Děčín - Údajně havarijní stav některých úseků se může stát definitivním ortelem pro trať 132 z Děčína do Oldřichova. Na trati je od úterního dopoledne zastaven provoz a je velmi pravděpodobné, že se již opravy nedočká. Důvodem je především havarijní stav dvou mostů v úseku Jílové u Děčína-Libouchec. Až na okrajové části s pravidelnější nákladní dopravou totiž trať leží ladem už od prosince. Ústecký krajský úřad si tehdy neobjednal na trati osobní dopravu a od té doby se na ní konají jen občasné nostalgické akce.
"Považuji to za podraz, minulý týden jsme s drahami jednali o prázdninových jízdách, nikdo nás o havarijním stavu neinformoval. Udělali to naschvál, je to kvůli přivaděči," citoval Děčínský deník starostu Telnice Jaroslava Doubravu. Radikální starosta proti zastavení provozu bojuje už delší dobu. Počátkem roku načrtl v komunistických Haló novinách, jaký scénář v nejbližších měsících "Kozinu" čeká. Teď mu vývoj začíná dávat za pravdu.
V současnosti ale čelí trať akutnějším problémům. "Kromě poškozené samotné trati v některých místech jsou poškozené i dvě mostní konstrukce. Je třeba spočítat finanční náročnost oprav a pak záleží na vlastníkovi, zda trať opraví," řekl mluvčí Český drah Petr Šťáhlavský. Lze ale očekávat, že SŽDC nad tratí vynese brzy definitivní ortel.
Zdroj: Deník

Ja budoucnost zeleznice v CR vidim predevsim v hlavnich tratich a aglomeracich a novych dopravcich na nich pusobicich, po 19 letech uz fakt neverim, ze z CD bude neco vic nez ta pohadka o cerne dire:))
A prosim usetri nas pohadek o cernych dirach a trech 810 apod. Diky.
Jinak případný tento přivadeč určitě nebude mít cementobetonový povrch, betonují se stavby typu pražský okruh nebo D47.
Obecně nízká ochota cpát peníze do ČD je dána tím, že z toho vlastně nikdo nic nemá. Většina se prožere ve vepříně na nábřeží, peníze se rozkradou v různých servisních firmách, odboráři nechápou, že by bylo lepší si peníze rozměnit mezi méně lidma, 5% lidí co na to ještě mají nervy či jsou k tomu nuceni, se musí koukat na kyselé modré gumy v obstarožních 810, a politický kapitál nulový. Je tedy logické, že se radši valí peníze do koridorů a do silnic, kde to ocení těch zbylých 95% voličů, kteří potřebují ke štěstí více než párek a pivo v nádražce, a ne do bezvýznamných lokálek.
azamat: doporučuji při neporozumnění textu zkusit přečíst ještě jednou. Jinak o tom jak "žijí" severočeské tratě se můžeme pravidelně přesvědčit i z celostátních sdělovacích prostředků. Poté co ČD předvádí v ústeckém kraji se ZDO se nedivím, že kraj dvakrát otočí každou korunu před vhodem do příslušného otvoru zvaného černá díra. A rekonstruovat trať pro 3x 810 / den, to je hodně málo muziky za hodně moc peněz. Prostě jsme v ústeckém kraji, ne ve Švýcarsku..
http://dopravni.net/view.php?cisloclanku=2008053001
1. tato trat je jiste v lepsim stavu nez jine lokalky, problemem neni technicky stav trati, nybrz technicky stav nekterch mozku, ktere by potrebovali rychle odstavit. Nebyt privadece, jezdilo se na kozine bez opravy vesele dal.
2. navrzena trasa privadece je likvidacni nejen pro trat, ale i pro obyvatele nekterych ctvrti v Decine. Obecne se domnivam, ze privadec k D8 je uz z DC vybudovan podel Labe do Usti a stavet jej nekam do pr..le je pouze krmeni betonove lobby. Ale to delaji nasi politici radi, nebot betonari dobre plati.
Že soudruh sockám v halo novinách slibuje jak s náma se všema, co nečekají s nataženou rukou, zatočí je sice pěkné, ale když řeknu A musím říct i B. Naše dráhy jsou v takovém stavu v jakém jsou zejména díky jejich budování světlých zítřků a bohužel není možné zachraňovat všech XXX lokálek, které u nás máme, když se nám rozpadají hlavní tratě a když u nás je polovina lidí v neproduktivním věku a z té poloviny co v něm není tak značná část ještě buduje ty zítřky v rozpočtové sféře a na takové "zbytečnosti*)" ty peníze v rozpočtu fakt nejsou.
*) tento web je z pochopitelných důvodů plný jedinců jejichž názor je onou pověstnou statistickou chybou, čili o celospolečenské potřebě této trati tyto názory ani nemůžou vypovídat. Přivaděč má význam pro řádově mnohem větší počet občanů. A prostředky na něj vynaložené přinášejí společnosti větší užitek než rekonstrukce této tratě, která by nestála o moc míň. Chce se občas na věci dívat ne železničně ale trošku obecněji..
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











