Brno — Krátce po odchodu z vedoucí pozice Odboru produktů nastupuje bývalý ředitel marketingu Českých drah do konkurenční společnosti Student Agency vlastněné Radimem Jančurou, v niž bude mít na starosti i produkty dceřiného dopravce RegioJet. Kromě vznikajícího projektu InterCity vlaků Praha – Ostrava – Žilina povede i marketingovou a komunikační strategii ostatních železničních projektů, autobusové dopravy, prodeje letenek a dovolených, vzdělávacích a pracovních pobytů. V komunikaci doplní jak ředitele Jančuru, tak oba ředitele Regiojetu — Jana Paroubka a Jiřího Schmidta, kteří k žlutému dopravci přišli také od ČD. Současně s tím se Ondrůj stal ředitelem pražské pobočky SA. V průběhu svého působení u Českých drah se zasloužil zejména o nástup produktů SuperCity Pendolino a SC Bus/DB Expressbus; marketing dopravce ale zaměřoval také na e-shop a jeho početné produkty nebo příměstskou dopravu v rámci systémů Esko.
Zdroj: Student Agency
| 20.9.2010 (16:00)
Položme si otázku, jestli by tím ČD za ty prachy opravdu získaly...
Kdyz fotbalistu vyhodi (nebo odejde sam) z jednoho klubu, tak je snad logicky, ze pro novy klub bude odvadet take sve nejlepsi vykony. Takhle se proste chovaji lide, kteri predvadi dobrou praci. Chapu, ze nekterym toto nevoni, nechapou to, je jim to cizi
Stejne jako SkyEurope nebo Travel Service nebo Smart Wings pilotuji roboti...
Teda pardon, pilotovat letadlo se da naucit za tyden, ridit lokomotivu, to je otazka peti let studia. A prace pruvodci, to je aspon na deset let. A vsechny vhodne typy pracuji vyhradne u CD
Většina opravdu ano, ale ne všichni. Další otázka: Bude někdy schopen si ty lidi sám vzdělávat jako ČD?
:-))
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










