..: Večerní nehoda SC 509 - sražen člověk v Kolíně :..

Ilustrační obrázek Kolín - Krátce po 18. hodině došlo k nehodové události, která ochromila první tranzitní koridor. V úseku trati 011 odb. Lučebná - Kolín srazila souprava řady 680 muže staršího věku, který na místě zraněním podlehl. Důvod jeho vstupu na trať je věcí šetření policie. Protože tento úsek je z důvodu rekonstrukce uzlu Kolín v současné době jednokolejný, došlo přerušení provozu. Vlaky byly odkláněny na trať 231 přes Nymburk a Lysou nad Labem. I tak ale nabraly některé zpoždění. Samotné SC 509 bylo opětovně vypraveno se zpožděním 75 minut. V současné době je již provoz obnoven.

Zdroj: Kolínský deník


HonzaK | 23.6.2008 (1:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PES38 
24.06.2008 (9:21)  
Takhle se stalo jen to, že pár cestujících si odneslo minimálně modřiny a škody na oděvu a image dráhy utrpěla. Mnohem lepší by bylo, dotyčného převálcovat a zabrzdit tak, aby se ve vlaku nikomu nic nestalo.

Tak takhle výkonné brzdy, aby lidi popadali a měli modřiny, zase nemáme. Rychlobrzdu jsem zažil dvakrát a kromě trochu tvrdšího dojezdu (většinou to jede smykem-regulátor neregulátor), je je jen normální prudší brždění.
24.06.2008 (8:41)  
Ážetďák: Houkat ano, ale brzdit NE!
Bože můj, co je to mezi námi za lidi... Takže když pojedu autem a stane se mi to co se mi stalo - že z řady zaparkovaných aut mi cca 5 m před auto dáma vystrčila kočár s dítětem tak jsem měl jen troubit a nebrzdit? Jako že má kdyžtak smůlu?
23.06.2008 (22:29)  
Ážetďák:
To brždění bylo sice prudký, ale jemný, takže nikomu nespadla ani čepice ze stolku (souprava byla sestavena z vozů Bdt279 s kotoučovýma brzdama). Ale fíra už začal brzdit dostatečně daleko (asi už z minulosti věděl proč), jinak srážka s bardotou při 70 km/h no nevim nevim.
23.06.2008 (22:15)  
To Špáňa:
V takovém případě: Houkat ano, ale brzdit NE! Buď uteče, nebo bude mít smůlu. Šance, že by přežil a pak něco policajtům vxkládal, je nulová. Takhle se stalo jen to, že pár cestujících si odneslo minimálně modřiny a škody na oděvu a image dráhy utrpěla. Mnohem lepší by bylo, dotyčného převálcovat a zabrzdit tak, aby se ve vlaku nikomu nic nestalo.
23.06.2008 (21:40)  
Včera jsme museli mimořádně zastavit s R 1591 kvůli jednomu debilnímu šotoušovi co stál v kolejích, a když na něj fíra nepřetržitě houkal a on nic, tak vzal za brzdu a zastavil. Průvodčí už ho stih jen vyhlásit že by potřeboval rozbít hubu, protože dotyčnej začal zdrhat.
23.06.2008 (20:22)  
To Marta Kremlová:
Víc, než dost, protože trotlů, kteří si myslí, že před nimi vlak, jedoucí 120, nebo 160 zastaví, zapanáčkuje a slušně se omluví za to, že Jejich Výsosti vyrušil při procházce po kolejích je pořád ještě mnoho a bohužel stále přibývají. Já sám mám z dávných dob ,,na svědomí" pět takovýchto kousků a věřte, že mnohem víc je mi líto cestujících, kteří na vlastní kůži poznali slasti použití (vždy zbytečného) rychlobrzdy.
registrovaný uživatel pawlik 
23.06.2008 (16:21)  
Jiří Průša:
Koukněte na můj příspěvěk, musí vám být jasné, že není v rozporu s tím vaším. Jen jsem upřesnil želvu, který psal, že na trati nejsou hradla.
Závěrem jsem dodal, že trať to kapacitně nestíhá.

Dokud tudy jezdily jen Os a R na Hradec, tak to šlo.
Od doby, kdy tudy jezdí i brněnské R, je celkem běžné, že vlaky zastavují jak v Káraném tak na Skalách, než se před nimi uvolní oddíl. :-(
registrovaný uživatel zelva 
23.06.2008 (15:30)  
Nymburk přenádraží jsme měli odjezd 19:05, R 656 až v 19:09. Do Prahy příjezd R 656 ve 20:00 a náš R 1540 ve 20:40. Ať se jdou vycpat, kdyby alespoň lidi nechali přestoupit.
23.06.2008 (14:32)  
R 656, který odjížděl z Nymburk stejně jako náš R 1540 přijel do Prahy na hlavní nádraží 040 minut dřív

Co to plácáš čoveče.Z Nymburku odjel R 656,pak nějakou dobu nic (celkem dlouho se čekalo až se připlouží protijedoucí odkloněnej pinďa),pak se rozjel náš R 626 a aš potom se rozjel R 1540.Tak jakej stejnej odjezd ?
23.06.2008 (12:14)  
AD pawlik dva "kratší" úseky nic neřeší propustnost ovlivňuje nejdelší úsek rersp. oddíl,pro následnou jízdu dvou vlaků. A nejkritičtější je úsek odb. Skály - Vysočany protože se zde navíc přidávají vlaky od Všetat.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko