..: Motorový vůz v Německu ujel 40 kilometrů bez strojvůdce :..

Motorový vůz VT 3.01 (VT 672.9) Burgenlandbahn, foto: BurgenlandbahnMerseburg - Motorový vůz německého regionálního dopravce Burgenlandbahn bez strojvůdce i cestujících se v pondělí krátce před sedmou hodinou večer vydal na téměř čtyřicetikilometrovou cestu z nádraží v Merseburgu na území spolkové země Sasko-Anhaltsko. Neřízená jízda vlaku skončila až v stoupání před městem Querfurt, které již vozidlo nezvládlo a po sjetí z kopce samo zastavilo. Při incidentu nebyl nikdo zraněn a nedošlo ani k ohrožení ostatního železničního provozu; případ již ovšem šetří německá policie i Spolkový drážní úřad.

"Bude se zkoumat, zda se jednalo o technickou závadu nebo lidskou chybu," uvedl mluvčí dopravce Jörg Bönich poté, co na případ upozornily noviny Mitteldeutsche Zeitung. Okolnosti samovolného rozjetí zatím nejsou jasné, nicméně lidský faktor nelze vyloučit – příslušný motorový vůz řady VT 3.01 (VT 672.9 u DB) krátce před svou sólo cestou přijel do stanice Merseburg v dvoučlenné soupravě, načež následovalo rozpojení obou vozů a překvapivý odjezd jednoho z nich. Dopravce, jenž provozuje regionální spoje na 164 km tratí v Sasku-Anhaltsku, již podle svého vyjádření podnikl všechna opatření, aby se podobná situace nemohla opakovat. Změny v provozu řady VT 3.01, která u Burgenlandbahn tvoří jediný typ používaných vozidel, se zatím předpokládat nedají.

Zdroj: Mitteldeutsche Zeitung


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 10.12.2008 (0:23)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Palko 
10.12.2008 (18:32)  
A to mě vede k otázce na naše živáky: Jsou konstantně v provozu, nebo jejich funkci musí strojvedooucí zapnout?
10.12.2008 (18:24)  
Jak to jelo přes přejezdy? To abych se bál jezdit svým gumokolem přes přejezdy že mě sejme samovolně ujetý vlak...:-D
10.12.2008 (17:23)  
To v německu nevedou živáky?
Registrierter Benutzer karosa  mail  
10.12.2008 (16:38)  
Fauny: Stalo se to před pár lety, podrobnosti určitě někde najdeš. První ranní vlak z Brna do Třebové tehdy odjel bez strojvedoucího, který si došel pro kávičku.Projel bez jakéhokoli problému(i díky řízení provozu)až do Skalice n. Svit., kde byl odkloněn na kusou kolej. Ve vlaku jela jediná cestující, které se však nic nestalo, ale byla z toho pěkně vyděšená. Na vině snad byla tehdy nedbalost fíry, spolu s technickou závadou.
Registrierter Benutzer milos  mail  
10.12.2008 (15:49)  
stoupa: jaktoze me to na toto tema dole seskrtali a tobe ne?? to mame nejakou demokracii?? :- )
Registrierter Benutzer Fauny  mail  
10.12.2008 (13:27)  
Z Brna až do Skalice? To ujel tolik? Jsou o tom někde podrobnosti?
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
10.12.2008 (12:04)  
No, o výletech samotné masinky pojednávají prece uz i pohádky a to nejen "Zababovské", ale i ty o Tomasovi a jeho prátelích .....
Registrierter Benutzer mira 
10.12.2008 (10:54)  
Jj, tenhle motorák by byl ideální jako náhrada za 810. Jenže podle odpůrců lokálek se nic podobného nikde na světě nevyrábí.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
10.12.2008 (9:02)  
MuDr a Pavel Večeřa: Mno...dejme tomu, že spíš vyletěl, než vykolejil :oD . Holt je to Bull a dokonce je Red, čili křídla dávající kombinace ;o)
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1853
10.12.2008 (8:42)  
Lesní špacír Tauruse: asi byl na mysli ten v severní Itálii (či v jížním Rakousku?) Doufám,že si to pamatuji dobře, ale též jim sjel z nádraží a v prvním oblouku v lese to zapíchl mimo trať. Pokud vím, tak je na odpis.

Jinak dle velmi tajných zdrojů JPP Němci zkoušeli vlastní bezfírovské AVV a jelikož jim to nevyjelo do kopce, tak to zamaskovali jako ujetí vlaku :D
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko