Kolín - Krátce po 18. hodině došlo k nehodové události, která ochromila první tranzitní koridor. V úseku trati 011 odb. Lučebná - Kolín srazila souprava řady 680 muže staršího věku, který na místě zraněním podlehl. Důvod jeho vstupu na trať je věcí šetření policie. Protože tento úsek je z důvodu rekonstrukce uzlu Kolín v současné době jednokolejný, došlo přerušení provozu. Vlaky byly odkláněny na trať 231 přes Nymburk a Lysou nad Labem. I tak ale nabraly některé zpoždění. Samotné SC 509 bylo opětovně vypraveno se zpožděním 75 minut. V současné době je již provoz obnoven.
Zdroj: Kolínský deník
HonzaK | 23.6.2008 (1:00)
Související zprávy

24.06.2008 (9:21)
Takhle se stalo jen to, že pár cestujících si odneslo minimálně modřiny a škody na oděvu a image dráhy utrpěla. Mnohem lepší by bylo, dotyčného převálcovat a zabrzdit tak, aby se ve vlaku nikomu nic nestalo.
Tak takhle výkonné brzdy, aby lidi popadali a měli modřiny, zase nemáme. Rychlobrzdu jsem zažil dvakrát a kromě trochu tvrdšího dojezdu (většinou to jede smykem-regulátor neregulátor), je je jen normální prudší brždění.
Tak takhle výkonné brzdy, aby lidi popadali a měli modřiny, zase nemáme. Rychlobrzdu jsem zažil dvakrát a kromě trochu tvrdšího dojezdu (většinou to jede smykem-regulátor neregulátor), je je jen normální prudší brždění.
24.06.2008 (8:41)
Ážetďák: Houkat ano, ale brzdit NE!
Bože můj, co je to mezi námi za lidi... Takže když pojedu autem a stane se mi to co se mi stalo - že z řady zaparkovaných aut mi cca 5 m před auto dáma vystrčila kočár s dítětem tak jsem měl jen troubit a nebrzdit? Jako že má kdyžtak smůlu?
Bože můj, co je to mezi námi za lidi... Takže když pojedu autem a stane se mi to co se mi stalo - že z řady zaparkovaných aut mi cca 5 m před auto dáma vystrčila kočár s dítětem tak jsem měl jen troubit a nebrzdit? Jako že má kdyžtak smůlu?
23.06.2008 (22:29)
Ážetďák:
To brždění bylo sice prudký, ale jemný, takže nikomu nespadla ani čepice ze stolku (souprava byla sestavena z vozů Bdt279 s kotoučovýma brzdama). Ale fíra už začal brzdit dostatečně daleko (asi už z minulosti věděl proč), jinak srážka s bardotou při 70 km/h no nevim nevim.
To brždění bylo sice prudký, ale jemný, takže nikomu nespadla ani čepice ze stolku (souprava byla sestavena z vozů Bdt279 s kotoučovýma brzdama). Ale fíra už začal brzdit dostatečně daleko (asi už z minulosti věděl proč), jinak srážka s bardotou při 70 km/h no nevim nevim.
23.06.2008 (22:15)
To Špáňa:
V takovém případě: Houkat ano, ale brzdit NE! Buď uteče, nebo bude mít smůlu. Šance, že by přežil a pak něco policajtům vxkládal, je nulová. Takhle se stalo jen to, že pár cestujících si odneslo minimálně modřiny a škody na oděvu a image dráhy utrpěla. Mnohem lepší by bylo, dotyčného převálcovat a zabrzdit tak, aby se ve vlaku nikomu nic nestalo.
V takovém případě: Houkat ano, ale brzdit NE! Buď uteče, nebo bude mít smůlu. Šance, že by přežil a pak něco policajtům vxkládal, je nulová. Takhle se stalo jen to, že pár cestujících si odneslo minimálně modřiny a škody na oděvu a image dráhy utrpěla. Mnohem lepší by bylo, dotyčného převálcovat a zabrzdit tak, aby se ve vlaku nikomu nic nestalo.
23.06.2008 (21:40)
Včera jsme museli mimořádně zastavit s R 1591 kvůli jednomu debilnímu šotoušovi co stál v kolejích, a když na něj fíra nepřetržitě houkal a on nic, tak vzal za brzdu a zastavil. Průvodčí už ho stih jen vyhlásit že by potřeboval rozbít hubu, protože dotyčnej začal zdrhat.
23.06.2008 (20:22)
To Marta Kremlová:
Víc, než dost, protože trotlů, kteří si myslí, že před nimi vlak, jedoucí 120, nebo 160 zastaví, zapanáčkuje a slušně se omluví za to, že Jejich Výsosti vyrušil při procházce po kolejích je pořád ještě mnoho a bohužel stále přibývají. Já sám mám z dávných dob ,,na svědomí" pět takovýchto kousků a věřte, že mnohem víc je mi líto cestujících, kteří na vlastní kůži poznali slasti použití (vždy zbytečného) rychlobrzdy.
Víc, než dost, protože trotlů, kteří si myslí, že před nimi vlak, jedoucí 120, nebo 160 zastaví, zapanáčkuje a slušně se omluví za to, že Jejich Výsosti vyrušil při procházce po kolejích je pořád ještě mnoho a bohužel stále přibývají. Já sám mám z dávných dob ,,na svědomí" pět takovýchto kousků a věřte, že mnohem víc je mi líto cestujících, kteří na vlastní kůži poznali slasti použití (vždy zbytečného) rychlobrzdy.
23.06.2008 (16:21)
Jiří Průša:
Koukněte na můj příspěvěk, musí vám být jasné, že není v rozporu s tím vaším. Jen jsem upřesnil želvu, který psal, že na trati nejsou hradla.
Závěrem jsem dodal, že trať to kapacitně nestíhá.
Dokud tudy jezdily jen Os a R na Hradec, tak to šlo.
Od doby, kdy tudy jezdí i brněnské R, je celkem běžné, že vlaky zastavují jak v Káraném tak na Skalách, než se před nimi uvolní oddíl. :-(
Koukněte na můj příspěvěk, musí vám být jasné, že není v rozporu s tím vaším. Jen jsem upřesnil želvu, který psal, že na trati nejsou hradla.
Závěrem jsem dodal, že trať to kapacitně nestíhá.
Dokud tudy jezdily jen Os a R na Hradec, tak to šlo.
Od doby, kdy tudy jezdí i brněnské R, je celkem běžné, že vlaky zastavují jak v Káraném tak na Skalách, než se před nimi uvolní oddíl. :-(
23.06.2008 (15:30)
Nymburk přenádraží jsme měli odjezd 19:05, R 656 až v 19:09. Do Prahy příjezd R 656 ve 20:00 a náš R 1540 ve 20:40. Ať se jdou vycpat, kdyby alespoň lidi nechali přestoupit.
23.06.2008 (14:32)
R 656, který odjížděl z Nymburk stejně jako náš R 1540 přijel do Prahy na hlavní nádraží 040 minut dřív
Co to plácáš čoveče.Z Nymburku odjel R 656,pak nějakou dobu nic (celkem dlouho se čekalo až se připlouží protijedoucí odkloněnej pinďa),pak se rozjel náš R 626 a aš potom se rozjel R 1540.Tak jakej stejnej odjezd ?
Co to plácáš čoveče.Z Nymburku odjel R 656,pak nějakou dobu nic (celkem dlouho se čekalo až se připlouží protijedoucí odkloněnej pinďa),pak se rozjel náš R 626 a aš potom se rozjel R 1540.Tak jakej stejnej odjezd ?
23.06.2008 (12:14)
AD pawlik dva "kratší" úseky nic neřeší propustnost ovlivňuje nejdelší úsek rersp. oddíl,pro následnou jízdu dvou vlaků. A nejkritičtější je úsek odb. Skály - Vysočany protože se zde navíc přidávají vlaky od Všetat.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











