..: V Lukavici na Moravě vykolejil nákladní vlak a paralyzoval koridor :..

Ilustrační obrázekLukavice na Moravě - Vykolejení nákladního ve stanici Lukavice na Moravě vlaku dnes v poledne paralyzovalo dopravu na trati 270. Podle dosavadních informací byly poškozeny dva nákladní autovozy směřující z Děčína do Horní Lidče. Ty pak pokračovaly po traťovém svršku další kilometr, než se úplně zastavily. Další škodu si odnesla lokomotiva vlaku EC 108 Comenius směřujícího z Krakova do Prahy, kde mělo dojít k poškození okna.

"Proti směru nákladu jel po druhé traťové koleji EC 108. Strojvedoucí rychlíku stačil před vykolejeným vlakem zabrzdit, rozbilo se pouze okno na lokomotivě, zatím nevíme od jakého předmětu," řekl dnes mluvčí Českých drah Radek Joklík. Podle všeho poškození způsobilo odletující kamení od vykolejené soupravy.

22:15 - R 623 Bečva před malou chvílí dorazil do své cílové stanice ve Vsetíně a definitivně tak ukončil patálie způsobené polední nehodou. I my proto tento dnešní "on-line přenos" z českých kolejí ukončujeme. Během dne se o vaši informovanost starali samlep a NIcKON. Děkujeme vám za vaši přízeň. Redakce.

21:10 - Asi poslední dnešní obětí je R 623 Bečva, který přibral další čtvrthodinu a z Dluhonic odjel zpožděný o 62 minuty.

19:30 - Uživatel tony nám zaslal fotografii z místa nehody. Tímto mu veřejně děkujeme.

17:50 - Od vsacanu zdědil zpoždění obratový R 623 Bečva, který odjel z pražského hlavního nádraží zpět na východ se zpožděním 47 minut. Janáček stáhl zpoždění do Chocně na 29 minut.

17:10 - Podle fotografií z místa nehody zveřejněných v reportáži na serveru Novinky.cz nešlo o vozy řady Wap se štěrkem, ale o prázdné autovozy.

17:00 - Poslední nehodou přímo postižený vlak zastavil ve své cílové stanici Praze hlavním nádraží. Jde o R 624 Vsacan. Svou pouť skončil 102 minut opožděn. Z vlaků, jež nehoda nepřímo opozdila, tak zůstal na trati už jen IC 516 Leoš Janáček (+33 minuty, Mohelnice).

16:30 - Zatímco se situace přímo v místě nehody uklidnila, problémy se přenášejí po české železniční síti dál. Svědky komické situace se tak stali cestující dnešního IC 516 Leoš Janáček z Bohumína do Prahy-Holešovic, kterému ve výchozí stanici chyběla lokomotiva přecházející z postiženého EC 107 Praha, jež byl na své jízdě cca 65 minut opožděn. A jelikož činí doba obratu v Bohumíně pouhých 37 minut, musel se problém projevit. Vlak nakonec odjel s 41 minutovým časovým skluzem. Cestující zmíněného IC jistě nebyli nadšeni ani z absence jednoho vozu druhé třídy. Měli tak totiž k dispozici pouze tři vagony této kvality.

16:00 - Podle novinek.cz došlo ke zprovoznění obou kolejí po druhé hodině, situace se poté začala rychle normalizovat.

15:15 - V postiženém úseku pořád neprojíždějí vlaky kategorie Os. Jejich funkci suplují vybrané rychlíky zastavující v úseku Zábřeh na Moravě - Mohelnice ve všech stanicích a zastávkách.

14:50 - EC 108 pokračuje ku Praze se zpožděním 139 minut (Choceň). R 624 Vsacan odjíždí z České Třebové s "nákupem" 91 minuty. SC 506 Pendolino vyvázlo docela dobře a podle Babitronu pokračuje s pouhými čtyřmi minutami ze Zábřehu na Prahu.

14:30 - EC 108 již pokračuje v jízdě. V současné době se nachází v České Třebové, jeho zpoždění momentálně činí 138 minut. Dalšími postiženými vlaky jsou R 624 Vsacan (92 min; Hoštejn), Os 3709 (66 min; Červenka) a EC 107/145 Praha/Detvan (66 min; Drahotuše). Zpoždění ostatních spojů nepřesahuje 60 minut.

14:15 - Podle aktuálních informací z Babitronu projel spoj SC 506 Pendolino z Ostravy do Prahy právě odbočkou Dluhonice a pokračovalo tak na Olomouc hlavní nádraží. Odklony přes Břeclav se tedy konat nebudou.

14:09 - Zprávu o zprůjezdnění jedné ze dvou traťových kolejí již můžeme potvrdit. Oficiální informaci přinesla většina významných českých zpravodajských serverů.

V současné době jsou v provozu již obě postižené koleje. Podle dostupných informací nebyl nikdo zraněn.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: Novinky.cz, pozorování čtenářů v terénu.

Doplnil: NIcKON

Situaci budeme nadále monitorovat.


Samir Lepara | 24.2.2008 (0:24)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
22.02.2008 (22:52)  
P!zz@man - Vozy zůstaly stát mezi 1. a 3.staniční koleji, takže vykolejily směrem vně kolejiště.
22.02.2008 (20:47)  
Tak vykolejil jakým směrem? Z těxh obrázku je patrné, že směrem do kolejiště a né ven jak se tu píše. Dík za info
registrovaný užívateľ sAd 
22.02.2008 (20:14)  
Stejně to bylo štěstí v neštěstí. Kdyby autovůz vykolejil na druhou stranu, tak s sebou vezme pár stožárů TV a bylo by vymalováno. Nemluvě o tom, že by se šprajcl nějak více přes obě koleje...
registrovaný užívateľ Praha hl. n.  mail  
22.02.2008 (20:05)  
Z tohoto obrázku vyplívá (obrázek: http://media.novinky.cz/853/118536-article-qspw1.jpg) že ti lidé z této nehody meli zážitek.
22.02.2008 (19:04)  
Není mi zrovna jasné, co bylo komického v Bohumíně na čekání na lokomotivu pro IC 516. Spíše to byl tragický obrázek toho, že není vůle zajistit náhradní lokomotivu byť s jinou konstrukční rychlostí (120 km/h), protože zpoždění vlaku vzniklé prodlužováním jízdních dob by bylo nižší než čekání na "zpožděnou" lokomotivu. (k dispozici lok turnusové skupiny 143 DKV OC, PJ BI – řada 163).

Vzhledem k tomu, že každé číslo vlaku se na české železnici (až na nepatrné výjimky > JHMD, vlaky ze zahraničí) vyskytuje pouze jednou, tak je lhosteno, zda se k číslu vlaku přidává nějaké další označení. Stačí prostě napsat vlak číslo 108 jedoucí z Krakowa do Prahy … Z Lukavice na Moravě vezla vlak lok 363.
22.02.2008 (16:36)  
Tak to byla z prdele klika, že se nikomu nic nestalo.
22.02.2008 (16:25)  
Tady je popis od primeho ucastnika z diskuze na Aktualne.cz,Vykolejil vlak, zastavil dopravu mezi Prahou a Ostravou:
Sedim v tom EC 108 a byl to hukot. Neni pravda, jak pisou treba na novinkach, ze strojvedouci stacil pred vykolejenym vlakem zastavit. Vykolejeny vlak normalne v plne rychlosti proletl kolem toho EC a ohodil ho davkou kameni z kolejiste. Kdyby vykolejil smerem do prostredku trati (ne smerem ven z trati) nebo kdyby se vykolejene vagony sprajcly, tak uz tohle asi nepisu. :-(

Ani mi nepovidej. Sedim v jidelnaku, jim hemenex a najednou za oknem zhava cara a sprska kameni na okno. Stacil jsem se jen reflexivne sehnout, nastesti ale okno vydrzelo.... Nase lokomotiva ale dostala primy zasah a prisla o okna.

Ne. Vykolejil chvili pred tim, nas strojvedouci stacil brzdit (ted uz si nepamatuju, jestli jsme stali nebo teprve dobrzdovali). No a pak "po druhe koleji" prosvistel vykolejeny vlak. Zastavil az za nama. Na betonovych prazcich zustal vydreny zarez, jak kola jela po nem a ne po kolejich. Jako by to nebyl beton, ale pernik
registrovaný užívateľ Semík  mail  
22.02.2008 (16:17)  
Tak R707 opět nedorazil do Luhačovic. Na obratové R706 jede samotná 810.
22.02.2008 (16:15)  
zase neprehanejte, oproti nemytym beckum povazuji za urcite pohodli Bmme a samozrejme Bee...
registrovaný užívateľ tenzor 
22.02.2008 (16:05)  
No on je stejne mezi IC/EC/Ex/R po zruseni priplatku na IC/EC jediny rozdil a to sice ze IC/EC je vice narvane.. kdyby to nahradilo jednou kategorii tak se vubec nic nestane. A to ze jde o vlaky 'vyssi kvality' je dobry, lec trochu opakovany vtip :)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko