..: Tarif vlakových spojů ve Zlínské integrované dopravě se změní :..

810.271, Zlín-Střed – Zlín-Prštné, 2. 9. 2008, foto: KuTom Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.

Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.

Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2010 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
27.04.2010 (18:21)  
No tak pokud se uvedenou novinkou podaří dostat lidi z vlaků do MHD, možná se opět vystačí s jednou kolejí bez drátů...
27.04.2010 (17:42)  
kotel: V tomto úseku by se měla i zdvoukolejnit. Elektrizace by byla potřebná až do Vizovic, aby se ve Zlíně středu nemuselo zbytečně přestupovat. A vůbec by neuškodilo ani protažení tratě dál a napojení na 280...
registrovaný uživatel kotel 
27.04.2010 (15:19)  
Četl jsem někde,že by se 331 v úseku otrokovice-zlín střed měla v nejbližších letech eletrifikovat.
registrovaný uživatel SYN 
27.04.2010 (15:10)  
Rozumím tomu tedy dobře že jízdenka za 14Kč dle obrázku se dá označit dvakrát, jednou v MHD a podruhé ve vlaku ČD/ZID (případně v obráceném pořadí)? To je tuším doposud ojedinělý přístup, zajímavé...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko