Pardubice -
Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.
Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.
15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.
Dokoumentační fotografie z trati 171:
Fotografie jednotky 471: november
Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění
| 27.7.2008 (14:39)
http://www.pozary.cz/obrazek/488d645b44f0d/opocinek2-488d6541783a3_550x366.jpg
http://www.pozary.cz/obrazek/488d645b44f0d/opocinek4-488d652c49d63_550x366.jpg
http://www.pozary.cz/obrazek/488d645b44f0d/opocinek3-488d6534a1b80_550x366.jpg
http://www.pozary.cz/obrazek/488d645b44f0d/opocinek-488d65615d5ba_550x366.jpg
Ale ten blb co napsal, že na trolej svítí sluníčko to je fakt magor, který o technice vůbec nic neví. Stejně tak může příště napsat, že se kolejnice teplem roztahují, když na ně svítí sluníčko. To už tu taky bylo. Může se přidat ke Klausovi a propagovat kapitalismus a techniku předminulého století. Ano v té době se kolejnice teplem roztahovaly a plně kompenzované trakční vedení taky nebylo, protože jezdily parní mašiny.
Možná nejrychleji by se zpráva o problémech dostala mezi cestující, kdyby třeba spadlou trolej vyhodili na web a ve vlaku (dálkovém určitě) je vždycky dost lidí co jsou připojeni přes notbuk (určitě víc než průvodčích). Jenže jsme v Čechách a toto stejně jako výluky, či aktuální záznam polohy vlaku jsou stále utajovanou skutečností (narozdíl od Slovenska).
Když chci vidět co se děje, tak si z Babitronu musím odskočit na Slovensko, kde se mi vysype aktuální jízda vlaku, což bylo ze strany ČD zakázáno. Bohužel na Slovensku už nesledují vlaky do Mnichova, či Norimberka, tak jsem ani o Radotíně nevěděl.
Jako perlu, kdy jsem se musel smát, když cestující od mnichovského rychlíku chce informaci v Radotíně co se mu může stát v Plzni. Ten chudák cestující nevěděl, že Plzeň už patří pod jiné řízení a lidi z bývalé Severozápadní dráhy ani netuší jak vypadají tratě v Plzni (samé jednokolejky), natož aby měli ponětí, že tam jsou nějaké přípoje a to jiné v lichou a jiné v sudou hodinu.
Jinak na pohled cestujícího není třeba žádné kvalifikace, ten buď je spokojen a nebo není spokojen. Například nikdo nevypadal spokojen, když jsem stál v Brně na nádraží a 10 minut před příjezdem vlaku bylo oznámeno zpoždění 10 minut, v čase odjezdu se to zlepšilo na 15 minut, po té na 20 a to už tam zůstalo do příjezdu vlaku zpožděného 35 minut. Takže místo abych si alespoň došel něco sníst, či vypít, tak jsem zaujatě pozoroval neuvěřitelné proměny Pragotornu (v tomto případě Brnotronu). Následně ve dvou vozech Bmz nešla klimoška, takže supr cesta. Neříkám, že to je pravidlo, ale je to velmi hustě a nikoho to netrápí. Stejně nechci házet všechny zaměstnance ČD na jednu hromadu, ale jako celek působí spíš otřesně (ve přístupu k cestujícímu).
Tvůj názor na reg. dispečery nesdílím. Myslím, že mají více informací, na základě kterých můžou rozhodovat nejen o přípojích. Samozřejmě se i zde může vyskytnout "blbec".
Ale všeobecně se myslím, že ČD mají, co do operativnosti, ještě co dohánět. Přesto, prosím neberte vyjádření uživatele esso, jako oficiální vyjádření ČD. Tento člověk, zřejmě, není ideální pro styk s veřejností a proto byl stáhnut na GŘ, kde (asi) napáchá nejmín škody.
Každý normální dopravce drží určité síly (ať už lidské nebo v oblasti vozového parku) v pohotovosti. "Pochopte,že v této situaci,která tady panuje to nejde prostě bez zpoždění vyřešit" - Promiňte, ale to cestující veřejnost vůbec nezajímá, to interní problém ČD. Nedovedu si představit situaci, kdy např. z důvodu pádu člověka do kolejiště metra (příčina není na straně DP) DP nevypravý po dobu výluky NAD, s odůvodněním, že se mu na to řidiči, kteří mají volno, můžou vy**at.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.












