Neumark — 17. listopadu tohoto roku prezentovala společnost Arriva jízdou zvláštního vlaku z Hofu do Schwandorfu nově získané dvoupatrové a řídicí osobní vozy v soupravě push–pull. Ty společnost pořídila pro posílení kapacity rychlíkových spojů ALEX mezi Mnichovem, Regensburgem a Hofem. Všech 7 vozů pochází z produkce görlitzské vagonky Bombardier Transportation a obdobné soupravy má ve stavu třeba i DB Regio.
Vratná souprava složená z těchto moderních nízkopodlažních vozů bude nasazena od změny jízdního řádu 13. prosince 2009 na linii alexNord (Mnichov – Hof). Současně s modernizací vozového parku prezentoval dopravce novou zajímavou službu zákazníkům – rezervaci stálého místa pro časté a pravidelné cestující.
Díky rozšíření provozu a nasazení dvoupatrových spojů rozšiřuje ALEX také svou flotilu lokomotiv. Sesterská společnost Regentalbahn Cargo poskytla v říjnu tohoto roku svůj hercules 233.072 a další stroj tohoto typu, ER 20–008, byl pronajat začátkem prosince z lokomotivního poolu MRCE Dispolok. Pro provoz mezi Regensburgem a Mnichovem pak byl z dílen v Linci dodán pátý taurus, 183.005. ALEX sebe prezentuje jako prvního soukromého dopravce vlastnícího takové dvoupatrové soupravy. Shodné soupravy s lokomotivami Traxx však provozuje v Hamburku, Hannoveru, Brémách a Cuxhavnu soukromá společnost Metronom.
Zdroj: Arriva/ALEX, railcolor; foto: Harald Heinrich
| 8.12.2009 (13:00)
na tvym linku jsou vozy S-Bahn
Original ALEXy najdes zde
http://www.tramgeschichten.de/2009/12/08/alex-doppelstockwagen-im-planeinsatz/
a k te konkurenci.
vazeni, vetsina z vas, byt mozna sotousi, si neumi predstavit tlak [velmi silny tlak], ktery vyvijely a vyvijeji CD na odpovedne ministerske pracovniky v souvislosti s moznym nastupem konkurence v zel. doprave.
vlastne zjednodusene se da rict, ze ja Jancuru a jeho snahu dost obdivuju, protoze nikdo z nas si asi neumi predstavit, do "ceho" tenhle "blazen" reze... ono je skoro s podivem, ze je jeste nazivu.
Není to moderní země, která by ctila zákony neviditelné ruky trhu a tržní ekonomiky, zejména anglického kapitalismu 17. století.
Proto v této ošklivé zemi nebude nabízet svoje levné služby (91,00 Kč = cca 3,7 EURO za vlakový km) společnost RegioJet.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.















