Amsterdam - Bert Klerk, předseda představenstva správce nizozemské železniční infrastruktury společnosti ProRail, představil v interview s redaktory deníku „Volkskrant“ nový koncept provozování dálkové železniční dopravy. Od roku 2010 by vlaky InterCity mezi Amsterdamem, Utrechtem a Eindhovenem měly jezdit bez pevných jízdních řádů. Počet spojů by se měl navýšit na 12 za hodinu, interval mezi spoji by tedy neměl přesáhnout 10 minut. Vlaky též ztratí své pevné odjezdové koleje a cestující svůj spoj najdou díky „dynamickému informačnímu systému“. Nizozemské dráhy (NS) tento návrh principálně vítají a potvrzují, že tento systém je v současné době na několika tratích možný. Pokud by se systém osvědčil chtěl by ho ProRail rozšířit i na další tratě (Amsterdam – Haarlem – Rotterdam nebo Utrecht – Arnhem). Vláda počítá s nárustem cestujících okolo 5% ročně.
zdroj: LOK-Report

DJTiësto: je vidět,že ty tu taky nebydlíš :-) Už je tam zase napsáno interval místo časů,ale nedávno byly vypsány opravdu všechny spoje.
A svoje cislo? Heh, k cemu? Aby se z amplionu mohlo ozvat EC cislo 170 Hungaria misto "vlak do Berlina"?:-))
No jako nevim, at si to Holandani udelaji jak chcou. U nas tohle uz ale mame davno. Akorat vlaku mezi Brnem a Prahou nejezdi 12 do hodiny, takze je jedno, kdy clovek prijde, ale jenom jeden a cekat na Hungarii je hit-or-miss. V kazdym pripadem se jeji odjezdy neridi jizdni radem, ale tim, jak to vyjde. Polonia, Sobieski, Kosican, Vindobona, Hasek - tohle vsechno jsou dalsi vlaky, ktere bez jizdniho radu jezdi uz davno...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











