejede ani jednotka....kamaradi z Moravskoslezskeho kraje, hned bych s Vami vymenil Vase 460 za nase 451/2...Pak byste se jen modlili, aby Vam je vratili zpet....460 je pomerne luxusni vzhledem k zabakum a navic o cca 10 let mladsi, ma lepsi sedadla..a city frogu v okoli prahy rozhodne malo nejezdi, porad je to dominantni jednotka
01.03.2008 (23:19)
Škoda, že nebyla opravena také vodárna. Je už bez střechy a vypadá to s ní špatně.
01.03.2008 (17:47)
Rybízek: Ten Karlův příspěvek je především zcela pravdivé konstatování.
01.03.2008 (16:13)
karel kovářík: mozna jsem trochu mimo ja - ale co jsem si vsimnul, tak z prahy jezdi nove jednotky akorat smerem na kolin, ne? na benesov, beroun, kralupy a snad i Lysa nad Labem je to vsechno o 451, ne?
podle me si v pomeru nasazeni 460/560 a 471 muze obecne Morava stezovat asi nejmene...
podle me si v pomeru nasazeni 460/560 a 471 muze obecne Morava stezovat asi nejmene...
01.03.2008 (15:52)
karel kovarik : vas prispevek je typicka buranska reakce je jasny ze novy jednotky pujdou tam kde nejvetsi prepravni poptavka
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info

informacni okenko