..: Rychlíky z Brna do Prahy budou 3 měsíce odkloněné :..

Ilustrační obrázekKolín - Následující tři měsíce zkomplikují situaci cestujícím mezi Prahou a východem republiky, kteří pro své cesty využívají rychlíky vedené přes Havlíčkův Brod. Rozsáhlá rekonstrukce železničního uzlu Kolín si totiž vyžaduje zavedení výlukového jízdního řádu, podle kterého budou tyto vlaky od 5. dubna 2008 až do odvolání odkloněné přes Lysou nad Labem a Nymburk. Zasažené spoje budou z Prahy odjíždět o 6 minut dříve a v opačném směru přijíždět přibližně o 4 minuty později. R 374 Pannonia nebude obsluhovat stanici Praha-Vršovice; nedělní rychlík 1514 z Jihlavy pojede přes Nymburk a Poříčany do stanice Praha-Holešovice.

Důvodem těchto mimořádných opatření jsou přípravné práce, které zahájila SŽDC v rámci projektu přestavby kolínského uzlu. Ty zahrnují i výluku v úseku Kolín – Velim. Výlukový jízdní řád vybraných rychlíků má za cíl usnadnit situaci v kritickém úseku. Některé spoje nahrazují autobusy, jiné jezdí odklonem. Cestující by měli věnovat pozornost časovým posunům odjezdů a příjezdů souprav.

zdroj: České dráhy, Deník


Adys Poslat mail autorovi | 5.4.2008 (12:07)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
06.04.2008 (0:27)  
Jsem slepý, nebo tady byla promazána diskuze od začátku až asi po šestý příspěvek? Proč?
Registrierter Benutzer Mandos 
05.04.2008 (22:53)  
MZ: Tak hrozné to není, když jsem naposled nasednul do pendolína bez místenky (za 200 Kc), tak jsem ve vlaku zaplatil "Poplatek za neoprávněné použití povinně místenkového vlaku" ve výši 200 Kč.
05.04.2008 (19:50)  
860 003: protože trať v úseku Praha - Lysá je vybavena starým zabezpečovacím zařízením a ani její technický stav již neumožňuje výrazné zvýšení počtu vlaků (např. je kvůli tomu stále zamítáno navýšení počtu příměstských vlaků). Dále protože vlaky z hlavního musí zatím stále jezdit skrze jednokolejný vítkovský tunel, což je také kapacitní omezení.
Registrierter Benutzer Natix  mail  
05.04.2008 (19:39)  
Miroslav Zikmund:
Jestli je jednička v Pinďovi ještě méně pohodlná než Ampz, tak doufám, že s ním nebudu nikdy muset jet. Nedávno jsem se v Ampz svezl a musím říct, že oproti starému dobrému A je to jak dřevěná lavice, navíc mezi dvojicí vedle sebe umístěných sedadel je jenom jedna opěrka rukou.
05.04.2008 (18:51)  
Pokud je rozdíl 6 minut, proč se tudy nejezdí normálně??? Raději přijedu později o pravidelných 6 minut, než nevědět, kde vlak ČD zase nechají desítky minut stát.
05.04.2008 (15:15)  
Jen poznámka nedělní Ruš R 1514 má být dle na svém příjezdu do Prahy cca 20 min opožděn.
05.04.2008 (14:53)  
Ano, musíte mít místenku do náhradní soupravy, i kdybyste byl jediným cestujícím v celém vlaku. Jinak budete podle přepravních předpisů ČD a.s. považován za zločince nehrubšího zrna, se kterým je třeba se vypořádat exemplárním způsobem tak, aby případ působil odstrašujícím příkladem pro ostatní a vás to již nikdo nenapadlo. Vražda je proti tomu nic ...

Ano máte pravdu, náhradní souprava, zejména pokud je tam vůz Ampz je o jednu úroveň lepší než Pendolino. I. třída v pendolinu odpovídá tak třetí třídě v německých ICE, dvojka pak čtyřce v ICE ...
Ostatně i v EJ 471 se jezdí v jedničce pohodlněji než v Pendolinech.
Registrierter Benutzer Lanhut 
05.04.2008 (14:27)  
Prosím o vysvětlení: Je nutno mít místenku vpřípadě, že jede náhradní souprava? Podle mého názoru je cesta v náhradní soupravě pohodlnější než v Pendolinu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko