..: Jde koupit lístek i jinde než na nádraží? Ano, v LIDLu :..

LIDL, foto: LIDL Praha – Že náš národní osobní železniční dopravce České dráhy je v poslední době, co se tarifních nabídek týká, poměrně kreativní, o tom není pochyb. Ostatně e–shop a telefonický prodej TeleTiket si nachází stále více zákazníků a snad jejich jedinou vadou je nemožnost prodat rezervace a jízdní doklady na spojení s přestupy. V říjnu tohoto roku však dráhy sází na nekonvenční způsob distribuce lístků. Od 8. do 27. října 2009 si můžete na pokladnách sítě supermarketů LIDL zakoupit síťový doklad ČD Net. Jeho varianta distribuovaná tímto řetězcem je omezena některými podmínkami, zejména dnem platnosti výhradně 28. října 2009, ale o atraktivitě nelze pochybovat. Přesně podle hesla tohoto obchodního řetězce „LIDL je levný“ se vám na tento den dává šance zakoupit síťový lístek za lidových 149 Kč oproti 450 Kč na pokladnách Českých drah. Doplňující podmínkou je nutnost zahájit cestování před polednem jmenovaného svátečního dne a zápis jména na jízdní doklad. To se pak ověřuje proti libovolnému dokladu s fotografií. Jízdní doklad platí v druhé vozové třídě.

Cestující s jízdenkou ČD Net Lidl si mohou 28. října také zasoutěžit o nákup za 2000 korun nebo o Kilometrickou banku Českých drah. Stačí si vytisknout formulář, který bude od 20. října ke stažení na stránkách Českých drah a během cesty ho podle pokynů vyplnit. Správnost údajů potvrdí průvodčí nebo pokladní v příslušné stanici razítkem. Dva soutěžící, kteří na ČD Net Lidl urazí 28. října nejdelší vzdálenost, získají jednu z uvedených cen. Oba partněři se navíc vsadili o počet prodaných jízdenek. Obchodní řetězec předpokládá, že jich od 8. do 27. října během předprodeje prodá více než 10 000 kusů. Pokud se to podaří, dostane v pořadí třetí účastník soutěže, který s ČD Net Lidl urazí nejdelší cestu, od Českých drah Kilometrickou banku. V opačném případě získá od Lidlu nákup v hodnotě 2000 korun.

Další spolupráce Českých drah a řetězce LIDL závisí na vyhodnocení této akce. Všem, kteří ten den využijí nejen této nabídky ČD, přejeme šťastnou cestu.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 2.10.2009 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Web 
02.10.2009 (22:23)  
šohaj: Obyčejné jízdné vzniklo jako dojička na stát, v podstatě jen kvůli počítání procentních dotací za přepravu žáků/studentů. To stát naštěstí nakonec prokoukl, takže se počítá ze zákaznického :-)

Dnes je obyčejné absolutně nekonkurenční. Myslím že musí od ČD odhánět ohromné množství lidí. Já, a v podstatě nikdo ze známých, nemáme InK (proč, nejezdím pravidelně). Pro nás pak vlak nepřipadá v úvahu ani do opravdu vlakových relací. A to pro něj mám slabost. Vlakem dnes jezdím jedině když jedem jako skupina. A lidí ve stejné situaci musí být ohromná spousta.

Ale to jsme odbočili :-)
registrovaný uživatel šohaj 
02.10.2009 (22:12)  
K těm slevám - autobusáci žádné slevy většinou nemají (když pominu základní žákovské či ZTP..) a cena je rovnou a pro všechny položena relativně nízko. A kolik lidí s nimi jezdí... Často jsem svědkem toho, že někdo přijde k pokladně ČD a ptá se, kolik stojí jízdenka z A do B. A pokladní samozřejmě vyhrkne cenu obyčejného lístku, jelikož nemá na každého 5 minut, aby mu alespoň v kostce vysvětlila systém slev (a ne každý to pochopí). A dotyčný/dotyčná pak mizí na autobus či jede autem.. Navíc vymýšlení slev a jejich realizace stojí miliony, což jsou vyhozené peníze (nějaké určitě dobře placené hlavy je musí vymyslet, tiskárna natisknout - např. KMB, výroba plastových karet taky cosi stojí apod..).. Čili závěr - zrušit většinu slev a s obyčejným jízdným jít dolů tak, aby bylo zajímavé pro 90% potenciálních zákazníků..
registrovaný uživatel xyz  mail  
02.10.2009 (22:09)  
Foxx:

Možná mám jen smůlu, ale když to právě jednou za čas zkusím, tak mě to vrhne tak o 30 let zpět (tedy kromě čestné výjimky několika vybraných přípražských tratí PID). Často lhostejný a nevychovaný personál, špinavé vlaky (stále mám pocit, že míra špíny je dána čistě stářím soupravy, resp. dobou od poslední větší opravy), zpoždění bez včasných informací co, kdy a jak...

Jako skanzen na kolečkách a jízda nostalgických vzpomínek na dětství a cesty k babičce fajn, ale jako dopravní prostředek, zatím asi ne, celkem málo muziky za nemálo peněz.

Takže bych to viděl tak, že dokud se něco nezmění, tak možná raději, aby to moc lidí ještě nezkoušelo a nenechalo se odradit na delší dobu. :(
registrovaný uživatel pato 
02.10.2009 (22:06)  
Takže jednoduše a prostě: V podstatě kdyby ČD dávaly lístky zdarma,kdyby každému cestujícímu utřely s prominutím i prd.l tak to bude ZASE špatný,protože ČD je vždy špatná. Toto mě dokáže tak příšerně vytočit,když čtu ty ubohosti několika "kritiků",kteří budou kritizovat vždycky a všechno. Proboha,udělala se nějaká akce na vyzkoušení tak počkejme jak dopadne a necancejme hovadiny hned po vyhlášení.Sám kritizuju na ČD co se dá,ale tato "diskuze"mě doopravdy dokáže nasr.t.OMLOUVÁM se všem slušným diskutujícím za průchod svých emocí.
registrovaný uživatel SzKT  mail  
02.10.2009 (21:44)  
Foxx: Abych byl upřímný, tak já právě na tuhle dobu dost rád vzpomínám! Na hlavních tratích se proháněly novotou vonící rekonstrukce z Dunakeszi i Bee, zároveň poslední produkty socialistické éry řady Bmee a Bp nebyly tak havarijně sešlé jako dnes. Zároveň šlo doufat v další pokrok, protože vlaků nebylo tolik a na prestižních spojích EC a mezinárodních rychlících člověk obvykle nalezl vozy sousedních správ.
V regionální dopravě bylo méně 810, protože ještě byly v módě klasické soupravy, 842 a 843 byly úplně nové, takže opět nestihly zchátrat, 850-853 sice byly v původním stavu, ale ten pořád jakž-takž šel (854 sice vypadají vizuálně líp, ale mají nové vlastně jen sedadla) a tak se dá pokračoovat. Nebylo pendolíno ani Bmz, ale to vyvažovaly právě soupravy okolních železničních správ. Nebyly ani 471, ale těch je vzhledem k potřebě tak málo, že stejně člověk i v pražské aglomeraci častěji natrefí na "žabotlam". Sečteno, podtrženo: dnes jezdíme z 80-90% tím samým, co tenkrát, akorát to má za sebou 10 let neúdržby a chátrání.
A co se týče tarifu: KMB byla už tehdy, čipové karty do automatu rovněž tak (jen to nebylo vázané na elektronickou peněženku), cenová úroveň zhruba o čtvrtinu nižší, než u autobusů (jejichž standard se navíc za těch 10 let radikálně zvedl). A rozsah byl taky rozumnější, než dnes: celkově sice méně vlaků, ale pořád to šlo, a bylo to rozprostřené do celého dne: když chci dnes jet před 5. ráno z Prahy nebo se vrátit o půlnoci do ní, tak mám v řadě případů, které tenkrát šly smůlu. A pokud jde o zpoždění: nevím, jak dnes (vlakem se snažím vnitrostátně nejezdit), ale když srovnáme třeba roky 1997 a 2006, tak druhý jmenovaný vychází mnohem hůř. Jestli se to od té doby zlepšilo, nevím- přiznávám, že mě stačí jen pohled na spousty zbědovaného kovového odpadu na nádraží, aby mě to zcela zbavilo touhy zkoušet pokrok. Zvláště, když vím, že lepší to nebude: holt co si počít v zemi, kde se převlečené dvounápravové vehikly vydávají za pokrok a řeší se zejména jestli ten kovový odpad má jezdit zelený nebo modrý...
registrovaný uživatel ISRARAIL  mail  
02.10.2009 (21:42)  
Dotaz :-)
nevíte někdo, jaká pravidla budou pro tu soutěž v rámci akce ČDNET LIDL o nejvíce ujetých kilometrů ? Jestli bude možné projet jednu stanici dvakrát, nebo jestli je to jedno... díky za odpovědi :-)

Libor
registrovaný uživatel Foxx  mail  
02.10.2009 (20:36)  
SzKT: Obyčejně bývám na těchto stránkách kritikem ČD, ale tvrdit že se od devadesátých let skoro nic nezměnilo bych si netroufnul říci. Naopak... pokaždé když jedu vlakem (v poslední době už sice ne moc často) vnímám drobná čí větší zlepšení. Asi nikdy nedojde k tomu, že se 1.1. ráno probudíme a na přes noc postavené vysokorychlostní tratě vyjedou funglové vlaky, které budou stavět u nových nádraží.
Naopak by bylo by zajímavé srovnání lusknout prsty a vrátit se do roku cca 98.. asi bychom nestačili koukat, ale ono se všeobecně rychle zapomíná.
registrovaný uživatel SzKT  mail  
02.10.2009 (19:54)  
Foxx: Obávám se, že ti lidé s největší pravděpodobností zjistí, že se od těch 90. let na dráze skoro nic nezměnilo a zase si další desetiletí rádi počkají na další levné lístky z Lidlu:-). Bohužel na jediný skutečně pozitivní marketingový produkt ČD v posledním desetiletí (pendolíno) tenhle bilet moc není, takže nezbývá, než souhlasit s Františkem, že dlouhodobě to těžko někoho do vlaků naláká.
Twix: Dost by mě zajímalo, jestli s tím přišly ČD nebo Lidl. V Německu, odkud Lidl pochází s tím totiž byly velmi pozitivní zkušenosti a z jejich pohledu je to perfektní tah: reklama na zvláštní produkt a tržby navíc od lidí, co si tam půjdou pro lístek a jen tak mimochodem si přikoupí Lidlovy jedy (apropó není Lidl jako Lidl: ten německy nebo norský má sortiment diametrálně odlišný). Z hlediska ČD je to určitě zajímavé marketingově a to je na ČD to nejdůležitější: hlavně mít zase o čem žvanit... Spousta lidí se sveze vlakem, 29.10. opět nastartuje svého plechového miláčka a skončili jsme, zapomeňte. Ale rýt do toho rozhodně nechci: plně to zapadá do politiky ČD, šetřílkům (dominantní klientele Lidlu) to pomůže a/nebo udělá radost, přičemž nikdo na tom netratí. Ovšem podstatnějších věcí, jako je např. lepší údržba vozidel, rozumnější obnova vozového parku, nasazování adekvátních vozidel na adekvátní výkony apod. se stejně nedočkáme, takže je to stejně všechno jedno.
registrovaný uživatel Web 
02.10.2009 (19:51)  
DJT: Pilotní projekt pro zjištění čeho? Jestli si lidi koupí v Lidlu o 70 procent zlevněnej lístek?! Jaké to má mít výstupy pro finální produkt? Nebo je tohle finále - slepé výstřely za čtvrtinovou cenu?

Remcám, protože se to tu zas dělá polovičatě a neprůhledně, přestože už to v zahraničí běžně funguje. Ale tak to je s většinou marketingu ČD.
registrovaný uživatel Kakov 
02.10.2009 (18:50)  
jak ČD .... přišly zrovna na Lidl

to je jednoduche, CD na nic neprisly, LIDL uz totez delal v SRN a nabidl CD zda nezkusit totez u nas a CD rekli za ano...
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko