Praha - Dobrá zpráva pro všechny naše příznivce. Již čtvrté vydání kalendáře ŽelPage, tentokrát na rok 2010, je v tiskárně a brzy se objeví všude tam, kde jste ho vloni kupovali. A nebude stát ani jedinou korunu navíc.
Do příštího týdne si ho navíc můžete předobjednat jen za 99 Kč*.
Kalendář se opět snaží zachytit železniční současnost v našich zemích objektivy autorů fotogalerie ŽelPage. Zpracování kalendáře je tradičně v rukou nakladatelství Ermat Praha, takže vysokou kvalitu přípravy i tisku dosaženou v předchozích letech jistě znovu naplníme. Věříme, že vám opět uděláme radost.
Seznam prodejců bude postupně doplňován. Pokud se chcete stát prodejcem, kontaktujte nás, prosím, na email shop@zelpage.cz. Koupí a distribucí kalendáře pomáháte tomuto webu.
* zvýhodněná cena 99 Kč platí pouze pro včas uhrazené objednávky podané před zahájením prodeje kalendáře prostřednictvím eshopu www.zelpage.cz, zásilky budou distribuovány po dodání kalendáře v červnu 2009
| 24.5.2009 (7:28)
Co se týče slovíčkaření, občas si pohrávám s představou, že si místo marmelády dám na rohlík med.
A konečně, ve věci ekonomicko-obchodních analýz bych snad jen dodal, že kupci kalendáře se zpravidla nerekrutují z "notorických diskutérů", pokud použiju takový eufemismus.
Nechci nikoho urazit, ale koeficient negativního afektu vůči všemu "našemu" je v logické nepřímé úměře s kalendářní kupní silou, čest výjimkám.
Pokud to shrnu, vám se nelíbí, chtěli byste ho jinak a určitě by to každý jeden z vás poskládal lépe. Leč kalendář je v této podobě již v tisku a za půl roku budeme vědět, jak byl atraktivní pro kupce.
Jen se obávám, že tu jen mlátím prázdnou slámu. Na jedné straně zástupci ŽelPage (redaktoři, admini, galeristi...), na druhé pak ti nespokojenci (viz výše *). Obě skupiny mají svou pravdu a i když si "my" rozumíme, a "vy" si rozumíte", další příspěvek na "naši" misku vah "vás" nepřesvědčí, nebo ano?
Však byla, ne?
Zpráva oznamuje, že kalendář je v tisku a že si ho, kdo chce, může objednat se slevou do konce měsíce května.
Pokud se někomu nelíbí, ať si ho nekupuje, nikdo ho k tomu nenutí. Komu se líbí ať si ho objedná. Tím nejlépe vyjádří svůj názor a navíc alespoň symbolicky přispěje na chod tohoto webu. Všem budoucím kupcům kalendáře patří poděkování nejen od všech zúčastněných na přípravě kalendáře, ale i od těch jež se starají o chod tohoto portálu. :-)
1. termín vydání - tisk kalendáře v červnu je nutný, jestliže jsou ambice ho prodávat nejen ve specializovaných prodejnách či na burzách, např. do knihkupectví, zásilkových katalogů aopd. se kalendáře nabízejí již v květnu a červnu, kdo přijde později má smůlu a posměšné poznámky jsou silně mimo
2. obsah kalendáře - jsou možné tři přístupy k výběru fotek
a/ velký vlak (žádné umění či ultrakrajinovkx)
b/ pouze "umělecké" fotky (siluety, krajinovky, noční fotky, náladovky, protisvětlovky)
c/ kombinace obojího
Kalendář želpage je určen nejširší obci příznivců železnice a pokud se vydává v počtu 1.000ks musí obsahovat fotky typu a/ jinak se příští rok v únoru či březnu poveze několik metráků kvalitního papíru do sběru.
Místo planých řečí o tom, co by mělo v kalendáři být a co ne je taky dobré vědět co se dá prodat.
Kalendář složený z fotek typu b/ je předem odsouzen k prodeji v lepším případě kolem 100-200ks. Tím se samozřejmě zvýší dost výrazně cena při tisku.
Kombinace fotek a/ a b/ pak vede k tomu, že se nelíbí vyznavačům fotek a/ ani b/.
Na trhu je každoročně několik železničních kalendářů. Některé z nich spatří světlo světa jen díky tomu, že jsou primárně tištěny pro konkrétního firemního zákazníka a nějaké procento z nákladu dá vydavatel do volného prodeje. Železničních fandů není nijak závratné množství a pokud tedy kalendář zelpage staví hlavně na prodeji individuálním zákazníkům, pak musí také vyhovovat jejich obecnému vkusu a ten preferuje fotky takového typu jaké jsou v kalendáři.
3. žvásty typu ... pohrávám si s nákupem již několikátý rok ... mě dokáží akorát rozesmát, chápu, že "investici" omračující hodnoty 99,- Kč je třeba řádně rozvážit, aby se člověk neunáhlil a náhodou nepřispěl zhruba dvacetikorunou internetovému portálu, který mu poskytuje zábavu, kam velmi často chodí či využívá jeho informací apod.
4. všem, kteří vyjádřili a vyjádří svůj nesouhlas s obsahem kalendáře navrhuji ať si vyberou fotky, jež považují za nejlepší, dohodnou se s autory na zveřejnění, udělají si DTP práce, vytisknou si vlastní kalendář a hlavně ho zkusí prodat a neprodělat na tom kalhoty
Nic méně pořád mi přijde, že aspoň jedna, dvě takové "západové nebo jinak zajímavé fotky" tam být mohly.
Ale opět zdůrazňuji, že je to věc těch, kteří tyt fotky vybrali. My už na tom teď nic nezměníme.
Přesně jak to vystihl milos. Teď už si to jen koupíme nebo nekoupíme.
Ty uz si to muzes maximalne koupit nebo nekoupit. :- )
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.






















