..: RegioJet: první prodejní místo bude na pražském hlavním nádraží :..

Vagon v nátěru RegioJet, foto: Dennis Hübsch Praha — Soukromý železniční dopravce RegioJet (RJ) bude v Praze prodávat jízdenky ve svých prodejnách. Dvě prodejní místa se budou na pražském hlavním nádraží nacházet po stranách současného ČD Centra. První z nich, dříve patřící prodejci Cesty Wasteels, se otevře tento čtvrtek 14. dubna. Kromě jízdenek na vlaky RJ budou v nabídce jízdenky na autobusové spoje Student Agency Express, stejně jako další produkty nabízené mateřskou společností Student Agency, např. pojištění, služby autopůjčoven či zahraniční ubytování. RegioJet navíc získal možnost obchodně zastupovat DB Bahn v prodeji akčních jízdních dokladů, které lze jinak zakoupit na webu www.bahn.de. Přístup k nabídkám DB má také kancelář ČD Travel, která se nachází v sousedním ČD Centru.

Otevírací doba:

  • po – pá: 8.00 – 18.30
  • so: 8.00 – 11.30, 12.00 – 16.30
  • ne: 10.00 – 13.30, 14.00 – 18.30

RegioJet a Student Agency díky dohodě s DB Bahn získaly přístup do prodejního systému DB, díky kterému mohou nabízet mezinárodní jízdenky jako SparNight, SparPreis, EuropaSpezial nebo Bayern–Ticket. Prodej byl spuštěn toto pondělí a bude možný na zastoupeních v Praze na hlavním nádraží a centrále SA v Ječné ulici, stejně jako v Brně na ředitelství SA v Domu pánů z Lipé na náměstí Svobody. Na ostatních pobočkách bude možné jízdenky vyzvednout druhý den po koupi. Telefonický a internetový prodej je v přípravě. Např. jízdenky EuropaSpezial Tschechien nabízí možnost cestovat mezi Českou republikou a Německem. Cenově odpovídají nabídkám SporoTiket Evropa prodávaným na eshopu Českých drah. Na rozdíl od ČD nabízí DB Bahn také zlevněné jízdenky do první třídy – např. Berlín se prodává od 29 eur v 2. třídě a od 49 eur v 1. třídě. SA tak bude nabízet jízdenky na dálkové spoje DB, autobusy SC Bus/DB Expressbus Praha – Norimberk, španělské rychlovlaky AVE, francouzské TGV nebo spoje Eurostar Brusel – Paříž – Londýn. V nabídce je také mnoho přestupních relací.

IC RegioJet tiše pokračuje s přípravami

162.119 RegioJet, Nedakonice, 29. 1. 2011, foto: RegioJet Ačkoliv vozová garnitura pro vlaky IC RegioJet Praha – Ostrava – Žilina zatím zůstává bez komentářů, dopravce pokračuje s přípravami projektu a datum startu směřuje na začátek léta. V současné době má k dispozici tři lokomotivy řady 162, které prošly technicko–bezpečnostní zkouškou a čekají na finální schválení Drážním úřadem do provozu. V rámci prvních jízd budou pronajaty tuzemským nákladním dopravcům. Někteří z nich již zájem projevili. Naplno běží náborová kampaň na palubní personál. Zatímco v dřívějších měsících hledal RJ zájemce o místa strojvedoucích, nyní poptává zaměstnance na pozici palubních stevardů. Kampaň běží ve spolupráci s Ekonomickou fakultou VŠB–TU Ostrava, která zajistí také prostory pro konání náboru. Minimální požadavky jsou maturita a aktivní angličtina či němčina.

Zdroj: Student Agency, RegioJet, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.4.2011 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
12.04.2011 (14:28)  
Požadavek na maturitu bez konkrétního zaměření je téměř vždy irelevantní a diskriminační. Jediné co všechny maturanty spojuje je maturitní zkouška z češtiny a obvykle z některého cizího jazyka. Minimální úroveň výstupních znalostí (schopností) se navíc diametrálně liší škola od školy.

Člověk bez maturity neznamená automaticky, že to je „lopata“. Existuje řada učebních oborů, která připravuje lidi na kontakt se zákazníkem, od takových lze dokonce očekávat lepší předpoklady pro výše zmíněný druh práce stevarda/ky, než například od technicky zaměřených maturantů nebo vysokoškoláků.

Požadavek na maturitu u mašinfíry je samozřejmě rovněž irelevantní. Bohužel je to další ukázka toho, jak vy lidé efektivně hospodaříte s „lidskými zdroji“. S předsudky se ale bojuje velice těžko.
registrovaný uživatel ara 
12.04.2011 (14:12)  
Pripada mi dost divny ze by mel RegioJet (podle nepodlozenych zprav) vyjet v Cervnu kdyz ma teprv 3 lokomotivy,jestli bude timhle tempem pokracovet vyjede tak za rok...
registrovaný uživatel Bakiy 
12.04.2011 (13:45)  
Mates: Kdysy to tak bylo. Podminka na firu maturita na silnoproudu, pripadne strojarna, ale pak mel adept "narok" jen na diesely a motorove vozy. Dnes je situace trochu jina. Staci maturita a Draha (obecne dopravce) si adepta musi vyskolit v kurzu na strojvedouciho. Dokonce se na masinu muze dostat i clovek bez maturity, ale pak musi mit min 3 roky praxe v provozu a pak muze stejne jen na mistni vykony. "Poctivej" fira je z nej asi az po 6. letech praxe. A navic samozrejme kurzech, zacvikach, zakonitejch atd, ale to uz musi absolvovat kazdej.
A jeste jeden paradox, v dobach nedavnych, kdy jeste platila povinnost mit silnoproud, tak adept s gymplem nebo slaboproudem a elektrofakultou nemel sanci. Ja mel to "stesti", ze jsem mam maturitu silnoproudu... :-)
registrovaný uživatel M 
12.04.2011 (13:30)  
Mates - teda, aby nevznikla pochybnost - ja nerekl, ze strojvudce je prace pro lidi bez maturity
12.04.2011 (12:28)  
je pravda,že ČD v tomto ohledu udělaly chybu,ale pořád Regiojet jezdí jenom virtuálně ... z více zdrojů lze vyčíst,že SA má méně financí a snaží se rýžovat,jak jenom to jde ... mě osobně( a nejsem sám) otravují na jistých stránkách spamy propagující dovolené skrze SA
12.04.2011 (11:25)  
http://www.ct24.cz/doprava/120807-regiojet-bude-prodavat-levne-jizdenky-do-zahranici/

České dráhy, které se s Wasteels dělily o prodejní a rezervační systém, se však letos rozhodly úspěšného distributora "odstřihnout" jako nebezpečnou konkurenci vlastních pokladen. Místo se tak uvolnilo ještě více nebezpečnému konkurentovi. ČD samy sice také nabízejí jízdenky DB, činí tak ale prostřednictvím dceřiné společnosti ČD Travel. Její nabídka však není obecně známá a pobočka na pražském hlavním nádraží je oproti nové prodejně Regiojetu hůře přístupná.

Tato situace by se dala popsat takto: Šepty, šept, máme možnost zařídit levné jízdenky před ČD Travel, ale raději o tom moc nemluvme.
Že jim ale nedojde, že někdo pak pojede autem, to jim nevadí.

Doufám, že teď už jim to dojde.
registrovaný uživatel Mates 
12.04.2011 (11:11)  
M- strojvedouci je preci jen daleko kvalifikovanejsi pozice, navic bych ocekaval ze bude primo specifikovano ze jeho vzdelani se bude tykat elektra ci strojariny
registrovaný uživatel M 
12.04.2011 (10:22)  
Mates - a strojvedouci? Cestinu a dejepis tam asi taky moc nevyuzije, ne? Asi jde proste o nejakej obecnej princip, ze nechteji nejakou lopatu. Ano, i mezi loatami mohou byt mili a sikovni lide a naopak, ale korelace tam asi nejaka bude
12.04.2011 (9:26)  
Já vidím rozdíl v tom, že ČD prodává jízdenky za co nejdražší a nemají snahu pomoci člověku který se úplně neorientuje v chaosu cen, ve Westeelsu mi vždy poradili jak to vymyslet levněji, a tím nemyslím o nějaké to euro nebo dvě ale někdy to bylo i za 2/3 ceny od ČD. A něco podobného čekám od Student Agency (RegioJet).
registrovaný uživatel Mates 
12.04.2011 (9:02)  
trosku sem premyslel nad tim ze takovy stevard musi mit maturitu... nebo je potreba ke cvakani listku, cteni jizdniho radu a prodej tatranek mit slozenou zkousku z cestiny, matiky apod.? :) znalost jazyka to nijak negarantuje a nenapada me nic k cemu by to bylo dobry... ? :)
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko