..: Speciální vlak na utkání Sparta Praha - Baník Ostrava :..

Ilustrační obrázek Ostrava - V sobotu 10. května se odehraje fotbalový zápas mezi Spartou Praha a Baníkem Ostrava. Na tento zápas vypraví České dráhy speciální soupravu, baníkovci nazývanou "pekelný vlak". Pro zajištění pořádku bude ve vlaku zajištěn doprovod Policie ČR včetně psovodů. Jestli zrovna nejste fanouškem Baníku, po zkušenostech z minula nedoporučujeme tento vlak použít k cestě do Prahy.

Jízdní řád "pekelného vlaku"

Vlak odjíždí z Bohumína v 6:40. Při své cestě do Prahy-Dejvic zastaví ve stanicích Ostrava hl.n. v 6:57, Ostrava-Svinov v 7:13, Studénka v 7:30, Suchdol nad Odrou v 7:44, Hranice na Moravě v 8:03, Lipník nad Bečvou v 8:20, Olomouc hl.n. v 8:57, Česká Třebová v 10:20 a do Prahy-Dejvic dorazí až ve 12:49. Orientační zpáteční odjezd se odhaduje na 18:30, ale vše záleží na tom, za jak dlouho budou speciální jednotky schopné doprovodit fanoušky ze stadionu do vlaku.

Vlaková spuprava se skládá z 15 vagonů, které baníkovci využívali k minulým cestám. Budou řazené buď z "B" nebo "Bt". Je možné, že budou použité obě varianty. První třídu a restaurační vagon ve vlaku neočekávejte.

Ve vlaku platí běžný tarif Českých drah. Fanoušci Baníku si s tím ale hlavu zpravidla nedělají a na zápasy nejen do Prahy, ale i do vzdálenějších měst jezdí tzv. na "Chachar pas".

Plno bude i v ostatních vlacích

Jedná se zejména o osobní vlaky z okolí Ostravska, které baníkovci využijí jako přípoje na speciální vlak do Prahy. Jedná se o tyto spoje Os 3113 (Frýdlant nad Ostravicí - Ostrava hl.n.), Os 2902 (Čadca - Bohumín), Os 2810 (Český Těšín - Havířov - Ostrava hl.n.), Os 3405 (Opava východ - Ostrava-Svinov), Os 23103 (Veřovice - Studénka), Os 23307 (Bílovec - Studénka), Os 23357 (Fulnek - Suchdol nad Odrou) a také v Os 13357 (Nový Jičín město - Suchdol nad Odrou).

Informace pro fotografy: Kdyby někdo chtěl v ten den fotit na trati 270 a 010, vyhněte se tomuto vlaku a v nejlepším případě fotografujte z bezpečné dálky. V minulosti se stávalo, že z oken létaly láhve od různých alkoholických nápojů.

zdroj: Chachaři.cz


Lukess Poslat mail autorovi | 6.5.2008 (17:01)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel happy 
07.05.2008 (14:52)  
ad zirecek: Ano sice máš morálně pravdu,ale realita je jiná.Některé lidi prostě k slušnému chování,které je standartem každé společnosti,jinak než represí nepřiměješ.Vem si chování některých řidičů.Jediné,co na ně platí je právě ta represe.Oni se nebojí,že způsobí nehodu,ale bojí se toho,že dostanou flastr.Dítěti dáš přes prdel,ale co s dospělým??Proto jsem pro rozumnou formu represe.Takže čím víc problémů,tím víc represe.
registrovaný uživatel M 
07.05.2008 (14:52)  
zirecek - tim, ze jsi to napsal, ses zaradil po jejich bok ale...

PS: Ten rozdil mezi tema dvema skupinama urcitej je - jedni delaji problem tem, kteri nic nedelaji. Druzi je za to jen trestaji. Az budou zakony a normy nastavene tak, ze kdo nic nenici, tak se dopousti prestupku, tak to bude naopak...
07.05.2008 (14:09)  
Zajimavé je kolik příspěvků je napsáno s tématem jak dělat represi, jak někoho usměrnit, soudit, policejně "srovnat", vozit v nákladních vozech, lámat ruce, nazývat někoho zvířaty. Autoři těchto článků se vnitřně příliš neodlišují od oněch lidí v reálu. Oni si své neduhy ventilují v reálu, pisatelé se zmůžou akorát na písmena... .
registrovaný uživatel happy 
07.05.2008 (14:09)  
No tu dobu bych využil pro lustraci příchozích.Průchod detekčním rámem (odhalení nožů,boxerů,pistolí),prohlídka batohů a ošacení proti vnášení alkoholu,dělobuchů atp.,dále kontrola a nafocení občanského průkazu(nafocení pomocí stroje,nikoliv foťákem) a detekce jestli není dotyčný pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek.Pokud by tímto každý prošel,myslím,že by si pak dal pokoj s výtržnictvím.
07.05.2008 (14:06)  
Nevím, proč typ itomce ČD podporují, když už, tak bych jim dal s pomocí ČD Cargo kryté vozy, na uhlí atd.
registrovaný uživatel M 
07.05.2008 (13:50)  
PES38 - i tohle by (ne zcela) vyresilo to, kdyby ten vlak neprijel do Prahy nesmyslne 2,5 hodiny pred zapasem...
registrovaný uživatel M 
07.05.2008 (13:49)  
happy - no, tenhle postup dle fotbalovych norem plati i na stadionech. Nevim, proc se "nedari" ho naplnovat...

Jinak ja uznavam, ze jsem jednoduchej a ne tak ucenej jako MJ, ale jo, hazim lidi do jednoho pytle. Pokud je v kotli (alternativa: v pruvodu neonacistu) 50 nasilniku (alternativa: hajlujicich) a ja jim nejsem, tak jsou dve moznosti - bud tam muzu zustat, cimz s tim vyjadrim nejaky souhlas nebo proste odejit, protoze s tim nesouhlasim a nechci dostat po tlame. Totez plati pro vlak. Jestli jedu ve vlaku se zviraty, tak jsem bud zvire nebo chovatel (cti: obsluhujici policie).
Problem totiz je, ze kdyz policie urci jednoho problemoveho a bude chtit zasahnout a toho jednoho vyvest, tak ten jeden hrdina se vrati zpet do davu a dalsich 20 "nic nedela", jen brani v jeho zatceni. A kdyz se pujde pres tech 20 "nevinnych", tak Dzamila a podobna chamrat. bude kvakat neco o lidskych pravech...

(A ze jsem se do toho kotle nechodil...)
registrovaný uživatel PES38 
07.05.2008 (13:43)  
Já jsem pro to, aby se loko nez. trakce připojily už v Třebový nebo v Kolíně (asi dvojče bardotek) a Prahu projeli bez zastavení. Aby jim chuligáni neutekli jako minule v Libni.
registrovaný uživatel happy 
07.05.2008 (13:41)  
Tohle je prostě svoz individuí na nějakej zápas.Slušnej fanoušek ,třeba děda s vnukem nechť jedou spojem EC/IC (pochybuji,že někdo normální pojede se kouknout na fotbal a nechá si při tom ještě dát do huby).Tato individua totiž odrazují od návštěvy stadionu i slušné lidi,co by se třeba jeli podívat.Ale nejedou protože nejsou sebevrazi.Samozřejmě davové šílenství na stadionu se dá pochopit (bubínky ,trubky),ale nedá se tolerovat vandalismus a výtržnictví,nedej bože někoho ještě napadnout.
Ještě je tu jedno řešení a to je povolit vstup na akci pouze lidem ,kteří nejsou pod vlivem alkoholu a řádně je šacovat,aby chlast nevnášeli na stadion.(běžně to tak funguje u hudebních produkcí)
07.05.2008 (13:40)  
M. Janko: Tohle je prostě standardní postup, vymýšlením nestandardních řešení stádo jenom radikalizujete a házíte do jednoho pytle i ty slušné, kteří by se v běžném spoji výtržnictví nedopustili.

Nikdo snad nikoho nenutí tím vlakem jezdit. Kdo se nechce vézt vlakem zadarmo, může jet jakýmkoliv jiným a zaplatit si třeba první třídu v SuperCity. Alespoň tak jsem to já pochopil.
  1 2 3 4 5 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko