Čelákovice - Hned všemi čtyřmi nápravami se dnes ráno ocitl mimo kolej prostřední vůz jednotky řady 471. Osobní vlak 9407 z Prahy do Nymburka vykolejil na pražském zhlaví stanice Čelákovice a paralyzoval dopravu na trati 231. Naštěstí nebyl nikdo zraněn. Kvůli výluce zabezpečovacího zařízení po přívalových deštích v uplynulých dnech jezdí vlaky v tomto úseku maximální rychlostí 40 km za hodinu.
Rychlíky jsou odkláněny přes Poříčany, osobní vlaky v úseku Mstětice - Čelákovice i na jednokolejné trati Poříčany - Nymburk musely nahradit autobusy pražského dopravního podniku. Tento stav potrvá do nočních hodin z pátku na sobotu. České dráhy doporučují cestujícím, kteří v odpoledních hodinách pojedou do oblasti Lysé nad Labem a Milovic, aby, pokud mohou, využili jinou formu dopravy.
zdroj: ČTK, tisková zpráva ČD, Ilustrační foto: Petr Studnička

Jenže "R" objednává ministerstvo dopravy a to nezajímají objednávky a požadavky krajů a podobně objednávky krajů nezajímají objednávky a požadavky ministerstva …
Je to sice proti zdravému rozumu, ale je to prostě tak. Je to důsledek [ne]koncepce osobní dopravy. Není to první případ. MD odkazuje na kraj "ať si pro své občany objedná osobní vlak, který doveze cestující do přestupní stanice rychlíku" a kraj si nemůže připlatit, aby někde zastavil rychlík a nemusel se zavádět ministerstvem doporučený osobní vlak.
Jiná otázka je proč součástí objednávky kraje není také požadavek na čekání zpožděné přípoje. Nejde o nějaký "ešus", ale o obecný problém.
Spýtam sa možno sprosto, ale prečo išiel vobec do odbočky? Aby vykrižoval proti idúci rýchlik (to mi nesedí, lebo Os vždy počká na vjazde, kým R prejde)? Vchádzal na PN?
MZ: Podle tvych argumentu tedy ten rychlik mel prijet do Hradce vcas! Neberu ohled na mimoradnosti, jako jej nebrali v Hradci na nadrazi! Rychlik musi prijet za kazdou cenu vcas, jestlize navazujici osobak neceka... i kdyby meli CD prodlouzit dobu cesty!
Jinak pro upresneni ČD nejsou zadnym zakaznikem, ale soukromym poskytovatelem verejne sluzby! = musi konat ve verejnem zajmu!
Smůla, že ČD a.s. tak ostražitě vteřinově přesně neplní jiná zadání objednatelů ohledně přesnosti provozu, darmo mluvit... Ostatně objednatele v HK pranic nemusí zajímat proč někde u Práglu vyešusil elefant - ten průšvih a celý návazný řetězec si dopravně musí vyřešit dopravce ke spokojenosti cesujících, případně dodatečně škodu výmáhat na správci infrastruktury (ovšem opět jsou to ČD).
Stížnosti, kritiky a připomínky směřujte na objednavatele dopravy, tj. hejtmanát HK kraje nebo organizátora IDS VYDIS a IREDO.
ČD a.s. jsou zákazníkem těchto institucí a plní zásadu "náš zákazník, náš pán", resp. kdo platí, ten poroučí.
Cestující není zákazníkem ČD a.s., ale rukojmím VYDIS & IREDO.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.

















