..: V Pendolinech zavedeno nové bonusové občerstvení :..

Steward s minibarem, SC 513 Pendolino Sprinter, foto: Josef Petrák Praha — V prosinci minulého roku se cestující spojů SC Pendolino dočkali změny kultury stravování i jídelního lístku. Od ledna letošního roku dodává do Pendolin bonusové občerstvení společnost BAPA s.r.o., jež vyhrála soutěž na tuto dodávku. Společnost nabídla nižší cenu než předchozí dodavatel, avšak za vyšší objem dodávaných služeb. České dráhy tak v tomto směru ušetří 2,6 milionu korun ročně, a to i přes to, že by se kvalita občerstvení měla ještě zlepšit. Gastronomický servis bude i nadále zajišťovat společnost JLV, největší český poskytovatel služeb na cestách, který mimo jídelních vozů či bistrovozů provozuje i lehátkové a lůžkové vozy. V Pendolinech si cestující s jízdenkou pro 1. třídu mohou nyní nově vybrat z bonusové nabídky baget, sendvičů, salátů, dezertů a dokonce i jídel pro diabetiky. Výběr se bude každý týden měnit. Standardem 1. třídy zůstává i nadále káva, čaj, kakao, nealkoholické nápoje a nabídka denního tisku v ceně přepravy.

Zdroj: České dráhy, JLV, ŽelPage


Vojtěch Beran Poslat mail autorovi | 19.1.2011 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
20.01.2011 (11:27)  
hasitobur > z meho sledovani si taky nevede spatne, vyraznejsiho zpozdeni jsem si vsiml nekolikrat (ale ani jednou jsem nebyl na palube), kdy doslo k poruse jakehosi snimace (konkretni nazev si nevzpomenu) prenaseni signalu zabezpecovacky, takze maximalni rychlost soupravy byla omezena na 100km/h. Jinak vim, ze pokud chci zlepsit pravdepodobnost vcasneho prijezdu do Prahy a tedy i stihani prestupu, je Pendolino tim, za co ma smysl si priplatit. Bohuzel pro me nejsou sedacky nejpohodlnejsi, takze po trech hodinach je to podobne, jako po hodine v sukafonu: konecne jsem venku :-)
registrovaný uživatel hasitobur  mail  
20.01.2011 (10:39)  
Sim > Můžu mluvit pouze za sebe, ale za loňský rok se mi nestalo, že by mi Pendolino kleklo a nebo na něm byla řazena klasická souprava. Nějaké technické problémy jsem měl pouze jednou, ale nebyly takového rázu, že by s tím nešlo dojet. Co se týká zpoždění, tak máš pravdu, že je způsobeno většinou vnějším vlivem. Když budu počítat i třeba minutové zpoždění, tak můj odhad je v mém případě okolo deseti až dvanácti procent zpožděných spojů Pendolino. Na druhou stranu je výrazně větší procento spojů, kdy ho dovezu do cíle předčasně.
registrovaný uživatel Sim 
20.01.2011 (10:05)  
Ono je to mozne brat i z hlediska spolehlivosti dodrzovani razeni vozidel, ktere u potemkina (pokud to neklekne) je opravdu 100% - pritom nevim, kde bych mel hledat jakoukoliv klasickou soupravu, u ktere treba behem lonskeho roku nedoslo k nejakym provoznim problemum, takze razeni nebylo dodrzeno.

Ma nekdo info o tom, kolikrat behem uplynule sezony Potemkin nedojel do cile a pripadne kolikrat nevyjel v podobe jednotky 680 (tedy jela klasika)? Bych si dovolil tipovat, ze za naprostou vetsinu nedojeti muze nejaka mimoradna udalost v podobe bouracky s autem nebo srazeni osoby v kolejisti...

Samosebou souhlasim s tim, ze to je vse zpusobene umyslnym protezovanim komercnich Pendolin pred dotovanymi vlaky, coz se me jakozto danovemu poplatniku a tedy neprimo investorovi tech umyslne zpomalenych vlaku vubec nelibi - ovsem pokud to primy investor (stat ci kraj) neresi, je logicke, ze se takto CD chovaji - je to naopak jedna z mala veci, co v ramci podnikani delaji dobre, pokud to bereme ve smyslu podnikani za ucelem maximalizace zisku.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
20.01.2011 (9:25)  
Tak fakt asi nosím smůlu, ale z mých šesti cest pendolinem jsem nasbíral zpoždění hned dvakrát, z toho jednou docela drsné (+20 minut). Žádný sebevrah ani porucha, prostě jen se sešlo na trati několik pomalých najednou. A kousek před Ostravou jsme jeli snad třicítkou celý mezistaniční úsek, aniž by bylo na pohled zjevné proč.
20.01.2011 (8:44)  
Babilon: Tak jistě, ale tipoval bych, že zde byla myšlena "provozní spolehlivost" z hlediska např. závad na lokomotivě, (ne)funkčního topení vozů atd.
20.01.2011 (1:32)  
Kdyby se stejne usili vynakladalo i u jinych vlaku, tak by byly dochvilne rovnez
Máte pravdu, pokud z věty vypustíte "i" a "rovněž". Jsou situace, kdy musíte nějaký vlak zpozdit. ČD si vybraly, že budou preferovat pendolina, a to někdy docela drsně na úkor jiných vlaků. Zažil jsem, že kvůli pendolinu s náskokem byl zpožděn (uhnut) osobák, přestože pendolino courající se za ním by bylo v Ostravě i tak včas. Lidem z osobáku pak ujely přípoje, zatímco lidi z pendolina stihli o vlak dřív.
20.01.2011 (0:59)  
Pjetro: Doporučuji to poslat na oddělení stížností (který spoj). SC Pendolino sice není mezinárodní spoj, nyní, ale pravděpodobnost, že s tím pojedou cizinci je poměrně vysoká (jel jsem jím - vnitrostátně - jednou a pomáhal jsem nějakým holkám s kuframa). Dost tedy pochybuju, že na tohle místo není požadavek na minimálně absolvovaný kurz jazyka, když už ne maturita z angličtiny ba dokonce FCE.

Předpokládám, že ten průvodčí se tam dostal nějakým omylem. Nebo tam skutečně není nějaká základní jazyková znalost podmínkou?

Stížnost proto, že jinak se nic nezmění a za nevzdělance budeme nadále.
registrovaný uživatel M 
20.01.2011 (0:44)  
Pjetro - samozrejme to nechci vyvracet:) Akorat mne, zcela ve shode, udivuje, ze jeden neumel anglicky (asi) vicemene vubec, druha skoro vubec...
JP - no, cisla skoro muzu potvrdit (v SC si zpozdeni nevybavuju, byt teda muj vzorek je jiste ulomkem zlomku tveho:), ja to prave chtel zavest na to "usili" a ze dochvilnost neni nejaka vylozene vyrobni vlastnost rady 680. Kdyby se stejne usili vynakladalo i u jinych vlaku, tak by byly dochvilne rovnez
20.01.2011 (0:31)  
M) Je i není. Jezdím dostatečně často a taky mám po ruce celkem podrobné statistiky, co kdy klekne ČD a musím tohle odkývat jako fakt – sice to asi stojí fůru peněz a úsilí, ale pendolina ČD jsou hodně spolehlivé. Ne 100%, ale to není nic.
registrovaný uživatel Pjetro 
20.01.2011 (0:29)  
M: Já mám v kombinaci průvodčí x jídlovozka trošku jinou zkušenost. Týká se to v našich končinách oblíbených cizích jazyků. Bylo to loni na Vánoce, kdy jsem si hověl na svém místečku, křižmo přes uličku seděl nějaký poněkud nervózní pár (posléze vyplynulo, jednalo se o Anglány). Poté, co přišel průvodčí (do té doby všechny pozdravil, uctivě poděkoval) a dostal se k nim, stala se ze mě zase pro jednou studnice studu. Z doslechu jsem se dovtípil, že teda nemají jízdenku (proč neřekli), tak jestli je "posyble" ji vystavit dodatečně, že jedó prý do Olomóca. Průvodčí zřejmě anglickou konverzací nedotčen (opravdu cení se i snaha) neřekl ani "bů" a něco začal klepat do POPky (což bylo takové neurvalé a koukali na něj všichni kolem). Po cca 2min mu vyjel "kouzelní lísteček", všímaví turisti se dovtípili, že je čas placení, tak se slušně otázali "hau mač", načež se i průvodčí dovtípil a jal se ukázat sumu na kouzelném lístečku. Cizinci zaplatili, průvodčí se začal hrabat v kapse, ale mávající ruce postaršího páru mu jasně naznačily, že je to dobrý a světě div se, i průvodčí to pochopil (mladý kluk kolem 3O). Po průvodčím se brzo na řadu dostala na řadu "sendvičvozka" (slečna cca 25). Příjemné vystupování i ji provázelo již za mými zády. Za chvíli se i jí dostalo malé lekce dorozumívání s cizinci, přistoupila k němu však mnohem lépe a hlavně aktivněji. Ač anglicky moc mluvit neuměla, poslech měla dobrý, rozumněla všemu, nač se cizinci ptali (nechtěli jídlo, ale potom, co jim bylo sděleno, že je gratis si jej teda rádi vzali) a s pomocí gestikulace a pár slov (i za přispění cestujících) celou situaci dá se říct bravurně s úsměvem zvládla.
Já jsem si tehdy z té cesty odnesl údiv, jestli je toto vůbec v takovém produktu jako SC /kterým se chvástají ČD/ možné, aby se něco takového stalo. Za mě tedy jídlovozka palec nahoru, štiplístek palec dolů:/
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko