Praha - Vedení Student Agency podle všeho zcela změnilo svou strategii vstupu na český železniční trh. Zatímco vyhrožuje opuštěním konceptu dálkových vlaků HighJet mezi Prahou a Ostravou, naplánoval majitel společnosti Radim Jančura průnik do dopravy regionální. Společně s francouzskou společností Keolis hodlá podle informací dnešního vydání deníku MF DNES založit společný podnik, který by provozoval dotovanou dopravu pro krajské úřady. Může se tedy jednat o zřejmě nejvážnější pokus o narušení monopolu ČD v regionální dopravě, ale stejně tak dobře může jít jen o další z množících se pokusů strhnout na sebe pozornost.
Jančura tvrdí, že už jedná s krajskými úřady, které jsou ze zákona povinny objednávat dopravu v rámci ZDO. "Jednáme zhruba od začátku roku. Teď jsme v kontaktu se dvěma krajskými úřady, které se snažíme přesvědčit, aby vypsali na provozování železniční dopravy výběrové řízení," citoval deník Jančuru.
zdroj: MF DNES

2) I to ale o necem svedci. O CD se referuje spis v souvilosti se zdrazovanim a zpozdenim, o SA "jen v dobrem". O uplaceni novinaru to snad neni, takze je to asi o celkove image, kterou ty firmy maji. Je to asi jak ta hodna (ale uplne blba) holka z prvni lavice udela nejakou botu, tak ji nikdo ani nenapomene. Kdyz mensi problem udela znamy problemovy zak, tak je ohen na strese...
34) Mne to taky nevadi. Jen se priklanim k tomu, nejak to odlisovat. Zde je format, ze jde jedna zprava za druhou a do tohoto formatu se to nehodi (je to jak mit v jednom regale tatranky a hned vedle praci prasek). Tot muj nazor
2. SA už rok a půl krmí media plány a media to otiskují s naprostou poslušností, přebíráním formulací slibů jako téměř hotových věcí atd, atd. V českých mediích neexistuje na SA realistický pohled.
3. "komentářová" věta v článku na Želpage je sice maličko kostrbatá, ale plně v rámci tzv. názorové žurnalistiky, kterou v ČR s úspěchem provozuje například Reflex, Respekt a stále častěji i Aktuálně.CZ
4. Ocenil bych, kdyby se v redakčním týmu Želpage našel někdo, kdo by dal dohromady reálné přínosy dosavadních alternativních osobních žel. dopravců v ČR. Asi nebudu daleko od pravdy, když si tipnu, že v poměru kampaně ku skutečnosti je SA na špičce, přičemž zatím nikdo neviděl ani dvojkolí.
5. Nejsem příznivce ČD ani odpůrce SA ani kohokoliv jiného. Zabývám se medii a jen mě štve ta kampaňovitost...
Mimochodem, proc je Octavia vyrabena jako Skoda? Ti Nemci jsou snad uplne blbi (urcite blbejsi nez ty), ne?
waszyn - co to je? Tahle slova neznam:)
úspěšná značka, know-how, péče o zákazníky, věrní zákazníci...
SA má velké množství marketingových výhod v oblasti dopravy osob o kterých ČD vůbec neví, že existují.
Pokud to ale v těch regionech Jančura dotáhne do cíle, bude to určitě zajímavá alternativa. Ale chtělo by to, aby jezdil na více než jedné trati a nejlépe v rámci IDS.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











