ŽelPage - Během prosince 2008 jsme vám přinesli mnohé zajímavé informace, obsáhlé rozbory a články na téma grafikon 2008/2009. V nich jsme se Vám snažili jak nastínit problematiku kolem samotné změny vlakového jízdního řádu, tak i enormní rozvoj tzv. linek S, především v okolí hlavního města Prahy. Jelikož je tato problematika hodně diskutovaná, připojili jsme i anketu, kde jste se mohli vyjádřit právě k otázce vlakových linek S. Nyní přinášíme vyhodnocení a její výsledky. Od dnešního rána byla aktivována anketa nová.
Vyhodnocení ankety:
| Chytí se rozšířené Esko? | |
| Stane se základem městské železnice | 65 hlasů |
| Nějak se to vyjezdí | 103 hlasů |
| Skončí s první změnou JŘ | 12 hlasů |
| Grafickou podobu naleznete v sekci anket | Grafika |
Již od dnešního rána se však můžete účastnit hlasování nového a dát najevo svůj postoj k plánované stávce odborů v dopravě.
| 13.1.2009 (23:00)
V poledne sice ne, ale třeba 9969 vezla dnes 18 lidí, při kapacitě 478 míst. Ono také záleží jak tam končí školy, protože to se pak samozřejmě projeví na obsazenosti do centra. 3vozové soupravy by sice stačily, ale byl by problém s obraty. Dnes totiž "všechno jezdí všechno", což není rozhodně nejlepší, ale pokud to nemá zaclánět na hlaváku, tak s tím asi nic jiného dělat nepůjde. Mě se také třeba dneska nelíbilo, že na 8842 byla turnusově řazena čtyřvozka s kapacitou 300 míst, ale já do POPu naházel cca 350 lidí, protože se stálo, kde se dalo + do toho ještě ten úžasnej průzkum skladby jízdních dokladů v úseku PH-Radotín. Zrovna tenhle vlak by se dal vyřešit třeba tím, že by se zrušila jedna šestivozka a udělaly by se dvě, nebo i více pětivozek. Já doufám, že to po tom sčítání někoho napadne.
ale dnes ráno přijela čtyřvozová zouprava, oprava "zouprava" od slova zoufalý, nefunkční dvoje dveře, mohli to alespoň šoupnout na opačnou hranu nástupiště, na druhá straně fungovaly všechny :-)
a to hlavní, světe div se, ale bylo to na stání, samozřejmě kolem šesté ranní, ne ve dvanáct, kdy jsou všichni na obědě :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










