Bratislava - Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) vypisuje v posledních několika dnech již třetí výběrové řízení na dodávku nových vozidel. Tentokrát jsou ve středu zájmu nové příměstské jednotky typu PUSH/PULL, modernizace několika starších lokomotiv pro provoz s těmito jednotkami i zcela nová hnací vozidla. Nové soupravy by spolu s novými elektrickými jednotkami měly přispět ke zvýšení kultury cestování v okolí největších slovenských měst.
Předmětem výběrového řízení je 10 patrových řídících vozů a 22 kusů vložených, taktéž patrových vozů. Soupravy by měly být provozovány v uspořádání ŘV + VV + VV + HV. Hnacími vozidly (HV) by mělo být 10 kusů upravených lokomotiv řady 263, které jsou spolu s 2 novými vícesystémovými lokomotivami o maximální rychlostí 160 km/h součástí výběrového řízení. Předpokládaná cena celé zakázky je mezi 1,9 a 2,4 miliardami slovenských korun.
V rozhodování mezi uchazeči bude mít největší váhu (70 %) konečná cena zakázky, zbývajících 30 % bude možno získat za nejnižší hmotnost soupravy, maximální brzdící procenta a nejvyšší osaditelnost pevnými sedadly pro cestující. Uchazeči také musí prokázat, že v posledních 3 letech dodali nejméně 20 kusů poschoďových vozů. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne 11. listopadu tohoto roku a celá zakázka bude uskutečněna do 84 měsíců (7 let) od uzavření smlouvy.
Zdroj: TED Europa

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Ještě malej dotaz, kolik výrobců dělá patrové vozy a lokomotivy? Já znám jen Siemens a Bombardier.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











