..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
Registered user karosa  mail  
28.07.2008 (10:53)  
RC Czech: trochu si pleteš pojem a průjem.Např. DP mají postavenou(většinou) pohotovost, takže při vzniklé mimořádce jsou,dá se říci,okamžitě řidiči i vozidla k dispozici.Navíc, město a celostátní síť je opravdu trochu rozdíl ve velikosti.Nebo si snad myslíš,že by v každé stanici měla být připravena záloha v podobě vlakové soupravy a čety,která by vyjela např.jednou za týden? I u nás(soukromá firma,dříve ČSAD) majitelé pohotovosti zrušili(přestože v ČSAD se běžně stavěly a byly používány každý den),a případě,že se něco stane,se vytlouká klín klínem, jak se dá, i za cenu rozbití veškerých turnusů. Ale jak by potom dopadla kontrola pracovních přestávek a povolené pracovní doby, to ani nechtěj vědět.
Registered user karosa  mail  
28.07.2008 (10:38)  
Chikatetsujin: Já tedy nevím, co se povedlo rozdrobenému ČSAD, přestože tam stále pracuji(i když fungujem jako soukromá firma) jako řidič, ale téměř denně vidím, jaké tím rozdělením(správněji by asi mělo být: rozkradením) vznikly problémy všem, dopravcům i cestujícím. Ale takoví cestující(pokud opravdu někam cestují a nevylévají si v těchto dizkuzích jen svůj vztek na něco úplně jiného),jako např.Thomas,nikdy nepochopí(a ani se o to nesnaží) nastalou situaci a je jim potom těžké něco vysvětlovat. Jen oni jsou totiž pupkem světa a musí být jen po jejich.Takové já osobně posílám do Pr...věčných lovišť.
Registered user mato H 
28.07.2008 (10:19)  
Vidno ze poniektory su ti mudry jak radiovky .Keby ste boli triezvy tak by ste pripustili ze 90 % trati , lokomotiv by uz davno malo byt v srote a v krajine kde im zalezi na ludskom zivote by uz davno boli odpisane .Ale cuduj sa svetu CR A SR su jedincy ktory to nepripustia a biju sa jak za vlastne ano socani ale to uz davno neni VASE !!!!
28.07.2008 (6:56)  
Jo ještě k tý troleji - když jsem prošel bleskově celou diskusi - dvě věci - 30 let stará mašina (bůhví v jakém stavu), což je záležitost vyšetřovatelů.

Ale ten blb co napsal, že na trolej svítí sluníčko to je fakt magor, který o technice vůbec nic neví. Stejně tak může příště napsat, že se kolejnice teplem roztahují, když na ně svítí sluníčko. To už tu taky bylo. Může se přidat ke Klausovi a propagovat kapitalismus a techniku předminulého století. Ano v té době se kolejnice teplem roztahovaly a plně kompenzované trakční vedení taky nebylo, protože jezdily parní mašiny.
28.07.2008 (6:21)  
Když to shrnu, tak za 90% případů může zchátralá infrastruktura (i když to padá i na "nových" koridorech). Ale nasranost cestujících je způsobena ze 150% přístupem zaměstnanců ČD, kteří jsou v zásadě líní cokoliv sdělovat, či zjišťovat, protože to ani sami neví. Nejochotnější jsou zpravidla průvodčí, ale ti sami by museli vynaložit obrovské úsilí zjistit utajovanou skutečnost a pak ji sdělit cestujícím.

Možná nejrychleji by se zpráva o problémech dostala mezi cestující, kdyby třeba spadlou trolej vyhodili na web a ve vlaku (dálkovém určitě) je vždycky dost lidí co jsou připojeni přes notbuk (určitě víc než průvodčích). Jenže jsme v Čechách a toto stejně jako výluky, či aktuální záznam polohy vlaku jsou stále utajovanou skutečností (narozdíl od Slovenska).

Když chci vidět co se děje, tak si z Babitronu musím odskočit na Slovensko, kde se mi vysype aktuální jízda vlaku, což bylo ze strany ČD zakázáno. Bohužel na Slovensku už nesledují vlaky do Mnichova, či Norimberka, tak jsem ani o Radotíně nevěděl.

Jako perlu, kdy jsem se musel smát, když cestující od mnichovského rychlíku chce informaci v Radotíně co se mu může stát v Plzni. Ten chudák cestující nevěděl, že Plzeň už patří pod jiné řízení a lidi z bývalé Severozápadní dráhy ani netuší jak vypadají tratě v Plzni (samé jednokolejky), natož aby měli ponětí, že tam jsou nějaké přípoje a to jiné v lichou a jiné v sudou hodinu.
Registered user Zel.am  mail  
28.07.2008 (6:02)  
Můj letní zážitek ze Žiliny. Přijeli jsme R od Košic a přestoupili do Ex 140 Beskyd, na pragotronu zatím bez zpoždění. V čase odjezdu došel výpravčí, ale nic se nedělo. K velkému překvapení čety, výpravčího a mě se zjistilo že chybí strojvedoucí...ten měl obrat z Košičanu a ten byl o 90 minut zasekaný. Takže na pragotronu pěkně po 10 minutách postupně zyšovali nasranost osazenstva vlaku. V depu jsou přece pro tyto případy zálohy, není snad možné rozhodit grafikon v tak velké stanici jako Žilina tím, že přijede jiný vlak s fírou zpožděný? Košičan nakonec dorazil, fíra měl snahu být rychlý, ovšem věřím že by si taky rád skočil na kafe a na wc. Takže se ptám? Jak je to? Proč se zjistilo až v čase odjezdu že něco nehraje. Proč nenastoupila záloha? tady očividně něco zdupal lidský faktor. Hlášení ovšem mluvilo o tech. důvodech!!!Lhali svým klientům, děje se to dnes a denně.
28.07.2008 (2:09)  
dedaluis: Otec dělal na dráze je supr argument... :-) Já na dráze nedělal, ale dělal jsem u jednoho "preclíkovitého dopravce" v kolejovém systému kde 4 minuty zpoždění zmanenají zmetek, protokol a šetření MU.

Jinak na pohled cestujícího není třeba žádné kvalifikace, ten buď je spokojen a nebo není spokojen. Například nikdo nevypadal spokojen, když jsem stál v Brně na nádraží a 10 minut před příjezdem vlaku bylo oznámeno zpoždění 10 minut, v čase odjezdu se to zlepšilo na 15 minut, po té na 20 a to už tam zůstalo do příjezdu vlaku zpožděného 35 minut. Takže místo abych si alespoň došel něco sníst, či vypít, tak jsem zaujatě pozoroval neuvěřitelné proměny Pragotornu (v tomto případě Brnotronu). Následně ve dvou vozech Bmz nešla klimoška, takže supr cesta. Neříkám, že to je pravidlo, ale je to velmi hustě a nikoho to netrápí. Stejně nechci házet všechny zaměstnance ČD na jednu hromadu, ale jako celek působí spíš otřesně (ve přístupu k cestujícímu).
28.07.2008 (0:56)  
Michal26:
Tvůj názor na reg. dispečery nesdílím. Myslím, že mají více informací, na základě kterých můžou rozhodovat nejen o přípojích. Samozřejmě se i zde může vyskytnout "blbec".

Ale všeobecně se myslím, že ČD mají, co do operativnosti, ještě co dohánět. Přesto, prosím neberte vyjádření uživatele esso, jako oficiální vyjádření ČD. Tento člověk, zřejmě, není ideální pro styk s veřejností a proto byl stáhnut na GŘ, kde (asi) napáchá nejmín škody.
Každý normální dopravce drží určité síly (ať už lidské nebo v oblasti vozového parku) v pohotovosti. "Pochopte,že v této situaci,která tady panuje to nejde prostě bez zpoždění vyřešit" - Promiňte, ale to cestující veřejnost vůbec nezajímá, to interní problém ČD. Nedovedu si představit situaci, kdy např. z důvodu pádu člověka do kolejiště metra (příčina není na straně DP) DP nevypravý po dobu výluky NAD, s odůvodněním, že se mu na to řidiči, kteří mají volno, můžou vy**at.
27.07.2008 (23:03)  
infected.bass: Nemyslím, toto vím. Já vlakem jezdím, takže vidím, co lidí přestupuje. Ale dokonce si myslím (toto ale jistě nevím), že i v takových stanicích jako Veselí či Přerov bude víc těch, co nepřestupují, než těch, co přestupují.
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko