..: ČD vypsaly výběrové řízení na modernizaci 62 vozů Bp :..

Bp najbrt, foto: Aleš PetrovskýPraha — České dráhy znovu vypsaly výběrové řízení na komplexní modernizaci 62 vozů řady Bp. Tento tendr byl již jednou vypsán, ale později došlo k jeho zrušení ze strany Českých drah. Jako důvod ČD uvedly přehodnocení požadavků na rozsah modernizace vozů. Původně se počítalo pouze s revitalizací interiéru, dosazením centrálního zdroje energie (CZE) a zásuvek na 230 V, výměnou zalamovacích dveří za předsuvné a zvýšením provozní rychlosti ze 120 km/h na 140 km/h. Současné požadavky jsou daleko rozsáhlejší. Vozy dostanou navíc klimatizaci, uzavřený systém WC a audiovizuální informační systém. Odhadovaná cena celé zakázky dosahuje 1,1 miliardy korun (18 milionů za vůz). Její součástí je nejen modernizace vozů, ale také dodávka jedné sady náhradních dílů pro každý vagon. Všechny vozy by měly být zmodernizovány do 22 měsíců od podpisu smlouvy. Původní tendr počítal s dokončením modernizace do 30 měsíců. Zkrácení termínu realizace o 8 měsíců by tak mohlo částečně kompenzovat 11 měsíců od vyhlášení původního výběrového řízení. Nově zrekonstrované vozy, jež budou pravděpodobně přeznačeny na řadu Bpee či Bdpee, se nasadí zejména do garnitur s řídicími vozy Sysel řady Bfhpvee a vozy ABpee s oddíly 1. třídy, na jejichž realizaci právě probíhá výběrové řízení.

Zdroj: IS VZ US


JiříK. | 14.12.2011 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Sim 
17.12.2011 (12:03)  
koffr, jadole > me kozenka sama o sobe nijak neurazi - ovsem kombinace kozenka + C(S)D je pro me podobne lakava, jako pivo s mlikem. Jako velmi rozumnou beru treba prave kombinaci textil+kozenka na sedackach v Bp (u ZSSK Bdt), ktera spojuje vyhody obou materialu a krome toho je pohodlna a dobre vypada.

Klasicka Beckova lavice ma vyhodu snad jen jednu - relativne dobre se na ni lezi. Ale pokud to srovnam s obycejnym lehatkem v Bc, je i ta Beckova lavice nepohodlna, mala a kulata (takze clovek pada, pokud se nedrzi). Pro sezeni je snad horsi uz jen sedacka v sukafonu...
Registrierter Benutzer jadole 
17.12.2011 (1:31)  
Nechápu tu averzi vůči koženkovým potahům. Z hlediska úklidu a hygieny jsou nesrovnatelně lepší než většina textilních. V záhybech textilních vzorků bude přebývat daleko větší množství různých mikroorganismů, baktérií atp.
Registrierter Benutzer koffr 
16.12.2011 (23:55)  
diskuze mě fakt pobavila :) by mě vážně zajímalo, jestli tu jsem jedinej, komu koženkový béčka naprosto vyhovovala.
16.12.2011 (23:06)  
Sim) Trefa. Dokonce jsme si s tím tam hráli a sedadla otáčeli. :-)
16.12.2011 (20:57)  
někdo tady psal snad o pevnosti skřně,... a proč se vším hned na koridor? Snad je nutné zcivilizovat i regionální rychlíky a spěšňáky... na koridory budou RJ následný přesun IC vozů na atraktivní rychlíky...
Registrierter Benutzer Komín  mail  
16.12.2011 (20:07)  
R 206 Matthias Braun) Přesně, taky to nechápu. Je to zbytečný. 120 nebo 140, to už je celkem jedno. Aktuální je 160, ať to může po koridoru svištět naplno.
16.12.2011 (17:16)  
Proč jen 140 km/h? Na 200 to není, ale třeba 160?
Registrierter Benutzer Sim 
16.12.2011 (15:35)  
JP > je to tohle? http://www.360cities.net/image/innotrans-2010-stadler-flirt-for-nsb-norway#270.60,12.30,62.6
16.12.2011 (15:28)  
16.12.2011 (13:03)  
Sim) V pohodě, byla to novinka představená loni na InnoTrans. Zkusíme někde pohledat fotografie. Pokud se nepletu, mají NSB uspořádání 3 + 2 řady.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko