..: Jídelní vozy Urblík končí :..

Ilustrační obrázekČeská republika - Před několika dny zmizely jídelní vozy provozované firmou Urblík z pravidelných ryhlíkových spojů mezi Prahou a Vsetínem, Hradcem Králové, Zlínem či Luhačovicemi. Tento krok zdůvodnil majitel firmy Petr Urblík únavou z podnikání. Nevyloučil ovšem brzký návrat jídelních vozů na vybraných spojích, protože některé z posádek jídelních vozů projevily zájem nadále službu provozovat již bez zastřešení jeho firmou. Mohl by ovšem nastat problém ze strany Českých drah, které preferují smlouvu s partnerem, který bude schopen provozovat kompletní oběhy vozů. V případě odmítnutí by České dráhy musely najít nového provozovatele a návrat jídelních vozů by byl možný až od nového jízdního řádu. Druhý provozovatel jídelních vozů, firma JLV, prozatím zájem neprojevila.

Zdroj: iDnes.cz


sAd | 3.7.2008 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 14      Zpráv na stránku:   
04.07.2008 (17:37)  
Tak se k tomu přidám, ty jídla ve vlaku se opravdu nedají jíst. Bez kečupu se tam ta kuchyně neobejde :o))) I když co by člověk za tu cenu chtěl že ... Vím že je tam problém s vařením atd., ale nechápu proč nepodávají čerstvé bagety, saláty s fetou sýrem, bazalkou (můžou tam přímo pěstovat) a rozpečenými bagetkami? To by byl takový problém? Rozhodně lepší než JLV český blafy.
U Urblíka ta instatní polévka, to je fakt vtip! Jídeláky jezdím docela často, na všechny strany, když si tam dávám jídlo, nečekám gurmánské speciality, ale například vychlazené nápoje, nespočetkrát se mi stalo že cola, ice tea a spol bylo teplé
Na dotaz o led mi bylo odseknuto neeeeeee! Stewardům (prodavačům) by taky neuškodilo trochu více úsměvu, ochoty a když už tam mají prázdno tak můžou vzít hadr a utřít ty zaprasené lampičky u stolu!
Registrierter Benutzer sAd 
04.07.2008 (17:14)  
M: Tak tím chlebem jste ze sebe udělal s prominutím toho "tlachala, které tomu prd rozumí". V restauracích je zcela běžné k jakýmkoliv těstovinám dodávat chleba (bílý či tmavý). A penne (druh neplněných těstovin) s kuřecím masem posypané mozarelou jsou výborné jídlo.

Btw. byl jste někdy poslední dobou v jídelním voze JLV, že o tom tak zasvěceně mluvíte? Nebo pouze přebíráte informace JPP (jedna paní povídala) či si je snad vymýšlíte? Ze všech vašich diskuzí mám pocit, že jste snad brouk Pytlík. Všechno ví, všechno zná a všechno umí.
Registrierter Benutzer M 
04.07.2008 (17:11)  
Pocitam, ze bys dokazal vysvetlit i ty opikany brambory...
Registrierter Benutzer pekař 
04.07.2008 (16:57)  
M: jednou z možností je ty potraviny kvalitně uskladnit, denně dodávat čerstvé ( hlavně zeleninu , což však ne vždy je možné, zvlášť pokud je vůz na cestách třeba čtyři dny ), že. Ale ty přeci víš, že tomu tak u JLV není.
Jinak chleba se v některých restauracích podává skoro ke všem jídlům, ten u JLV je navíc dobrý, dokonce i fotbalových chuligánům chutná...:)
Registrierter Benutzer M 
04.07.2008 (16:49)  
Bramboraky (ne v JLV - nikde to nepisu - ale takove ty poulicni) jsem molovi dal jako priklad "zdraveho" kvalitniho jidla. Jaksi mi neni jasne, proc mi vkladas do ust, co jsem nerekl, ani nenaznacil. Ale je to asi tvuj styl...

Jinak pokud jde o cerstvou zeleninu, tak kdyz si das neco cerstveho na nadrazi ve Vidni, tak ti to tam delaji jak? Vybehnou za nadrazi a tam ty rajcata natrhaji? Protoze jina moznost asi neni, ze, tlachale?

No ale fajn, pekar si mysli (prinejmensim se jeho slova tak daji vylozit), ze JLV nabizi kvalitni jidla z kvalitnich surovin a kazdy si muze vybrat. Uvareny nudle posypany syrem a servirovane s chlebem (!!! - to teda prebiram to, co napsal pekar, ja neverim tomu, ze by k testovinam nekdo serviroval chleba) povazuje (prinejmensim se jeho slova tak daji vylozit) za jidlo, rovnez tak za jidlo vhodne do restaurace povazuje (stejna zavorka) i parky. Ja jsem snob a s nicim nesouhlasim. Nudle sypany eidamem jsou dobry proti umreni hlady, ale neni to jidlo. Soucasne si myslim, ze nabidka LJV je neobycejne uzka a chaba. Konec, snad jen ten Rosti, kdyby mi (nam) vysvetlil ty happy hours

PS: O kvalite surovin a pripravy pomerne jasne mluvi to, ze jedinou nabizenou prilohou (OK, krome gulase:) jsou opekane brambory. Pokud jsi nekdy varil neco jineho nez smazenej syr z krabicky, tak patrne vis, jak snadne je zhrivat je. Pokud by to mely byt cerstve pripravene brambory, tak neni nejmensi duvod, proc by v nabidce nemohly byt i varene brambory (opekane rozhodne nezmeknou zasadnim zpusobem rychleji nez varene)
Registrierter Benutzer pekař 
04.07.2008 (16:38)  
M:bramboráky už nejsou, stáhly se:) Ale na oleji z minulého týdne je nikdo nedělal. Jsi prostě jen tlachal, který neví o čem mluví. Anebo víš jaké kvality ony suroviny jsou, jak se připravují atd. Pokud víš,tak se se ti omlouvám.
P.S. tvá zmínka o čersté zelenině je zajímavá. I když je to hezká představa. Zastaví vlak v poli a stevard vyběhne ven na petružku...
04.07.2008 (16:37)  
waszyn: Promiň, jestli ti to připadá jako rejpání, ale čím se teda ti mladí lidé živí? Tím řeckým salátem?
Registrierter Benutzer M 
04.07.2008 (16:23)  
Jinak to celkem dobre shrnul waszyn - jidla jsou pro lidi v monterkach, ale lidi v monterkach jsou pripraveni platit 60 korun za menicko.
Jednoduse receno - jidelni listek JLV postrava inovaci, smrnc a suroviny kvalitu. Kdyby to hodnotil Maurer, tak asi napise, ze pokud neumirate hladem nebo pokud netouzite po tom pojist v neobvyklem prostredi, tak se tomu vyhnete.
Registrierter Benutzer M 
04.07.2008 (16:19)  
Rosti - jako je to jen takova perlicka, ale porad to nechapu. Jedu Pardubice-Usti treba. V Pardubicich si objednam jidlo, doneses ho pred Prahou. Za Prahou si dam jeste kafe a cele to zaplatim pred Ustim. Jak to teda budu platit?
Jidlo bude happy a kafe uz happy nebude? Pripadne s donesenym jidlem mne pozadas o zaplaceni, protoze v Praze se "prenastavuji" pokladny? Diky za vysvetleni. Nerikam, ze bez toho nemuzu zit, ale zajima mne to (a treba i nekoho jinyho)
Registrierter Benutzer M 
04.07.2008 (16:17)  
mol1111 - ja ti nic nevnucuju, klidne si jez bramboraky na oleji z minulyho tydne. Je to chutne, rychle a zdrave... Jestli je neco snobskeho na tom, kdyz nejim osmazene polotovary, tak jo, jsem snob a jsem na to hrdy...
PS: Proti bramboraku absolutne nic nemam, akorat nikdy neodhadnu pomer mouky a mlika a je to na dlouho:-))

Rosti - ano, typicka reakce, "zeleznicare". Nikdo te nenuti, nemame o tebe zajem, zakaznik je ten, kdo mne rusi od cteni novin:-))
Jinak o obsluze jsem myslim nikde nenapsal ani carku... Moje reakce byly hlavne v tom smyslu, ze casto tady citavam, ze restauracni vuz je neco, co vlak povysuje nad vse ostatni. S nabidkou, co tam je

waszyn - definice snoba byla napsana celkem dobre. Kuprikladu golf hraju (mam zajem i dalsi mene tradicni sporty), protoze mne to bavi, ne kvuli tomu, ze bych si tim hral na svetaka... Taky jsi asi velmi dobre popsal ty nudle. Jako uznavam svuj omyl, ale opravdu mne nenapadlo ani ve snu, ze by to byly suchy nudle bez niceho.
Snad jen vyjadrim nesouhlas s tim, ze italske nudle nemusi byt nutne lepsi nez nudle ceske. Ovsem pokud budou na ceske strane soutezit nudle z balicku za 4,50, tak to na italske vitezstvi opravdu vypada:-))

sAd - paneboze, kdo tady pise neco proti tradicnim ceskym jidlum? Rec je o tom, ze je rozdil, jestli je ten spenat z cestvyho spenatu nebo dobryho mrazenyho nebo z mrazenyho humusu. Taky je dulezity, co k nemu mas. Pokud to byl spenat udelanej ze spenatu "Tesco kvalita" a k nemu byt flak hoveziho, tak to bylo na 360 korun drahy. A je jedno, jestli je to cesky nebo indonesky jidlo...
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 14      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko