Praha - V neděli byl oficiálně zahájen provoz na druhé části mostu nad Seifertovou ulicí v Praze. Tento most nahradil staré železné konstrukce, které již nevyhovovaly a bránily by stavbě Nového spojení. Mostní ocelobetonová konstrukce má rozpětí 28 metrů, na žižkovské straně je k mostu "přilepena" bezbariérová mostní lávka pro pěší.
V první etapě (22.10.2001 - 11.11.2002) byly nahrazeny mostní konstrukce na západní straně jedním ocelobetonovým mostem.
Druhá etapa (23.5.2003 - 11.12.2004) zahrnovala výměnu zbylých konstrukcí druhou polovinou ocelobetonového mostu a také zahloubení a rozšíření Seifertovy ulice, která měla pod mostem výškově i do šířky "úzké hrdlo".
První etapa byla zakončena zatěžkávací zkouškou parními lokomotivami 475.101, 475.111, 498.106 a 556.0506. Zkouška byla úspěšná a po několika dnech byla stavba předána do užívání.
Druhou etapu ukončily taktéž zatěžkávací zkoušky parními lokomotivami 475.111, 475.179, 498.022, 555.0153. Zkouška byla úspěšná a vlaky tak mohou přes most jezdit.
Já byl na hlavním nádraží v sobotu 11.12. a Os 9508 Praha-Vršovice - Turnov jel již přes nový most. Hned za ním jel na blok montážní vůz MVTV.
Kolejiště na novém mostě má nyní pouze provizorní podobu. S realizací Nového spojení se bude jeho podoba měnit.
Na snímku je vidět lávka pro pěší a zahloubená Seifertova ulice, snímek pořízen 11.12.2004.
| 15.12.2004 (20:47)
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










