..: Tarif vlakových spojů ve Zlínské integrované dopravě se změní :..

810.271, Zlín-Střed – Zlín-Prštné, 2. 9. 2008, foto: KuTom Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.

Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.

Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2010 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer SYN 
28.04.2010 (9:14)  
doomlukas - v tomto případě bych řekl že ČD se důsledkům asi spíš divit nebudou, bo nárokují prokazatelnou ztrátu, tak když se jim ztráta (vlivem snížení počtu cestujících) zvedne tak holt dostanou víc dosypáno, ovlivnit by je to mělo minimálně...

Sim - no možná, ale zase bych řekl že vzhledem k tomu že stavět by mělo SŽDC a jezdí ČD tak se navzájem co do plánů stavby moc neovlivňují, takže tam bych tu příčinu spíš nehledal...

myrha - hm, pokud bych se já vcítil do role (sobeckého, takoví jistě nebudou všichni) Zlíňáka, tak bych byl pro zdvojkolejnění a eletrifikaci po Zlín, dál nechat jak je. Z toho by se dalo čerpat maximum výhod a žádné nevýhody (snad leda s vyjímkou stavebníhho ruchu, ale ten by měl být krátký). Ponechat současný stav mi vůči tomu příjde jako horší varianta, hluk a zplodiny nezávislé trakce (zvlášť v podání ř.810) nemůžou být nijak lákavé...
Registrierter Benutzer Sim 
28.04.2010 (7:17)  
Klidne si dovedu predstavit, ze nejde o nejake dve koruny rozdilu... ale o to, ze se po te jednokolejce, ktera (diky smerovani skrz mesto, tedy blizko lidem) ma slusny "MHD" potencial, nejezdilo moc lidi - pak by se totiz nekdo musel zabyvat tim, jak resit vetsi kapacitu trate ... a protoze na to EU neprispeje, tak radsi "nebudem delat nic a vhodne to zduvodnime" - napriklad nezajmem o tento druh dopravy... a tento nezajem je "vhodne" pro jistotu podporit zdrazenim... mirnym, aby se z toho dalo vykecat, ale takovym, ze se lide budou rozmyslet, jestli nepojedou jinak - zvlast, kdyz maji alternativu.
Registrierter Benutzer myrha  mail  
27.04.2010 (20:51)  
Já někde četl, že Zlíňané brečeli, že jim tam budou jezdit po dvoukolejce rychlíky a že by je to těžce rušilo (asi víc jak rozvrzaný šukafonní ropovod) a tak se prý rozhodli že budou jen výhybny.. :)
27.04.2010 (20:46)  
Od integraci k opětovné desintegraci... Hlavně že se podaří zabránit "zneužívání"... Aby se taky milé ČD nedivily nechtěným následkům svých nároků...
Registrierter Benutzer Semík  mail  
27.04.2010 (20:45)  
Žádné zdvojkolejnění nebude, nedosáhne se na prachy z unie.
Cituji z okno do kraje 5/2010. " V současnosti je připravován projekt modernizace a elektrizace trati s výhybnami v úseku Otrokovice - Zlín a jeho realizace by se měla uskutečnit v létech 2011 až 2013."
http://www.oknodokraje.cz/article/3786.dalnice-do-stredu-kraje-bude-letos/
Poslední dva odstavce.
27.04.2010 (20:37)  
Zdůvodnění na webu dszo je, že dráhy mají vyšší jízdné a že ten rozdíl nárokují po dopravním podniku. A dopravní podnik se snaží zuby nechty nezdražit jízdné v trolejbusech a autobusech. Což se mu tímto šalamounsky podařilo bo změny lidi co nepoužívají vlak nezastihnou. Bude zajímavé sledovat co to udělá s odlivem cestujících. Dle mého nemá MHD ve špičkách kapacitní rezervi a o posílení spojů nemůže být moc řeč, takže minimálně ABC pásmu hrozí odliv do MHD a její přeplněnost. Podle mě D a E pásma to stejně budou muset akceptovat, moc alternativ nemají.
27.04.2010 (20:30)  
Miroslav Zikmund: No možná ve Zlíně platí jiné zákonitosti, nicméně pokud jsem z článku správně pochopil, že zatímco MHD bude možné jezdit za 12 korun a vlakem nově za 14, a bude třeba žádat zvláštní kupony s písmenem "i", jde podle mě jednak o komplikaci pro použití vlaku a za druhé o celkové znepřehlednění systému (vlak jinak než MHD a naopak, místo aby byly podmínky jednotné), což myslím nové cestující nepřitáhne a část současných může odradit. Ostatně takových nelogických kroků odůvodněných údajným zneužíváním jsem zaznamenal i jinde než ve Zlíně. Zajímalo by mě, v čem údajné zneužívání právě ve Zlíně spočívalo, že kvůli němu má utrpět celistvost integrovaného systému.
27.04.2010 (20:23)  
František :
Cílem je dosáhnout opaku ... a zabránit zneužívání.
Tohle není nápad "úřednictva z nábřeží", ale lidí z KCOD Zlín znalých detailně místních poměrů.
Registrierter Benutzer EC 174  mail  
27.04.2010 (19:58)  
Když už jste to zmínili, trať 331 by se v nejbližší době měla v souvislosti s novým zlínským nádražím zdvoukolejnit, elektrifikovat a prodloužit přes Ublo do Horní Lidče s vyústěním v Lidečku.
27.04.2010 (19:11)  
Frantisek: Taky "přínos" té novinky nechápu...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko