..: Stávka v dopravě: přehled opatření v železniční dopravě :..

stávkaPraha(Aktualizace 15. června 2011 20.50) — V souvislosti se stávkou v dopravě, kterou odboráři ohlásili na čtvrtek 16. června 2011, vám přinášíme ucelené informace o omezení provozu. K největšímu omezení dojde u Českých drah, kde téměř všechny spoje regionální i dálkové dopravy budou zrušeny bez náhrady. Cestujícím doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost zejména nočním vlakům, jenž mohou být vedeny náhradní soupravou, nebo mohou svoji jízdu ukončit v některé z nácestných stanic. Komplikace nastanou ještě před zahájením stávky, neboť dojde například k omezení vedení přímých lůžkových a lehátkových vozů.

České dráhy

151.018, Pardubice, foto: Žíža Mimořádnou pozornost by měli cestující věnovat zejména ve vlacích Českých drah. K radikálnímu omezení provozu totiž nedojde jen v den stávky, tedy ve čtvrtek 16. června 2011, ale také ve středu 15. června kvůli plánovaným oběhům vozidel. Všechny vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 hod. dne 16. června, vůbec nevyjedou. Vlaky s odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, avšak u spojů odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • EC 279 bude vypraven se zpožděním přibližně 20 minut a bude veden náhradní soupravou
  • EC 344 ukončí jízdu ve stanici Česká Třebová, zde bude zajištěn přestup do R 628 ve směru Praha hl.n.
  • R 402/403 Silesia, R 404/405 Vltava, R 406/407 Chopin na území ČR nepojedou
  • R 440 ukončí jízdu ve stanici Bohumín, ve stanici Čadca bude přestup do náhradní soupravy
  • R 441 ukončí jízdu ve stanici Praha hl.n.
  • R 442 do ČR nepojede
  • R 443 ukončí jízdu ve stanici Olomouc hl.n.
  • EN 444/445 Slovakia na území ČR nepojedou
  • EN 477/476 Metropol na území ČR nepojedou
  • IC 545 nebudou řazeny vozy číslo 349, 348, 347, 757 a 356 (lůžkové a lehátkové vozy směr Warszawa a Moskva), vlak dojede až do cílové stanice
  • R 659 bude ukočen ve stanici Tábor, pro cestující bude zajištěna náhradní autobusová doprava do stanice České Budějovice
  • R 719 nebudou řazeny vozy číslo 364, 365, 376 a 377 (vozy směr Budapest), vlak dojede do cílové stanice
  • R 788 bude veden v celé trase náhradní autobusovou dopravou
  • R 828 vlak bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou v úseku Praha-Smíchov - Plzeň hl.n., ve stanici Praha-Smíchov vyčká na přípoj od Os 9956

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 16. na 17. června 2011:

  • R 405 Vltava a R 406 Chopin budou opožděny
  • R 440 pojede v úseku Pardubice hl.n. – Praha hl.n. – Cheb, dále po stávce bude pokračovat vlak R 440 ze stanice Košice zpožděný do ČR, ze stanice Pardubice hl.n. pojede v čase vlaku R 718
  • R 441 pojede v úseku Praha hl.n. – Košice
  • R 442 a EN 444 pojedou bez omezení
  • R 443 pojede v úseku Olomouc hl.n. – Humenné
  • EN 445 pojede zpožděný v celé trati
  • EN 476 pojede bez omezení, vlak EN 477 pojede opožděn po stávce
  • R 659 pojede v úseku Tábor – České Budějovice
  • R 788 pojede zpožděný po stávce
  • R 828 bude v celé trati odřeknut
  • EC 345 pojede výchozí ze stanice Česká Třebová, cestující ze stanice Praha hl.n. mohou využít R 865, ve stanici Česká Třebová bude zajištěn přestup

Opatření v regionální dopravě (Sp, Os):

Vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 dne 16. června, vůbec neodjedou; výjimky jsou uvedeny níže. Vlaky s pravidelným odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, vlaky pravidelně odjíždějící před ukončením stávky nepojedou v celé trase. U vlaků odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky regionální dopravy jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • Os 2858 Havířov – Ostrava-Svinov ukončí jízdu ve stanici Ostrava-Vítkovice
  • Os 5858 Nymburk hl.n. – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3156 Ostrava hl.n. – Frýdlant nad Ostravicí dojede do cílové stanice
  • Os 7024 Klášterec nad Ohří – Cheb dojede do cílové stanice
  • Os 8866 Praha hl.n. – Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 7612 Plzeň hl.n. – Žihle bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 16249 Liberec – Tanvald dojede do cílové stanice
  • Os 2560 Benešov u Prahy – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 4858 Brno hl.n. – Třebíč dojede do cílové stanice
  • Os 13438 Hlučín – Opava východ dojede do cílové stanice
  • Os 3643 Olomouc hl.n. – Šumperk dojede do cílové stanice
  • Os 6717/6 Most – Rakovník dojede do cílové stanice
  • Os 7430 Plzeň hl.n. – Domažlice bude v úseku Nýřany – Domažlice nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 13733 Olomouc hl.n. – Uničov dojede do cílové stanice
  • Os 9335 Praha Mas.n. – Kolín dojede do cílové stanice
  • Os 9858 Praha Mas.n. – Kladno-Ostrovec ukončí jízdu ve stanici Kladno
  • Os 5861 Praha Mas.n. – Nymburk hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3559 Olomouc hl.n. – Moravský Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 4667 Zaječí – Břeclav dojede do cílové stanice
  • Os 2563 Praha hl.n. – Benešov u Prahy dojede do cílové stanice
  • Os 9551 M. Boleslav – Praha-Vršovice dojede do cílové stanice
  • Os 9956 bude v úseku Praha-Smíchov – Praha-Radotín nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Sp 1909 Pardubice hl.n. – Česká Třebová bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 6230 Pardubice hl.n. – Hradec Králové hl.n. bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 5331 Pardubice hl.n. – Chrudim bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
Viamont Regio

Přehled opatření pro vlaky dopravce Viamont Regio naleznete v této aktualitě.

Veolia Transport / Železnice Desná

814.501 Železnice Desná, foto: Louis Armstrong Dle dnešního vyjádření Jana Dokoupila, vedoucího pracovníka železničního provozu společnosti Veolia Transport, bude doprava na trati 293 Šumperk – Kouty nad Desnou/Sobotín, provozované pod názvem Železnice Desná, organizována dle platného jízdního řádu v plném rozsahu. Vzhledem ke stávce zaměstnanců ve stanici Šumperk bude provoz mezi stanicemi Šumperk a Petrov nad Desnou zajištěn náhradní autobusovou dopravou, kde se tak zřejmě uskuteční přestup do vlakové soupravy. Trať vlastní Svazek obcí údolí Desné, který vznikl po povodni v roce 1997. Obnovení a převzetí poničené železniční tratě bylo jeho nejvýznamnějším počinem.

Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD)

Informace týkající se JHMD v současné době zjišťujeme.

Slezské zemské dráhy (SZD)

Výletní vlak z Třemešné ve Slezsku do Osoblahy a zpět bude zrušen.

Související odkazy: Přehled opatření ZSSK v souvislosti se stávkou v ČR

Zdroj: České dráhy, Viamont Regio, Slezské zemské dráhy, Veolia Transport


Dominik Jaroš | 15.6.2011 (0:16)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kakov 
15.06.2011 (10:25)  
Sim: ne kazdemu staci pro oklamani mysli videt zlutou barvu :-D
registrovaný uživatel tom_ 
15.06.2011 (10:13)  
Co jste si zvolili, to máte. ANO stávce proti reformám!
15.06.2011 (10:12)  
TTrain: je fakt, že když dneska začal ve studiu Pejša při obhajobě toho golfu blekotat o tom, jak se odboráři všech zemí spojili v zájmu světového míru, tak jsem nevěděl, zda se smát nebo brečet.
15.06.2011 (10:11)  
M: Můj osobní názor - pokud jsou stávkující stávkujícími a ne jen flákači, tak by se měli dostavit na pracoviště a tam setrvat po dobu stávky. Trajdání mimo pracoviště po pracovní dobu bych hodnotil jako porušení pracovní kázně a u vlaků nacházejících se v době začátku stávky mimo stanice také jako ohrožení bezpečnosti provozu s předáním příslušným orgánům k prošetření.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
15.06.2011 (10:03)  
Když posledně soudruzi odboráři stávkovali, tak se Česká pošta rozhodla, že s takovým podnikem nechce mít nic společného a začala jezdit autama. Koho se asi odborářům povede na.rat tentokrát? Volno na golf je asi přednější, než zákazník.
registrovaný uživatel M 
15.06.2011 (9:26)  
A v okoli Podebrad pry provoz zajisten bude:-)

Nicmene - slibovat nejaky pripoj u Avaly je odvazne. U ni konkretne bych to spis videl na nejaky upozorneni typu "nekam to dojede, ale nevime presne kam"...

A zajimalo by mne, jake jsou strategicke plany v pripade zpozdeni. Rekneme, ze nejaky vlak ma vyjet ve 23 a dojet v 1 (proste pres pulnoc, presne je to jedno). Novy plan je, ze bude ukoncen v nejake stanici, kde bude treba v 23:45. Co kdyz ale v 23:20 dojde ke zpozdeni? Pockaji stavkujici v praci, az vlak dojede aspon do te nove cilove stanice?
registrovaný uživatel Sim 
15.06.2011 (7:01)  
Aleš Petrovský > je to trochu podpasove rypnuti ... ale pokud pojedete Plzen - Praha nebo zpatky, zrejme se povezete pohodlneji a komfortneji, ;-) je treba na to koukat z te lepsi stranky.
registrovaný uživatel bugear 
15.06.2011 (0:43)  
Ukončení R 440 v MuN2 aka Bohumíně je geniální, zvlášť když to asi pojede 460, u které by dojet aspoň na Ostravu hlavní a po rychlém obratu Lv do Bohumína nebyl problém. No ještě lepší je Os 2858, který ukončí ve Vítkovicích a pak zřejmě pojede Lv stejně přes Svinov. Nebo bude souprava odstavená ve Vítkovicích?
15.06.2011 (0:32)  
Výborný, takže se ve čtvrtek nedostanu na Czech Raildays a ještě dnes pojedu v noci natáčení HydeParku místo vlakem busem... Ach jo.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko