..: ČD Cargo převzalo první modernizované lokomotivy řady 363.5 :..

Lokomotivy 363.5 na ŽZO Cerhenice, foto: Louis Armstrong České Budějovice — ČD Cargo dnes v Českých Budějovicích převzalo první dvě modernizované elektrické lokomotivy Škoda 71Em. Dvousystémové elektrické lokomotivy řady 363.5 vznikají v závodě Pars nova modernizací jednosystémových lokomotiv řady 163. Dodávka bude čítat třicet zrekonstruovaných strojů. V rámci modernizace původních stejnosměrných elektrických lokomotiv došlo k výměně elektrických a silových obvodů, úprav odpružení skříně, modernizaci stanoviště strojvedoucího, trakčních motorů měničů, dosazeny byly tlumiče vrtivých pohybů podvozků. Po modernizaci je také možné elektrodynamické brždění pro oba napájecí systémy, s návratem energie do sítě. Maximální rychlost zůstala na 120 km/h. Proti původní řadě došlo ke zvýšení hmotnosti stroje o 3 t a výkonu na 3,7 MW. Stroje budou nasazeny ve zkušebním provozu; poté budou moci zajíždět také mimo území ČR — na Slovensko a do Maďarska. Schválení v zahraničí je součástí dodavatelské smlouvy s výrobcem. Modernizací byla prodloužena životnost lokomotiv o dalších 20 let. Oficiální představení se uskuteční na veletrhu Czech Raildays 2011 v Ostravě, celá série bude uvedena do provozu během následujících čtyř let.

Zdroj: ČD Cargo, Škoda Transportation


Vojtěch Beran Poslat mail autorovi | 24.5.2011 (22:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Petr Šimral  mail  
25.05.2011 (0:14)  
Áno a nesmeli by cez Kutnú Horu a cez Plzeň, to by bola pánečku kúpa ...

Vzhledem k tomu, že již padla i Bratislava bych neviděl jako závažný problém kolejové obvody v KH, Plzni a od Jihlavy do ČB.
Registrierter Benutzer SYN 
25.05.2011 (0:10)  
Za 60M (pokud to sedí) je to dost drahá koupě, omluvitelná jedině tím že se získá loko která může bez problému po celé naší síti, jinak je citelně technicky slabší než co se ve světě dá koupit za podobný (nebo jen mírně větší) penis :)
Registrierter Benutzer JOHNZ 
25.05.2011 (0:02)  
Josef Petrák: 363 sa už nejakú dobu zrýchľujú s využitím novovyrobených prevodoviek a komponentov pojazdu, bo aj tie 162 je jaksika treba ...

Bohumil Stejskal: Áno a nesmeli by cez Kutnú Horu a cez Plzeň, to by bola pánečku kúpa ... ale myslím si, že v dohľadnej dobe ČD-C bude doplňovať flotilu aj na koridory a Škoda rozhodne nie je jediná v hre ;)
Korrespondent oder ŽP Mitglied Hawkey  mail  
24.05.2011 (23:53)  
Pepo, kdyby se stalo jen tohle :)
24.05.2011 (23:50)  
Hawkey) Tu hmotnost opravím. Měl jsem tiskovu otevřenou v ne-Word editoru a trochu se rozsypala, takže těch původních 85 t bylo ve špatném sloupci. Díky za upozornění.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Hawkey  mail  
24.05.2011 (23:47)  
IR: Naopak, hmotnost se zvýšila na 88t, takže adheze by měla být o něco málo lepší.

Callisto : To světlo v místě původních reflektorů je 3 návěstní světlo, stejné řešení je i na nějakých 163 či 363, kde se mění návěstní světla ze žárovkového provedení na LED.

Wawro: Zvýšení rychlosti na 140 kmh by zase přineslo snížení tažné síly, navíc si myslím, že ani Cargo nemá tolik vozů na více než 120 kmh, aby toto mělo význam. Pokud by k tomu přeci mělo jen dojít, musela by se vyrobit nová převodovka ..
24.05.2011 (23:45)  
"Neoficiálně se mluví o 60 mil. korun za kus, což je furt lehce nad polovinou ceny nové lokomotivy."

Kde nakupujete? Railpool letos koupil 36 nových čtyřsystémových loko od Bombardieru za 120 mil. EUR, což mi vychází na nějakých 85 miliónů korun za kus. To je hodně luxusní zboží, ty peršingy...
24.05.2011 (23:21)  
A neni tech 120 v nakladni doprave dostacujici? Pravda nemam moc predstavu o rychlostnich limitech nakladnich vagonu
24.05.2011 (23:21)  
Bohumil Stejskal) Neoficiálně se mluví o 60 mil. korun za kus, což je furt lehce nad polovinou ceny nové lokomotivy. Sice se touto modernizací neřeší provoz do Německa a Rakouska, ale mít výhradně ESa ve flotile namísto 163+363 je rozhodně výhoda.

Wawro) 362 z 363 se předělává výziskem rychlého podvozku ze 162, která se zpomalí na 163. Rychlé podvozky ČD–C nemá a ani by tím nic výrazného nezískalo. To už je lepší pořídit nové rychlé a silnější stroje.
Registrierter Benutzer Wawro  mail  
24.05.2011 (23:17)  
Si říkám jestli není škoda, že jim nezvedli rychlost na 140 jako u 362 - byl by to velký problém? nebo by to jen výrazně zvýšilo cenu zakázky?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko