..: Vyhodnocení ankety: Chytí se rozšířené Esko? :..

ŽelPage online_ankety, foto: Vítek_VŽelPage - Během prosince 2008 jsme vám přinesli mnohé zajímavé informace, obsáhlé rozbory a články na téma grafikon 2008/2009. V nich jsme se Vám snažili jak nastínit problematiku kolem samotné změny vlakového jízdního řádu, tak i enormní rozvoj tzv. linek S, především v okolí hlavního města Prahy. Jelikož je tato problematika hodně diskutovaná, připojili jsme i anketu, kde jste se mohli vyjádřit právě k otázce vlakových linek S. Nyní přinášíme vyhodnocení a její výsledky. Od dnešního rána byla aktivována anketa nová.

Vyhodnocení ankety:

Chytí se rozšířené Esko?
Stane se základem městské železnice 65 hlasů
Nějak se to vyjezdí 103 hlasů
Skončí s první změnou JŘ 12 hlasů
Grafickou podobu naleznete v sekci anket Grafika

Již od dnešního rána se však můžete účastnit hlasování nového a dát najevo svůj postoj k plánované stávce odborů v dopravě.


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 13.1.2009 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky ŽelPage

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
14.01.2009 (17:25)  
Zvláštní pozornosti doporučuji expresní linku S8 (trať 210) OS9013 Praha-Braník - Pecerady tj. 40 km cestovní doba bez 6 minut dvě hodiny! Průměrná cestovní rychlost cca 21km/hod. Tomu říkám opravdu "rychlé spojení pro město".
registrovaný uživatel Anowis 
14.01.2009 (17:17)  
Mám jednu tragickou zkušenost z linkou S6. Je tam přidaný spoj na Rudnou. Co to měsíc sleduji tak v 810 jede jeden člověk a na přejezdu v 15:47 stojí v každém směru min. 3 narvané autobusy linek 306, 384 a 311 plus desítky pkw. Ta kolona než se potom rozjede - to je tragedie. Prosím Vás zrušte tento spoj!
14.01.2009 (16:29)  
Vítek V: v poledne z Radotína žádné osobní vlaky výchozí nejsou
V poledne sice ne, ale třeba 9969 vezla dnes 18 lidí, při kapacitě 478 míst. Ono také záleží jak tam končí školy, protože to se pak samozřejmě projeví na obsazenosti do centra. 3vozové soupravy by sice stačily, ale byl by problém s obraty. Dnes totiž "všechno jezdí všechno", což není rozhodně nejlepší, ale pokud to nemá zaclánět na hlaváku, tak s tím asi nic jiného dělat nepůjde. Mě se také třeba dneska nelíbilo, že na 8842 byla turnusově řazena čtyřvozka s kapacitou 300 míst, ale já do POPu naházel cca 350 lidí, protože se stálo, kde se dalo + do toho ještě ten úžasnej průzkum skladby jízdních dokladů v úseku PH-Radotín. Zrovna tenhle vlak by se dal vyřešit třeba tím, že by se zrušila jedna šestivozka a udělaly by se dvě, nebo i více pětivozek. Já doufám, že to po tom sčítání někoho napadne.
14.01.2009 (15:03)  
Na 171 se dělal průzkum skladby jízdních dokladů, což přímo souvisí s posílením S7 od 14.12.2008. Protože se skladba JD pravděpodobně změnila v souvislosti s osekáním autobusů.
14.01.2009 (14:35)  
Kladeňáci ipražáci toho určitě hodně využívají já tudy občas jezdím a většinou jsou ty soupravy docela plné.
registrovaný uživatel Lanhut 
14.01.2009 (14:32)  
Novým grafikonem byl na trati 120 podstatně navýšen počet vlaků a zavedena taktová doprava. Ví někdo jak se to osvědčilo, zda Kladeňáci to využili?
14.01.2009 (14:07)  
Mám také zkušenost se svědomitým sčítáním cestujících ze strany průvodčích. Aneb papírek s vypsanými možnými dopravními směry a hurá čárkovat, pak sečíst... .
registrovaný uživatel astray 
14.01.2009 (12:33)  
Asi jak kdo. Já jsem jel v neděli ze Strážnice do Hodonína S91 a pan průvodčí svědomitě počítal.
14.01.2009 (12:17)  
Tak, v poledne z Radotína žádné osobní vlaky výchozí nejsou, tudíž netuším kam míříte. Jinak dost silně pochybuji o tom, že to bylo na "stání" - myšleno výchozí vlak z Rado. Na nich bývají krom několika klasických rychlíkových souprav i 6 vozové panťáky a v životě nebyly plné tak, jak popisujete. A opačná hrana nástupiště? Myšleno na 2. kolej? Chtěl bych vidět toho, kdo by si pak vzal na triko objíždění rychlíků po vedlejší (např. 4. koleji) do odbočky. Na závěr, tyto soupravy se berou buď na 3. nebo 4. kolej, takže smůla.
14.01.2009 (10:30)  
To Vítek_V : Kdz jste jel z Prahy-Radotína ?? někdy kolem poledne ? to opravdu bývá docela klid :-))

ale dnes ráno přijela čtyřvozová zouprava, oprava "zouprava" od slova zoufalý, nefunkční dvoje dveře, mohli to alespoň šoupnout na opačnou hranu nástupiště, na druhá straně fungovaly všechny :-)

a to hlavní, světe div se, ale bylo to na stání, samozřejmě kolem šesté ranní, ne ve dvanáct, kdy jsou všichni na obědě :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko