..: Rychlík smetl dva železničáře :..

Ilustrační obrázekNymburk - V úterý 8.4.2008 před desátou hodinou dopolední srazil projíždějící rychlík číslo 1111 u nymburského hlavního nádraží dva zaměstnance Českých drah, kteří pracovali v kolejích. Oba byli na místě ošetřeni, jeden byl s velmi vážnými zraněními převezen vrtulníkem do pražské nemocnice. Nehodu nyní vyšetřuje policie.

Neštěstí se přihodilo u nadjezdu u hlavního nádraží v Nymburku na trati 071 z Mladé Boleslavi. „Stalo se to přímo ve stanici, dva muži přeměřovali výhybku, ale neřekli o tom výpravčímu, takže nejspíš porušili bezpečnost práce,“ sdělil mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar.

Záchranná služba vyslala lékařské posádky z Kolína a Nymburka. Padesátišestiletého muže s méně závážným zraněním převezli na nymburskou chirurgii, lékař totiž nemohl vyloučit poranění hrudníku. Těžce zraněný druhý muž po ošetření na místě putoval s leteckou záchrannou službou do pražské nemocnice. Lékař u něj vyslovil podezření na poranění míchy, utrpěl též otevřenou zlomeninu nohy a zranění na hlavě.

zdroj: novinky.cz


NIcKON Poslat mail autorovi | 8.4.2008 (17:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer jeffer 
09.04.2008 (14:58)  
v prvom priblizeni klesa neschopnost a neochota zamestnancov CD na pokladniach so stvorcom vzdialenosti od prahy hlavniho nadrazi. tam je vybavenie cohokolvek tazkym trestom zoslanym na zakaznika :( (netvrdim, ze inde nie su ine zdroje blbosti, ale prazsky hlavak je proste totalny).

ad zamestnanci: neviem, co robili, ci mali vypite, ci na hlave sluchadla - este sa mi nestalo, aby som na zeleznicnej trati vcas nevedel o vlaku!
09.04.2008 (14:55)  
waszyn) Přijde mi směšné mě obviňovat z modrogumního myšlení :D jestli z rodinných důvodů jsem na nějakou barvu zatížený, tak je to zelená. ;) A, na rozdíl od tebe, nejsem takový skeptik. Hlavně ... budeš-li takhle plakat na cizím hrobě, nikdy se nic nezmění.
Registrierter Benutzer waszyn 
09.04.2008 (14:37)  
Petrák: to myslíš vážně? Neber si to osobně, ale toto je typické modrogumní myšlení.. Rozhodně nemám potřebu mailovat do firmy pro níž je sebedebilnější předpis důležitější než výdělek či spokojenost zákazníka. Můžu použít obálku, ale dostane se mi odpovědi, že jednala dle předpisu XY což oželím.. větší úspěch mělo seznámit s tímto přístupem kolegy a známé, ČD si zjevně neuvědomují, že poškozením 1 potenciálního zákazníka jich mohou ztratit mnohem více. Taky jsem si ověřil že u té kasy může sedět i poloopice a je to v podstatě jedno. Lidský přístup, obchodního ducha, orientaci na zákazníka - kdo jiný by ho měl mít než bába v čdcentru...
09.04.2008 (13:21)  
waszyn) Chyba je v předpisu, ne v zaměstnanci, který jej dodržuje. Pokud máš pocit, že je špatný, spamuj tvůrce. Je to tak těžké? Víme přece všichni, že pěšák nic nezmění. ;)
Registrierter Benutzer waszyn 
09.04.2008 (13:18)  
Tady jde o to, ze spoustu lidi to jejich nesmyslne lpeni na predpisech naprosto znechuti. S tou kolegyni jsem se rozhodl na nadrazi podruhe nejet a vyridil ji kreditovou jizdenku u SA. Z principu. Snad k ni D1 bude milostiva:)
Jeste z jineho soudku, o vikendu jsem cestoval s kolem Havirov-Praha. V osobaku do Ostravy jsem rekl ze jedu s kolem do Prahy, pani pruvodci mi dala nejaky listek za pade. V nasledujicim rychliku jsem v hytlaku tezce narazil, chteli po mne za to kolo dalsich 60 Kc, ze mi pry ta prvni pruvodci prodala blby listek. Tak jsem jim slusne vysvetlil, ze jim je rozhodne nedam a sel si sednout. Za chvili prisel pruvodci a omluvil se a neplatil jsem nic. V Prerove jsem prestoupil na dalsi rychlik, do Prahy, tam me hned ve dverich skasli o 10 Kc, asi si zavolali a nenechali uz nic nahode, no aspon ze to nebylo tech 60:)) Tomu rikam profesionalni sluzby, 3 pruvodci a u kazdeho jiny pristup k tarifu;)
09.04.2008 (13:08)  
waszyn) Paní pokladní přece nemůže za to, že to prostě tak v předpisech je. Tohle ohýbání předpisů na základě důvěry je fajn, ale sám jsem se za 2 roky praxe ve státní správě poučil, že vždy se najde někdo věrohodný, kdo vám za vaši dobrotu náležitě zatopí.

Napadá mne zde ale jedna věc, kterou mi včera jako kuriozitu ukazoval Tomáš Kubovec v jenom reklamním plátku ČD. Podle mezinárodní úmluvy UIC patří lidé s jazykovou bariérou do skupiny cestujících s omezením a teoreticky by měli mít právo na spec. zacházení ... a myslím, že vyřizování takových věcí jako inkarta by takovou dopomoc jistě potřebovalo.

Chtělo by to přesně tuto citaci dohledat a zeptat se ČD, jak tuto úmluvu dodržují ;)
Registrierter Benutzer waszyn 
09.04.2008 (13:07)  
Sorry za OT, ale kdyz jsme u tech predpisu.. pani se na me usmivala pres tluste sklo a me argumenty, mezi nez patrily i ty vami obema uvedene, ji nechaly zcela klidnou. Jak bych tu jeji kartu asi tak zneuzil? A k cemu ji je fyzicka pritomnost osoby s niz se nedomluvi? Vyplnuje se tam jen jmeno, prijimeni a datum narozeni..atd.. Po netu to sice objednat lze, ale zase na tu docasnou nelze podle jejich skvelych predpisu koupit listek na pendolino, proste fraska. Nejvic me stve, ze si na ni nemuzu doslapnout. Ta zenska opravdu jedna podle predpisu, s tou plnou moci to v nakym sesitu fakt bylo(!!) a v podstate diky dodrzovani predpisu a absenci vlastniho rozumu a elementarniho obchodniho ducha, ktery by u modre gumy v obchodnim useku mel byt alespon castecne pritomen, obrala sveho zamestnavatele dle meho rychleho vypoctu o 600 Kc + 16x 86 Kc + 16x jizdne zakaznicke Pha-Brno, ci posleze jak se zadari s eliskama, celkem bratru minimalne 4 000 Kc, z nichz znacnou cast uvidi nenavideny zluty bus:)) Ale hlavne ze pani nemusela zvednout svoji tlustou ***,zapojit svuj mdly usudek a udelat mi karticku:)) S takovym matrosem v lidskych zdrojich muzou mit pendolin a elefantu kolik chcou ale lidi se k nim fakt nepohrnou...
Registrierter Benutzer Semík  mail  
09.04.2008 (12:33)  
Je to trochu mimo mísu, ale co dělali u vyhýbky 2 zaměstnanci ČD. Já myslím, že to už byli zaměstnanci SŽDC. Nebo co se to oddělilo k 1.4. od ČD?
Registrierter Benutzer Mato 
09.04.2008 (12:14)  
waszyn: pracovní uraz to je, stalo se to v zaměstnání, nemocenská taky bude, jediné co NEMUSÍ být je to bolestné, protože zaměstnavatel rozhodne o spoluvině poškozeného zaměstnace. Pokud něco skutečně hrubě porušili, tak to bude 100% a v tom případě nedostanou bolestné a ztrátu na výdělku. Na ostatní dávky mají nárok ze zákona...
Registrierter Benutzer tenzor 
09.04.2008 (11:50)  
waszyn: pokud je to pravda, tak ČD nejspíš porušují zákon, tohle je jasná diskriminace cizojazyčně mluvících lidí. To, že by nějaká zákaznická karta měla být na úrovni občanky nebo pasu je samozřejmě naprostý nesmysl :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko