..: Škoda 109E poprvé na osobním vlaku Českých drah :..

ČD 380.008, EC 171 Hungaria, Praha-Kyje, 15. 12. 2010, foto: Richard Weber Praha — Původní plán zněl nasadit nejmodernější lokomotivy Českých drah v průběhu roku 2008. Teprve dnes, 4. den platnosti jízdního řádu 2010/2011 se ale záměr podařilo zrealizovat. Lokomotiva 380.008 z produkce plzeňského podniku Škoda Transportation odvezla 15. prosince 2010 z Prahy do Břeclavi zpožděný vlak EuroCity 171 Hungaria. Stala se tak první z 20 exemplářů řady 380, které by se v pražském depu měly objevit do poloviny roku 2011. Zatímco stroj s číslem 008 dnešním dnem nastoupil na další fázi zkušebních jízd v osobní dopravě, zbylé lokomotivy 109E nadále jezdí pod hlavičkou ČD Cargo s nákladními vlaky. Podle smlouvy navíc musí výrobce ještě zajistit schválení ve všech visegrádských zemích, Německu a Rakousku, byť v současnosti není 109E schválena ani pro celou Českou republiku. Za mnohaměsíční zpoždění tak hrozí výrobci smluvní pokuta, přičemž podle slov tiskového mluvčího ČD Petra Šťáhlavského se o konkrétních náhradách jedná.

Zdroj: ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 15.12.2010 (15:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
15.12.2010 (16:38)  
mikael.5) Řešilo se to před časem v rozhovoru s člověkem, co na ČD aplikaci Najbrta koordinuje. 380.001-020 v Najbrtu nebudou. :)

http://www.zelpage.cz/clanky/rozhovor-tomas-tarant-a-prvni-rok-v-barvach-najbrt
15.12.2010 (16:29)  
Omlouvám se, vím, že už se to tu řešilo,ale nemůžu to momentálně najít: budou 109ky dodávané v Najbrtu nebo v tomhle nátěru? Lokomotiva je pěkná, oproti Tauru mi přijde taková,,industriálnější nebo hrubší´´,ale myslím, že jiný nátěr by jí slušel víc...
15.12.2010 (16:22)  
Jooo no to je tím, že nečtu první zelpage, ale verim cd :-) kdy ma jet zpet pripadne jeji obeh?
15.12.2010 (16:19)  
Keltman: ona jela v čase IC 571, akorát s hungárií.
15.12.2010 (16:15)  
To mě naštvalo já dojdu v Brně na nádr a IC 571 nejede, tak se vypravím zpátky a teď slyším, že jela na Hungarii nevíte kdy pojede zpět?
15.12.2010 (16:15)  
Hurá, tak už konečně jezdí tam, kde má jezdit, teď ještě aby to mohlo jezdit až do Vídně či Budapešti a na druhou stranu aspoň do Drážďan
Registrierter Benutzer tarten 
15.12.2010 (16:13)  
mah:
Obchodně to jako pendolino nemůže dopadnout z podstaty věci. Pokud vím, ČD se poučily, a schválení za hranicemi (nevím jestli jen obecně evropské, nebo i definitivně v jednotlivých okolních zemích) je smluvní podmínka prodeje. Takže bez "razítka" by zřejmě narozdíl od 380 vůbec nebyla ve vlastnictví ČD, a.s.

380.008 jede se zpožděnou mezinárodní částí Hungarie, ale v čase IC 571.
Registrierter Benutzer strejcekms  mail  
15.12.2010 (15:44)  
Tak konečně, teď to už jen schválit za hranicema. Každopádně je to velký úspěch a přeju mašinkám hodně kilometrů bez problémů. ČD nám laskavost neudělaly, ale Škoda ano : )
Snad nezůstane jen u 20 lokomotiv, ale možná se dočkáme i odlehčené 2 systémovky...
Zatím se zdá že jde o povedené stroje! S tou MÁV soupravou jí to slušelo...
15.12.2010 (15:32)  
Už bylo konečně na čase! Děkujeme Vám, ČD, aspoň za tuto laskavost. :)
Registrierter Benutzer mah 
15.12.2010 (15:18)  
nevi nekdo jak to vypada se schvalovanim za hranicema? aby to nedopadlo jak pendolino
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko