..: Řazení vlaků 2010 :..

ikonka pragotron ŽelPage — S každoroční změnou jízdních řádů a tarifů souvisí i změny v řazeních vlaků. I letos jsme proto pro vás v sekci řazení vlaků připravili aktuální data platná pro nový GVD 2010. V současné chvíli jsou zpracovány všechny mezinárodní i vnitrostátní dálkové vlaky. Naše práce intenzivně pokračují na spěšných a osobních vlacích a slovenští kolegové připravují dálkové vlaky ZSSK. Přestože věnujeme tvorbě řazení maximální možnou péči, tak se může stát, že nám někde unikla nějaká chybička. Budeme rádi, pokud si ji nenecháte pro sebe a oznámíte ji vzkazem nebo e–mailem buď přímo autorovi konkrétního řazení, nebo některému z vedoucích skupiny řazení vlaků. Pomůžete tím nejen nám, ale především dalším čtenářům.

V právě končícím GVD 2009 se nám podařilo zpracovat téměř 9 000 vlaků jezdících na síti SŽDC a ŽSR. Návštěvníci si zobrazili více než 5 milionů řazení. Nejnavštěvovanějším vlakem je EN 424/5 Slovakia s téměř 50 000 zobrazeními. Doufáme, že vám tyto informace dobře posloužily a věříme, že je budete využívat i během platnosti jízdního řádu 2010.

Chcete–li přiložit ruku k dílu vložením řazení vlaků jezdících pod vašimi okny i vy, ozvěte se kterémukoli členovi skupiny řadičů. Rádi vás seznámíme se způsobem zpracovávání, a pak už vše bude záležet jen na vaší píli. Pokud s námi chcete prohodit pár slov, rádi vás také uvidíme na našem srazu konaném příští víkend v Telči.


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 29.11.2009 (12:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 10      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Sim 
30.11.2009 (10:09)  
Václav > diky za info ... takze pro me bez nahrady. Dokonaly priklad priblizeni se potrebam lidi. Jezdi nam pendolina, kde si priplacim za hlucny provoz s jizdni dobou tri hodiny. Pak nam jezdi normalni souprava a trva ji to o ctvrt hodiny dele, kde je skutecne rozdil mezi prvni a druhou tridou a plati zde normalni mistenky.

Co udela draha, kdyz ma pocit, ze lidi vic jezdi normalni soupravou? Samosebou ji zrusi a nahradi klaustroklopidlem :-(

Nema nahodou nekdo info o tom, jake zmeny v busove doprave znamena dostaveni dalnice? Je to vuci clanku OT, takze klidne privatne ... Potrebuju najit pro mladou spoj v tehle casove poloze, kterym by byla ochotna jezdit. Lakal jsem ji do Ampz jednicky v Janacku a oni mi ho zrusi. Priplacet kilo nebo dve za pendolino pri (podle me) horsi urovne cestovani mi prijde zvraceny.
Registrierter Benutzer lwq  mail  
30.11.2009 (10:06)  
No, tak rychliky na Trutnov z Prahy se opet niceho nedockaly :-( Zadna kapacita navic, zadne jine vozy, nic ... Jen na R857 co jede po druhe hodine z Prahy bude misto Persana do HK polska EU07, bleee, hnus velebnosti ... Proste to ja nerad ... Chjo ... A o osobni doprave na 032, 026 ani nemluvim ... :-(
30.11.2009 (9:46)  
Sim: V čase Janáčka bude jezdit SC 510 Pendolino.
Registrierter Benutzer Sim 
30.11.2009 (9:43)  
Lo Wang > on neni ani tak problem v tom, ze neni cim jezdit. Ale proste se mi nelibi, kdyz je u taxisluzby deklarovan Passat a pritom prijede Forman. A hajit se tim, ze toho Passata maji jen jednoho, takze nemuze byt vsude, to urcite vsechny utesi :-) A to i presto, ze oproti minulosti (jen Formany) je porizeni jednoho Passata vyraznym kvalitativnim krokem vpred.

Z tohoto duvodu jsem se naucil vyhledavat vlaky provozovane ZSSK, i za cenu prestupu navic. Zatim jsem nezazil, ze by prijelo neco kvalitativne mimo uroven.

A ted k razeni / jizdnimu radu... chapu to spravne, ze bez nahrady mizi Janacek 516?
30.11.2009 (9:42)  
Chcem sa spýtať, na koľko sa dá veriť radeniu vlakov (Ex/EC) smerujúcich z Bohumína cez Mosty u Jablunkova a Čadcu do Žiliny? Na všetkých vlakoch okrem jedného je vedená v úseku Bohumín - Žilina lokomotíva rady 162 ČD, pričom tento grafikon je to úplne inak a tie vlaky vozia vo väščine 162/163 ZSSK RD Žilina. Žeby všetky tieto výkony pokrývali české peršingy? ďakujem za odpoveď ...
30.11.2009 (6:35)  
Jakub Košmider: něco se objevilo na K-reportu http://www.k-report.net/discus/messages/28/Catering_2010-176704.pdf
Registrierter Benutzer M 
30.11.2009 (2:20)  
Na sebevrazdu ne. Nekdy je to ale duvod na vrazdu:-))
30.11.2009 (0:32)  
Pánové, nad čím tady tak bědujete? Když lepší vagóny nejsou, tak se těžko zařadí. Myslím naopak, že za posledních pár let se podmínky poměrně výrazně zlepšily (jen netuším, kde se na nový jízdní řád našlo tolik Bee a Bpee :o) Dráhy mohou vlaky zrušit, případně je nahradit koženkovýma rychlíkama a nebo ty vlaky zkrátit ... osobně se myslím, že když se občas vyskytne nějaký horší vůz, není to katastrofa na sebevraždu.
Registrierter Benutzer chio 
29.11.2009 (23:26)  
Je teda možné sa prihlásiť na doplnenie radenia? Prípadne by som mohol pomocť s regionálnymi vlakmi na Kysuciach.
29.11.2009 (22:36)  
Ad. Páňula: No WGS vs JLV je rozdiel dosť markantný. Od minulého roka zabezpečuje servis na Košičanovi práve WGS a v porovnaní s JLV to bol výrazný krok smerom dopredu. Omnoho väčší výber jedál, o niečo nižšie ceny a hlavne chuťovo mi prijdú jedlá z WGS na oveľa vyššej úrovni než JLV. Neviem, čo servíruju JLV na spojoch do Rakúska či Nemecka, ale to, čo servírovali na spojoch na Slovensko a do Ostravy bola slabota.
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko